آشپزخانه و کابینت آشپز خانه

طراحی کابینت آشپزخانه سه بعدی

طراحی کابینت آشپزخانه سه بعدی

طراحی کابینت آشپزخانه سه بعدی

یکی از مراحل طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی در زمان اجرا و ساخت و ساز ساختمان، مرحله طراحی کابینت آشپزخانه سه بعدی و گرفتن تایید از مشتری است. ایرانادکور، مرجع تخصصی معماری و دکوراسیون داخلی در جنوب کشور آماده ارائه برترین خدمات به شما عزیزان می‌باشد.

قبل از انتخاب کابینت‌ آشپزخانه می‌توان با دیدن طرح سه بعدی کابینت آشپزخانه در نرم‌افزارهای سه بعدی راحت‌تر تصمیم‌گیری کرد.

طراحی کابینت آشپزخانه

طراحی کابینت آشپزخانه سه بعدی چیست؟

طراحی کابینت آشپزخانه سه بعدی یا 3D در اصل به این معناست که شما قبل از اینکه کابینت خود را خریداری کنید، می‌توانید با مراجعه به متخصصین و طراحان حرفه‌ای در دفاتر معماری از آن‌ها بخواهید که طرح، رنگ و شکل نهایی کابینت درخواستی شما را با استفاده از نرم‌افزار به شما نشان دهند و سپس بعد از آن با آگاهی کامل طرح مورد نظر خود را انتخاب کنید.

طراحی کابینت آشپزخانه سه بعدی

مزیت‌های طراحی سه بعدی کابینت آشپزخانه

طراحی سه بعدی کابینت آشپزخانه قبل از اجرا دارای مزیت‌های بسیاری است. طرح سه بعدی کابینت آشپزخانه باعث می‌شود تا شما درک بهتری از تعداد و نحوه قرارگیری کابینت‌ها در فضای آشپزخانه داشته باشید. در طراحی سه بعدی کابینت آشپزخانه به دلیل اینکه با توجه به اندازه‌های دقیق فضا انجام می‌پذیرد، اطلاعات دقیقی را نیز ارائه می‌دهد.

طراحی و اجرای کابینت آشپزخانه

انواع کابینت آشپزخانه

در هنگامی که با طرح سه بعدی کابینت آشپزخانه می‌توانید تعداد کابینت‌ها را در مکان‌های دقیق خود ببینید، همزمان نیز می‌توانید نوع کابینت آشپزخانه خود را نیز انتخاب کنید. در حالت کلی بخش اصلی دکوراسیون آشپزخانه فقط کابینت‌ها می‌باشند. بنابراین انتخاب نوع کابینت نیز اهمیت ویژه‌ای دارد.

کابینت‌های آشپزخانه به دو دسته کلی کابینت‌های مدرن و کابینت‌های کلاسیک طبقه‌بندی می‌شود. کابینت‌های مدرن غالباً از جنس کابینت هایگلاس، ملامینه و پی وی سی هستند. کابینت‌های کلاسیک نیز معمولاً از جنس تمام چوب، روکش چوب یا ممبران می‌باشند. انتخاب هر کدام از انواع مختلف کابینت‌ها برای آشپزخانه بسیار بستگی به سلیقه شخصی و بودجه اختصاص داده شده برای کابینت دارد.

کابینت مدرن آشپزخانه

نکات مهم طراحی سه بعدی کابینت آشپزخانه

یکی از نکات مهمی که هنگام طراحی سه بعدی کابینت آشپزخانه در نظر گرفته می‌شود، نورپردازی آشپزخانه و نورپردازی خاص کابینت است. نورپردازی مناسب برای کابینت‌ها باعث می‌شود تا جلوه و زیبایی کابینت در آشپزخانه دو برابر شود. رنگ روشن یا تیره درب‌های کابینت بر روی انتخاب نوع نورپردازی بسیار موثر است. نورپردازی مناسب باعث می‌شود تا فضای آشپزخانه نیز بزرگتر و روشن‌تر به نظر برسد.

کابینت آشپزخانه

آیا شما هم درگیر این سوال شده‌اید که چه نوع کابینت بهتر است؟ و یا علاقه دارید تا اطلاعات کامل‌تری نسبت به کابینت و انواع آن به دست آورید؟ پس شما را به مطالعه مقالات تخصصی زیر در حوزه کابینت و اجرای آن دعوت می‌کنم.

enlightenedکابینت هایگلاس آشپزخانه

enlightenedکابینت ممبران، کابینتی خاص در آشپزخانه

enlightenedانواع کابینت‌های آشپزخانه و خصوصیات آن

ایرانادکور، مرجع تخصصی معماری و دکوراسیون داخلی در جنوب کشور با داشتن سابقه‌ای طولانی و درخشان در طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی در شیراز همواره بهترین‌ها را برای شما مشتریان گرامی به ارمغان می‌آورد. به منظور کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان می‌توانید با مشاورین ایرانادکور تماس حاصل فرمایید.

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه