آشپزخانه و کابینت آشپز خانه

دیزاین کابینت آشپزخانه مدرن

دیزاین کابینت آشپزخانه مدرن

دیزاین کابینت آشپزخانه مدرن
کابینت، امروزه نه تنها بعنوان یکی از ملزومات آشپزخانه بلکه به عنوان یکی از عوامل تاثیر گذار در کل دکوراسیون خانه است . خصوصا که تمام آشپزخانه های امروزی از نقاط مختلف پذیرایی و نشیمن قابل دید است و بنابراین اهمیت بسیار زیادی در دکوراسیون و طراحی داخلی دارد . دراین نوشتار در خصوص دیزاین آشپزخانه مدرن صحبت می کنیم با ما در ایرانادکور همراه باشید .

تاریخ مقاله : 1398/12/16

ایرانادکور ، به عنوان مرجع معماری و دکوراسیون داخلی در جنوب کشور، با اجرای پروژه های بسیار که رضایتمندی مشتریان را در پی داشته در خدمت شما بزرگواران خواهد بود. تیم ما با دانستن اصول طراحی داخلی ، ایده های نو، در اختیار داشتن علم و هنر دکوراسیون داخلی بهترین ها برای شما اجرا خواهد نمود .

کابیت های مدرن در آشپزخانه

کابینت  اولین گزینه ای است که هنگام تفکر درباره دکوراسیون آشپزخانه به فکرمان می رسد . امروزه کابینت آشپزخانه از دکوراسیون خانه تاثیر می گیرد و بر اساس سبک کلی خانه انتخاب میشود و حتی شاید کابینتی داشته باشیم که خیلی کاربردی نباشد ولی از نظر کوراسیون بتواند تاثیر زیادی در چشم انداز خانه داشته باشد.

کابینت های مدرن و فوق مدرن دو مسئله اصلی دارند : یکی  اجرای پیچیده تر آن هاست و دیگری قیمت بالای این نوع کابینت. سفارش دهندگان کابیت های مدرن و لوکس افراد ثروتمندی هستند که دارای سلایق ویژه خاص خود می باشند. این موضوع دکوراتور را سردرگم می کند چون بعضا خود مشتری نمی داند چه میخواهد.

در زیر عکسهایی از کابینت های مدرن برایتان در نظر گرفتیم که می تواند ایده های خوبی را در اختیار شما عزیزان همراه قرار دهد:

کابینت مدرن

کابینت مدرن

کابینت مدرن

کابینت مدرن آشپزخانه

کابینت مدرن آشپزخانه

کابینت مدرن آشپزخانه

کابینت مدرن آشپزخانه

طراحی کابینت

طراحی کابینت

طراحی کابینت

طراحی کابینت

طراحی کابینت

طراحی کابینت مدرن

طراحی کابینت مدرن

طراحی کابینت مدرن

مقالات مرتبط :

enlightenedچه نوع کابینت بهتر است؟

enlightenedکابینت هایگلاس آشپزخانه

enlightenedبهترین ایده‌های دکوراسیون آشپزخانه کوچک

اگر به مشورت و همراهی نیاز دارید . ما با کوله باری از تجربه در کنار شماییم تا ایده های ناب طراحی داخلی را به بهترین شکل و با کمترین هزینه اجرا کنیم . با ما در تماس باشید تا بهترین اجرای دکوراسیون داخلی در شیراز را دریافت نمایید .

تهیه کننده : ص.توکلی / عضو تیم تحریریه ایرانادکور

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه