دکوراسیون

طرح کناف سالن

طرح کناف سالن

طرح کناف سالن
کناف در سالن پذیرایی جلوه و زیبایی بسیاری را به خانه خواهد داد. معماری و دکوراسیون داخلی سالن پذیرایی امروزه بدون کناف، انگار چیزی کم دارد. در ادامه این مطلب انواع طرح کناف سالن را بررسی خواهیم کرد.

تاریخ مقاله :1398/12/19

ایرانادکور، مرجع تخصصی معماری و دکوراسیون داخلی، با علم و آگاهی از انواع کاربرد های کناف در ساختمان بهترین و خلاقانه ترین پیشنهادات را به شما عزیزان ارائه می دهد تا در محیطی دلخواه و رویایی، شادتر از پیش زندگی کنید.

کناف سالن

کاربرد طرح کناف سالن

سقف یکی از وسیع ترین قسمت هایی است که هر دکوراتور می تواند به آن فکر کند برای زیبا سازی آن برنامه ریزی نماید . از گذشته تا به حال، معماران و طراحان داخلی به اتاق پذیرایی و زیبایی آن اهمیت زیادی می دهند و از ایده های جالب مانند گچبری سقف و رنگ آمیزی با رنگ های مناسب استفاده می کنند تا سقف خانه ها را زیباتر کنند.

کناف می تواند در طراحی سقف و دیوار و ستون پذیرایی کار برد خوبی داشته باشد. طرح های مختلفی برای کناف پذیرایی بر اساس سبک معماری منزل شما قابل طراحی و اجراست. از پرکاربردترین استفاده های کناف، استفاده از آن برای ساختن سقف کاذب و سپس اجرای باکس نورمخفی در سقف است. باکس هایی که نورپردازی آنها به زیبایی خاصی در سقف منجر می شود و فضای خانه را شیک و لوکس میکند.

طرح کناف

طرح های کناف سالن پذیرایی

اتاق پذیرایی، از مهم ترین بخش های خانه است و شما باید در طراحی داخلی و تزئین کردن اتاق پذیرایی، حساسیت زیادی به خرج دهید. در انتخاب طرح باید به روشنایی، سبک طراحی و دکوراسیون سالن خود توجه داشته باشید. سپس از بین طرح های مختلف کناف سقف و کناف دیوار طرحی جذاب و شیک را انتخاب نمایید.

امروزه دیوار پشت ال سی دی در سالن پذیرایی یکی از پرکاربردترین موارد استفاده از کناف است و شما می توانید از طرح های مختلف کناف برای تزیین و طراحی دیوار پشت تلویزیون استفاده کنید و جلوه تی وی ست خود را بهتر کنید.

سقف کناف پذیرایی همچنین باعث مقاوم شدن ساختمان و زیبایی بیشتر طراحی داخلی و تسریع در انجام مراحل بنایی هم می شود بهمین دلایل افراد زیادی تمایل دارند برای جذابیت و اثر بخشی دکوراسیون از کناف استفاده کنند.

طراحی نورپردازی با کناف

نورپردازی با سقف کناف بسیار راحت تر و متنوع تر خواهد بود و سبب جذابیت بیشتر سقف سالن پذیرایی می شود، خوب است بعد از طراحی سقف کاذب کناف سقف پذیرایی را نورپردازی کنید.

انتخاب رنگ سقف کناف نیز از بسیار مهم است. رنگ سقف کناف را با توجه به سایر رنگ های به کار برده شده در مبلمان و فرش و دکوراسیون سالن پذیرایی خودتان انتخاب نمایید تا هماهنگی بهتری در دید کلی سالن ایجاد شود.

کناف پذیرایی

لینک های مفید :

enlightenedطرح جدید کناف

enlightenedمدل سقف کاذب کناف

enlightenedاجرای سقف کاذب در شیراز

پیشنهادات ایرانادکوری

اگر دوست دارید خانه ای مدرن و شاداب داشته باشید، کناف دایره ای شکل می تواند راه حل شما باشد. یک دایره تکی و یا دو دایره تو در تو می تواند زیبا باشد. هرکدام از دایره ها را هم می توانید یک رنگ متفاوت و جذاب بزنید.

مثلا رنگهای سفید و صورتی یا یاسی را روی کناف بزنید این انتخاب رنگ بستگی کامل به سلیقه شما و رنگ و طرح باقی وسایلتان دارد بهتر است این انتخاب را به خانم های جوان خانه بسپارید!

کناف زیبا

ما نیز در ایرانادکور در کنار شماییم تا بهترین اجرای سقف کاذب در شیراز را ارائه نماییم. انواع طرح کناف سالن در شیراز را می توانید در قسمت پروژه های همین سایت مشاهده نمایید.

نویسنده : ص.توکلی /عضو تیم تحریریه ایرانادکور

برچسب ها :

کناف پذیراییکناف سقفکناف مدرنشیک ترین کناف هاطراحی کناف سالن پذیرایی

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه