طراحی رستوران

طراحی داخلی رستوران مدرن

داشتن ایده های متفاوت و خاص برای طراحی رستوران، می تواند فضا را به محیطی منحصر به فرد بدل کند. طراحی رستوران مدرن ابتکار و هنر زیادی را طلب می کند تا دکوراسیونی متفاوت را خلق نماید. با ما در ایرانادکور همراه باشید تا این موضوع را بررسی کنیم.

ایرانادکور ، توانایی طراحی دکوراسیون داخلی فست فود و انواع رستوران ها را به بهترین شکل ممکن دارد . کارشناسان حرفه ای ما با آگاهی از اصول معماری داخلی  در این راه همراه شما خواهند بود

دکوراسیون داخلی رستوران مدرن

بیشتر افراد ترجیح می دهند در رستورانی با دکوراسیونی متفاوت غذای خود را میل کنند. دکوراسیون داخلی رستوران واقعا در جلب مشتری تاثیر گذار است. بنابراین حتما باید برای طراحی داخلی رستوران مدرن دقت و حساسیت کافی را به خرج دهید.

شما که به نمای خارجی رستوران اهمیت داده اید، به دکوراسیون داخلی آن هم بها بدهید. برای مثال، نوردهی کافی در فضای رستوران آرامش خاصی را به مشتریان منتقل می کند و محیطی کاملا متفاوت را برای سرو غذا بوجود می آورد.

پس یکی از مهم ترین نکاتی که باید به آن توجه کنید، نورپردازی ایده آل و مناسب در فضای داخلی رستوران است شما می توانید با نصب لامپ های تزیینی و ریسه های نور، نورهای مخفی، انوع کناف سقف و دیوار و … میزان نور درون محیط رستوران را به دلخواه خود تنظیم کنید.

انتخاب تم رنگی در رستوران

انتخاب رنگ در رستوران های مدرن می تواند متفاوت از رستوران های سبک کلاسیک یا فست فود ها انجام شود. رنگ دیوارهای رستوران مدرن را از بین رنگ های قهوه ای شکلاتی و قهوه ای آجری و رنگ های شاد و روشن و یا رنگ مدرن خاکستری می توانید انتخاب کنید.

برای لوکس شدن دیوارهای رستوران استفاده از کاغذ دیواری های سبک مدرن  می تواند بهترین ایده باشد.

انتخاب میز و صندلی رستوران مدرن

طراحی رستوران مدرن

میز و صندلی از مهم ترین المان هایی است که باید به آن توجه خاص شود. زیبایی میز و صندلی نقش بسیار مهمی دارد اما راحتی نیز میتواند یکی از فاکتورهای مهم در این زمینه به شمار بیاید.

مشتری باید زمانی را که در رستوران صرف می کند کاملا در جاییکه نشسته راحت باشد و همین موضوع باعث شود دفعات متعددی در رستوران حضور یابد.

درسبک مدرن معمولا صندلی ها را با اشکال مربعی شکل می سازند که تلفیق آن با پایه های چوبی موجب می شود تا این دسته از میز و صندلی ها به محصولاتی مدرن تبدیل شوند.

یکی دیگر از انواع صندلی که در سبک مدرن ساخته می شود، محصولاتی با پایه های بلند و کشیده است که عموما در بخشهای خاصی از رستوران و کافی شاپها مورد استفاده قرار میگیرند. این دسته از صندلیها معمولا در بخش وسط رستوران یا در گوشه ها برای ساختن فضایی دنج بیشتر استفاده خواهند شد.

دکوراسیون رستوران مدرن خود را می توانید با کمترین امکانات و هزینه های مقرون به صرفه بسیار شیک و مدرن کنید به شرطی که اصول طراحی داخلی رستوران را بدانید. ما در این مطالب سعی کردیم  تا شما را با ا سبک مدرن و امروزی دکوراسیون رستوران مدرن آشنا کنیم .

رستوران

برای داشتن بهترین اجرای دکوراسیون رستوران در شیراز با ما در تماس باشید تا از مشاوره رایگان بهره مند شوید .

وظیفه و کارکرد هر رستورانی علاوه بر ارائه غذایی با کیفیت بالا و بعداشتی، ایجاد فضایی مفرح، جذاب و ایده آل برای مشتریان است تا خاطره ای ماندگار در ذهن آنان ایجاد کند. با رعایت اصول طراحی داخلی رستوران، در جذب مشتری هم موفق تر خواهید بود از ایرانادکور با شماییم. همراهمان باشید.

ایرانادکور ، با استفاده از افرادی پويا، جوان و تحصيل کرده، خدماتی مطابق با تمامی نیاز های پروژه شما در زمینه طراحی فست فود، هایپرمارکت، رستوران و … ارائه می دهد. همچنین طراحی و اجرای دکوراسیون مغازه حرفه ماست.

اصول دکوراسیون داخلی رستوران

اصول طراحی داخلی رستوران

در طراحی داخلی رستوران, اصولی که باید رعایت شود، بسیار مهم است. اصول فرم، بافت و رنگ در رستوران، از موارد مهم این قواعد و اصول می باشد.

در طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی رستوران، نکات، همچون قطعات پازل هستند که اگر به درستی در کنار هم قرار نگیرند، پیکره اصلی رستوران به زیبایی شکل نمی گیرد.

در اصول طراحی داخلی رستوران مدرن، باید به ۳ اصل اساسی و مهم توجه نمود :

فضا، ایده و طراحی

نکات اصلی در طراحی رستوران ها

یکی از اصول طراحی داخلی رستوران ها، توجه به فرهنگ مردم آن منطقه است، مثلا در کشورهای آسیایی  برای طراحی داخلی رستوران بیشتر از متریال چوب استفاده می شود. در حالیکه در کشورهای آمریکایی و اروپایی نورپردازی و تصاویر هنری اهمیت بیشتری دارد .

دکوراسیون رستوران

موضوع دیگر توجه به سبک رستوران است، در رستوران هایی با سبک مدرن، رنگ های آبی روشن و خاکستری، بیشتر با محیط همخوانی دارد. اما در سبک کلاسیک عناصر مجلل و گران قیمت و براق می تواند ارائه شود .

از موارد اصلی دیگر توجه به سن، جنس و سلیقه مشتری است. در محله های جوان نشین می توان از رنگ ها و طرح های هیجان انگیز مثل زرد و قرمز و تابلوهای عجیب تر بهره برد. در حالیکه در محله هایی با سنین متوسط و پیرتر باید به دنبال ارائه موارد نوستالژیک و آرامش بیشتر بود .

نورپردازی در رستوران

نورپردازی مناسب رستوران، بر روی مدت زمانی که مشتری در رستوران می نشیند تاثیر به سزایی دارد.

در نتیجه برای فست فود ها از نورپردازی مستقیم و نورهای پرانرژی استفاده می کنیم، تا مشتری غذای خود را سریع بخورد و میز را برای نفرات بعد نجویل دهد.

دکوراسیون رستوران ها

اما در رستوران ها ی سنتی، شیک و مجلل، نورپردازی ملایم با عث می شود مشتری در حین استراحت و گفت و گوی بیشتر غذای خود را بخورد و احتمالا برای صرف دسر و سالاد هم زمان بگذارد و این یعنی لذت بیشتر مشتری و سود بهتر صاحب رستوران.

خوب است بدانید نورپردازی و یا ترکیب نورها در دکوراسیون رستوران باید با تم کلی ، سبک دکوراسیون، منو و رنگ غذاها هماهنگ باشد تا ایجاد آرامش و ماندگاری مشتری شود.

کف و دیوار رستوران

کفپوش های متنوعی بسته به فضا و محیط رستوران می توان بکار برد. مثلا چوب های ترکیبی تیره و روشن، لمینت، سرامیک، سنگ فرش، سنگ و… .

دیوارها را می توان نقاشی کرد و با با طرحی خاص، جلوه ای خلاقانه پدید آورد. یوارکوب ها و تابلوهای نقاشی سرتاسری، کاغذ دیواری سه بعدی و پتینه کاری هم انواع دیگری از انتخاب ها برای رستوران است.

طراحی داخلی رستوران

و اما ما در ایرانادکور در کنار شماییم تا صحیح ترین اصول طراحی داخلی رستوران در شیراز را با صرف کمترین هزینه و زمان اجرا کنیم. برای پرسیدن ابهامات خود در خصوص اصول طراحی داخلی رستوران، با ما از طریق شماره تلفن های اعلام شده در سایت و صفحه اینستاگرام در تماس باشید و از دریافت مشاوره رایگان لذت ببرید.

در طراحی داخلی رستوران اصول و قواعد خاصی وجود دارد که باید حتماً آن‌ها را در امر طراحی در نظر گرفت. اصول طراحی داخلی رستوران شامل تمامی موارد از جمله رنگ تا طراحی اصولی نمای ساختمان می‌باشد که باید در طراحی این اصول را در نظر گرفت.

رستوران

رستوران‌ها امروزه به یکی از مکان‌های محبوب در بین مردم تبدیل شده است. بیشتر مردم برای گذراندن اوقات فراغت خود به رستوران‌ها مراجعه می‌کنند. علاوه بر کیفیت غذای ارائه شده در رستوران‌ها، عوامل دیگری نیز در انتخاب یک رستوران موثر هستند. طراحی رستوران باید به‌گونه‌ای باشد که ساختمان آن کاملاً مشخص و مجزا به نظر آید و جلب توجه کند.

اصول طراحی داخلی رستوران

تابلوی رستوران یکی از اجزای بسیار پراهمیت در طراحی خارجی رستوران است و عامل مشخص‌کننده‌ای در نمای خارجی آن به شمار می‌رود، زیرا باعث جلب‌توجه مشتری شده و در ذهن آن‌ها به عنوان نشانه باقی می‌ماند. ایرانادکور، مرجع معماری و دکوراسیون داخلی در این نوشتار اصول طراحی داخلی رستوران را به شما عزیزان ارائه می‌کند. در تمام مراحل طراحی توجه به رنگ یک موضوع اصلی و اساسی است زیرا که رنگ عنصر اصلی طراحی داخلی محسوب می‌شود.

ریز‌فضاهای رستوران

در یک رستوران بخش‌ها و فضاهای متفاوتی وجود دارد که هر کدام با توجه به کاربردی که دارند، دارای مساحت و ویژگی‌های خاص خود می‌باشند. همین ریزفضاها یکی از اصول مهم در مشخص کردن اصول طراحی داخلی رستوران هستند. در ادامه لیستی از این ریزفضاها ارائه می‌شود.

  • سالن اصلی رستوران
  • آشپزخانه
  • سرویس بهداشتی
  • بخش اداری
طراحی داخلی رستوران

سالن اصلی رستوران خود به بخش‌های متعدد دیگری تقسیم می‌شود که هر کدام از این بخش‌ها با ویژگی‌های خاص خود رستوران را به وجود می‌آورند. در طراحی هر کدام از این بخش‌ها باید به نکات خاصی توجه داشت. از پنل‌های چوبی می‌توان در بخش‌های مختلف طراحی استفاده کرد.

1. پذیرش:

پذیرش اولین فضایی است که شخص پس از ورود باید با آن روبرو شود تا دچار سردرگمی نشود. به همین دلیل پذیرش باید در معرض دید عموم قرار بگیرد و فرد بتواند به راحتی این فضا را تشخیص دهد.

2. بار:

بعضی از رستوران‌ها با توجه به خدماتی که ارائه می‌دهند، یک بار نوشیدنی نیز برای مشتریان در حال انتظار خود در نظر می‌گیرند تا مدت زمان انتظار برای مشتری سخت نباشد. طراحی این فضا با توجه به اینکه یک فضای بسیار خاص است و در بیشتر رستوران‌ها وجود ندارد، باید به گونه‌ای باشد که سرپیشخدمت بتواند به راحتی سفارش‌ها را بگیرد و فضای مناسب به اندازه کافی برای مشتریان در نظر گرفته شود.

اجرای دکوراسیون رستوران کوچک

3. کافه سرویس و بار قهوه

این دو فضا از بخش‌های مهم یک رستوران هستند و با یکدیگر تفاوت‌های کلیدی نیز دارند. فضای کافه سرویس به ازای هر نفر 83. 0 تا 5. 1 متر مربع در نظر گرفته می‌شود ولی در فضای بار قهوه برای هر نفر 2. 1 تا 4. 1 متر مربع در نظر گرفته می‌شود. علاوه بر این موضوع، فضای کافه معمولاً خانوادگی است و غذا در این بخش حتماً توسط پیش خدمت برده می‌شود، ولی در قسمت بار قهوه عموماً فضا به صورت سلف سرویس طراحی می‌شود.

نورپردازی نیز امر مهمی در طراحی داخلی به حساب می‌آید. به همین دلیل آشنایی با انواع لایه‌های نورپردازی در طراحی داخلی امری بسیار مهم است.

یک رستوران دارای بخش‌های مختلف دیگری از جمله سالن ضیافت‌های رسمی، پیش‌خوان و سلف سرویس نیز می‌باشد که هر کدام دارای اصول خاص خود هستند. در یک رستوران، آشپزخانه از اهمیت بسیاری برخوردار است و دارای قسمت‌های مختلفی می‌باشد که در نوشتارهای آتی با نام اصول طراحی آشپزخانه رستوران به ذکر این موارد می‌پردازیم. با ما همراه باشید…

اصول طراحی داخلی رستوران

ایرانادکور، مرجع تخصصی معماری و دکوراسیون داخلی در جنوب کشور با بهره‌گیری از تخصص و دانش معماران و طراحان حرفه‌ای در  طراحی و اجرای دکوراسیون رستوران همواره آماده ارائه خدمات به شما عزیزان است.

طراحی رستوران در اصل شامل رعایت نکات خاص و متعددی می‌باشد که تمامی این موارد در کنار یکدیگر باعث می‌شوند تا در نهایت طراح به نتیجه دلخواه خود دست یابد.

امروزه رستوران‌ها به یکی از مکان‌های محبوب در بین مردم تبدیل شده‌اند. بیشتر مردم برای گذراندن اوقات فراغت خود به رستوران‌ها می‌روند. علاوه بر کیفیت غذای ارائه شده در رستوران‌ها، عوامل دیگری نیز در انتخاب یک رستوران موثر به حساب می‌آیند. طراحی رستوران باید به‌گونه‌ای باشد که ساختمان آن کاملاً مشخص و مجزا طراحی شود و توجه هر رهگذری را به خود جلب کند. ایرانادکور، مرجع معماری و دکوراسیون داخلی در این نوشتار طراحی انواع رستوران را به شما عزیزان ارائه می‌کند.

طراحی انواع رستوران

اصول طراحی رستوران

تابلوی رستوران یکی از اجزای بسیار پراهمیت در طراحی خارجی رستوران به حساب می‌آید و عامل مشخص‌کننده‌ای در نمای خارجی رستوران می‌باشد. زیرا در اولین مرحله فقط تابلو رستوران باعث جلب‌توجه مشتری می‌شود و در ذهن آن‌ها به عنوان نشانه ماندگار می‌شود.  در تمام مراحل طراحی توجه به رنگ یک موضوع اصلی و اساسی به حساب می‌آید؛ زیرا که رنگ عنصر اصلی طراحی داخلی محسوب می‌شود. بنابراین، انتخاب رنگ برای دکوراسیون داخلی و خارجی رستوران باید با دقت انجام شود.

انواع رستوران (تریا)

تریا در اصل یک بخش متفاوت و جذاب از یک رستوران به حساب می‌آید و دارای تفاوت‌های عمده‌ای نیز با رستوران می‌باشد. در مرحله اول بحث قیمت است که قیمت آنچه که در تریا ارائه می‌شود همیشه کمتر از قیمت رستوران می‌باشد. در سالن تریا فقط بستنی، نوشابه و انواع نوشیدنی، چای و کیک به همراه فست‌فودها از جمله همبرگر و ساندویچ‌ها به مشتری ارائه می‌شود. تریا در مدت 24 ساعت شبانه روز باز می‌باشد و مسافرین می‌توانند هر زمان که بخواهند از تریا خرید کنند. می‌توان از پارتیشن در این فضاها استفاده کرد. پارتیشن و ایجاد فضا در دکوراسیون داخلی یک راه حل بسیار خوب در نظر گرفته می‌شود.

طراحی داخلی رستوران

طراحی باغ رستوران سنتی

یکی از نکات مهمی که در هنگام طراحی باغ رستوران سنتی در نظر گرفته می‌شود، در اصل انتخاب مصالح مناسب در هنگام ساخت و ساز و حتی دیزاین داخلی رستوران است. یکی از مصالح سنتی که همیشه در طراحی‌های سنتی و قدیمی نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد در اصل آجر می‌باشد. آجر، مهم‌ترین آیتم برای طراحی و دیزاین فضای داخلی رستوران و فضای باغ رستوران به حساب می‌آید. همچنین باید از مصالح سنتی و متناسب دیگری در ترکیب با آجر استفاده شود تا فضای سنتی باغ رستوران به صورت کامل خود را به مخاطب نشان دهد. رعایت اصول طراحی رستوران سنتی باعث می‌شود تا فضایی خاص و منحصر به فرد در دنیای مدرن امروز پدید آید.

طراحی رستوران مدرن

طراحی داخلی و یا خارجی رستوران به سبک مدرن، همان طور که از نام آن پیدا است، باید به سبکی خاص و منحصر به فرد باشد و در جلب توجه مشتری بسیار خاص عمل کند. نورپردازی و انتخاب تم رنگی در رستوران از عوامل مهم و تاثیرگذار در دکور رستوران به سبک مدرن به حساب می‌آید. بنابراین، یکی از مهم ترین نکاتی که در هنگام طراحی دکور داخلی رستوران باید به آن توجه نشان داد، نورپردازی ایده آل و مناسب در فضای داخلی رستوران می‌باشد. طراح می‌توانید با نصب لامپ‌های تزیینی و ریسه های نور، انواع نورهای مخفی، انوع کناف سقف و دیوار و … میزان نور درون محیط رستوران را به صورت دلخواه خود تنظیم نماید.

دکوراسیون رستوران
رستوران بوفه
طراحی معماری باغ رستوران سنتی

طراحی دکوراسیون رستوران سنتی

امروزه برخلاف عده کثیری از مردم که به سبک مدرن و طراحی مدرن علاقه‌مند می‌باشند، افراد زیادی نیز به سبک سنتی و طراحی سنتی علاقه‌مند هستند و همواره تلاش می‌کنند تا آرامش خود را در چنین فضاهایی به دست آورند. طراحی و اجرای دکوراسیون رستوران سنتی دارای اهمیت بسیاری می‌باشد. در یک رستوران سنتی باید تمام عناصر و المان‌ها بتوانند زیبایی و صمیمیت قدیم را تداعی کنند. یکی از این عوامل تاثیرگذار در جلب توجه مشتری در اصل توجه به دکوراسیون داخلی و فضای بیرونی رستوران می‌باشد. فضای بیرونی و باز رستوران سنتی، به اندازه همان فضای داخلی رستوران اهمیت دارد و افراد زیادی ممکن است تمایل داشته باشند تا زمان خود را در فضای باز رستوران بگذرانند.

دکوراسیون رستوران سنتی

در هنگام طراحی رستوران باید به تمامی عوامل تاثیرگذار در طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی توجه کرد تا بتوان در نهایت یک ساختمان زیبا و منحصر به فرد داشت. بنابراین، در مرحله اول داشتن اطلاعات کافی در این زمینه می‌تواند راه‌گشای مسیر طراحی و اجرای دکوراسیون انواع رستوران‌ها در تمامی نقاط کشور باشد. در ادامه شمار ا به مطالعه مقالات زیر دعوت می‌کنیم.

دکوراسیون رستوران سنتی

طراحی داخلی رستوران در شیراز

جدیدترین دکوراسیون کافه در رستوران‌ها

دکوراسیون رستوران

رستوران

ایرانادکور، مرجع معماری و دکوراسیون داخلی در شیراز و جنوب کشور با بهره‌مندی از دانش و تخصص معماران و طراحان حرفه‌ای و همچنین داشتن سابقه‌ای طولانی و درخشان در طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی فست فود و رستوران در شیراز و جنوب کشور با استفاده از ایده‌های جدید و مدرن همواره تلاش می‌کند تا برترین خدمات را به شما عزیزان ارائه دهد.

اگر قرار است تا رستوران به فضایی دنج و صمیمی تبدیل شود که افراد زیادی تمایل دارند تا زمان فراغت خود را در آنجا سپری کنند، بهتر است تا به دکوراسیون داخلی آن دقت بسیاری داشته باشید.

رستوران‌ها به بخش مهمی از زندگی روزمره انسان‌ها تبدیل شده‌اند. بیشتر افراد تمایل دارند تا وقت خود را در فضایی سپری کنند که قرار است تا لحظات خوب و خوشی را در آن سپری کنند. بنابراین، اگر قرار است تا رستوران به فضایی دنج و صمیمی تبدیل شود که افراد زیادی تمایل دارند تا زمان فراغت خود را در آنجا سپری کنند، بهتر است تا به دکوراسیون داخلی آن دقت بسیاری داشته باشید.

نکات مهم در طراحی رستوران

ایرانادکور، مرجع معماری و دکوراسیون داخلی در شیراز و جنوب کشور با داشتن سابقه‌ای طولانی در طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی رستوران و فست فود همیشه تلاش می‌کند تا برترین خدمات را به شما عزیزان ارائه دهد.

طراحی داخلی رستوران

در طراحی رستوران باید به نوع رستوران و متراژ آن توجه ویژه داشت. به ویژگی‌های خاص و شرایط ویژه آن رستوران باید اهمیت ویژه داد. اگر یک رستوران طراحی متفاوت و با اصولی داشته باشد، می‌تواند به عنوان یک ساختمان زیبای شهری و همچنین یک المان در شهر به حساب آید. عوامل بسیار زیادی در طراحی و اجرای دکوراسیون رستوران تاثیرگذار هستند.

در مرحله اول باید موضوع دسترسی رستوران را در نظر گرفت. هر رستورانی باید یک دسترسی عمومی شاخص و جدا از دسترسی بخش خدماتی داشته باشد. همچنین طراحی بدنه رستوران باید به صورت شفاف باشد تا افراد از قسمت بیرون قادر به دیدن قسمت‌های داخلی رستوران باشند و کل ساختمان برای مشتری واضح و مشخص باشد.

نکات مهم در طراحی رستوران 2

اصول مشخص و واضحی در هنگام طراحی رستوران وجود دارد که هر کدام به نحوی در نتیجه کار تاثیرگذار هستند. توجه به فرم، بافت و رنگ در رستوران، از موارد مهم این قواعد و اصول به حساب می‌آید. تمام این موارد مکمل یکدیگر هستند و باید به نقش مکمل آن‌ها در کنار یکدیگر بسیار توجه داشت.

برای اصول طراحی داخلی رستوران، باید به ۳ اصل اساسی و مهم توجه نمود: فضا، ایده و طراحی. این سه اصل بسیار مهم هستند و نقش مهمی در نتیجه نهایی کار ایفا می‌کنند. یکی از اصول طراحی داخلی رستوران‌ها، توجه به فرهنگ مردم آن منطقه است. فرهنگ نقش مهمی را در انتخاب سبک دکور کلی رستوران ایفا می‌کند.

برای مثال در کشورهای آسیایی  برای طراحی داخلی رستوران بیشتر از متریال چوب استفاده می‌شده است. در حالیکه در کشورهای آمریکایی و اروپایی نورپردازی و تصاویر هنری از اهمیت بیشتری برخوردار است.

نکات مهم در طراحی رستوران 3

نکات مهم در طراحی دکور رستوران

موضوع دیگر توجه به سبک رستوران در هنگام طراحی هست. در رستوران‌هایی با سبک مدرن، رنگ‌های آبی روشن و خاکستری، از همخوانی بیشتری با محیط برخوردار هستند. اما در سبک کلاسیک عناصر مجلل و گران قیمت و براق می‌تواند به عنوان بهترین گزینه ارائه شود.

انتخاب رنگ در رستوران‌های مدرن می‌تواند متفاوت از رستوران‌هایی به سبک کلاسیک یا فست‌فود‌ها انتخاب شود. رنگ دیوارهای رستوران مدرن را از بین رنگ‌های قهوه ای شکلاتی و قهوه‌ای آجری و رنگ‌های شاد و روشن و یا رنگ مدرن خاکستری معمولاً انتخاب می‌کنند و سبک مبلمان را نیز متناسب با آن انتخاب می‌کنند.

یکی از مواردی که حتماً باید به آن توجه داشته باشید این است که در فضای رستوران باید حتماً آرامش را به مخاطبین و مراجعین خود هدیه بدهید. آرامش در زندگی پر از استرس و تنش امروزه در اصل چیزی است که بسیار کمیاب است و تمام افراد تلاش می‌کنند تا در تمام مراحل زندگی خود و در هر فعالیت روزمره‌ای که انجام می‌دهند در نهایت آرامش را به دست آورند.

نکات مهم در طراحی رستوران 4

حال تصور کنید که شما قرار است این آرامش را در فضای رستوران خود به مشتریانتان هدیه بدهید! قطعاً موفقیت شما در کسب و کارتان تضمین شده است. در راستای القای این حس آرامش در فضای رستوران خود می‌توانید از ایده‌های متفاوتی استفاده کنید.

میز و صندلی از مهم‌ترین عناصری هستند که باید به آن توجه ویژه‌ای داشت. زیبایی میز و صندلی نقش بسیار مهمی در دکور نهایی رستوران دارد، اما راحتی نیز میتواند به عنوان یکی دیگر از فاکتورهای مهم در این زمینه به حساب آید. در ادامه نیز مطالعه مقالات زیر به شما پیشنهاد می‌شود تا بهترین انتخاب‌ها را در هنگام طراحی دکوراسیون رستوران داشته باشید.

طراحی انواع رستوران

طراحی داخلی رستوران در شیراز

طراحی معماری باغ رستوران سنتی

نکات مهم در طراحی رستوران 5

ایرانادکور، مرجع معماری و دکوراسیون داخلی در شیراز و جنوب کشور با بهره‌مندی از دانش و تخصص معماران و طراحان حرفه‌ای و همچنین داشتن سابقه‌ای طولانی و درخشان در طراحی و اجرای دکوراسیون رستوران در شیراز و جنوب کشور همواره تلاش می‌کند تا خدماتی ارزنده و شایسته را به شما عزیزان ارائه دهد.

طراحی رستورانشما می‌توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان با مشاورین ایرانادکور تماس حاصل فرمایید. همچنین، به شما پیشنهاد می‌کنیم تا از بخش پروژه‌های اجرا شده توسط تیم حرفه‌ای ایرانادکور نیز بازدید نمایید.