مقالات تخصصی معماری

مبل چرم بخریم یا پارچه ای ؟

مبل چرم بخریم یا پارچه ای ؟

مبل چرم بخریم یا پارچه ای ؟
چرم ، این متریال با شکوه و زیبا . با جنسی بسیار خاص که برخی افراد آن را برای مبلمان می پسندند . ما امروز در این نوشتار می خواهیم نکاتی در خصوص مزایا و معایب مبل چرم مطرح کنیم تا این تصمیم گیری را برای شما آسان تر کنیم با ایرانادکور همراه باشید .

تاریخ مقاله : 1398/12/05

ایرانادکور ، تیمی منسجم و حرفه ای است که در زمینه دکوراسیون داخلی منزل ، فضاهای تجاری – اداری ، مراکز آموزشی ، تفریحی ، هنری و سایر فضاها فعالیت دارد ، تجربه ما در اجرای پروژه های بزرگ در کنار اعتماد شما عزیزان ، ترکیبی کارآمد و پویا را بوجود آورده است . خلاقیت و تفکر خلاق سرلوحه ما در ایرانادکور است .

مبل چرم

خرید مبل چرم

تنوع زیاد محصولات در خصوص مبلمان چرم در بازار باعث پوشش دادن نظرات همگان می شود ، اما نکته مهم این است که نباید فریب ظاهر مبل را خورد .

شاید مبلی که به نام مبل چرم در نمایشگاه ها و کارگاه ها بسیار زیبا می درخشد جنسی نامرغوب داشته باشد و خیلی سریع کیفیت اولیه خود را از دست بدهد .

مزایای مبل چرم

چرم یک متریال بسیار ضخیم و مقاوم است و تقریبا هر خراش و خط و خشی که به هر دلیلی روی چرم بیافتد ، با کمی پولیش چرم محو می شود و خود چرم کاناپه هم آسیبی نمی بیند .

اگر چیزی روی مبلمان چرمی ریخت ، با یک دستمال ساده نم دار خیلی سریع پاک می شود .

اما بهر صورت چرم هم تا حدی مقاومت دارد اگر چرم مبل شما سفید است و یک لیوان قهوه روی ان ریختید ممکن است هاله کمی از آن باقی بماند .

اما مطمئنا فاجعه بزرگتری برای مبلمان پارچه ای در چنین شرایطی رخ خواهد داد .

در خانه هایی که افراد سیگار می کشند و یا حیوان خانگی دارند میتوان از مبل چرم طبیعی بهره گرفت چراکه ، چرم بو ها را خیلی کمتر از پارچه به خود جذب می کند .

مبلمان چرم

همچنین مو و پرز و ذرات غذا بسیار سریع با یک برس از روی آن پاک می شود که باز برای افرادی که حیوان خانگی دارند مناسب است .

عمر طولانی و دوام  بالای مبلمان چرمی که تا چهار برابر مبلمان پارچه ای یا چرم مصنوعی می تواند برایتان کار کند دلیل خوبی برای گران بودن این مبل است .

بیشتر بخوانید :

دکوراسیون نوروزی مبلمان، تعویض یا تعمیر؟

سبک شناسی مبلمان

تکنیک های ست کردن فرش و مبل

معایب مبلمان چرمی

اولین مشکل خرید مبلمان چرم قیمت بالای آن است .

در زمستان روی  مبل  چرمی کمی سرد است و تابستان ها هم عرق می کنید .

در مبل چرم فنر بکار نمی رود پس اگر در خانه بچه بازیگوشی دارید که مدام روی مبلتان بالا و پایین می پرد ، پیشنهاد ما خرید مبل پارچه ایست .

تنوع رنگ چرم بالا اما تنوع طرح آن  بسیار کم است چرم طرح دار و گلدار و … بسیار کم است و یا اصلا در بازار وجود ندارد .

مبلمان چرم

ایرانادکور ، همراه همیشگی شما در اجرای اصول طراحی داخلی ، خواهد بود ، برای دریافت مشاوره ، طراحی و اجرای پروژه های دکوراسیون داخلی در شیراز با ما از طریق شماره های اعلام شده در سایت در تماس باشید .

نویسنده : ص.توکلی / عضو تیم تحریریه ایرانادکور

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه