دکوراسیون

طراحی دکوراسیون فضاهای چند منظوره

طراحی دکوراسیون فضاهای چند منظوره

طراحی دکوراسیون فضاهای چند منظوره
نقشه خانه ها با پیشرفت تکنولوژی و فناوری، بازتر شده و وسایل الکترونیکی هم بیشتر از قبل وارد خانه ها شده است . فضای خانه ها کوچکتر شده و نقشه های خانه ها به سمت طراحی چند منظوره پیش می رود ؛ در این نوشتار بر آنیم تا در خصوص طراحی دکوراسیون چند منظوره سخن بگوییم با ما در ایرانادکور همراه باشید .

ایرانادکور ، پیشتاز عرصه دکوراسیون داخلی ، با سالها تجربه و اجرای پروژه های بسیار موفق ، در خدمت شما ارجمندان خواهد بود . در این مقاله به بررسی طراحی های چند منظوره در دکوراسیون خانه های مدرن خواهیم پرداخت .ایده های ناب طراحی داخلی  را با ما تجربه کنید .

چند منظوره

خانه های چند منظوره

جزیره آشپزخانه این روزها کاربرد میز ناهارخوری را هم به همراه دارد . اتاق کاربا  اتاق مهمان یکی شده اند ، بخش های مختلفی از منزل کوچکتان را می توانید با هم ادغام کرده و اتاق ها را به صورت ترکیبی مورد استفاده قرار دهید.

در زیر به بررسی چند نمونه ازین طراحی ها می پردازیم .

ترکیب اتاق خواب و حمام

وان حمام میتواند براحتی جسارت کرده و وارد فضای اتاق خواب شود .

امروزه طراحان بسیاری وان حمام را به داخل دکوراسیون اتاق خواب می آورند. شاید این موضوع برایتان عجیب و دور از ذهن باشد یا احساس کنید که بسیار مسخره خواهد بود ! اما باید بگوییم که خانه های مدرن، طراحی هایی خاص دارند و می توان روتین را در ان ها بر هم زد .

خانه چند منظوره

ادغام آشپزخانه و ناهار خوری

این کار مانند نمونه اول زیاد تعجب برانگیر نیست چون بار ها و بارها تکرار شده و با آن برخورد داریم . مزیت های ترکیب دکوراسیون آشپرخانه و ناهارخوری این است که بانوی خانه در زمان آشپزی از محفل و جمع خانوادگی دور نیست . هنگام سرو غذا همه چیز در دسترس و نزدیک است و همچنین جزیره آشپزخانه خود المانی زیبا برای مدرن جلوه دادن خانه آشپزخانه است .

اتاق خواب و کار

اگر خانه تان کوچک است ، باید خلاقیت به کار بگیرید. در اتاق خواب ، تخت تاشو بگذارید تا بتوانید فضا را با یک فضای دیگر مثل اتاق کار یا اتاق مهمان ترکیب کنید و در زمانی که نمی خواهید بخوابید تخت را جمع نمایید،  این یک کار هوشمندانه برای داشتن خانه ای چند منظوره است .

چند منظوره

داشتن اتاق کار و یک دفتر خانگی ممکن است سخت باشد . اتاق کار می تواند با دکوراسیون اتاق خوابتان نیز همراه شود. علاوه بر این شما می توانید فضاهای دیگری از دکوراسیون منزل خود را در نظر گرفته و با توجه به شرایطی که دارید یکی از آنها را انتخاب کنید .

اتاق کار می تواند در نشیمن ، در اتاق خواب و در هر جای دنج دیگری طراحی شود .

به خواندن مقالات زیر دعوتید :

enlightenedبهترین ترکیب رنگ برای دکوراسیون خانه

enlightenedایده‌های دکوراسیون اتاق خواب 2019

enlightenedدکوراسیون سالن پذیرایی بزرگ

دکوراسیون چند منظوره

ایرانادکور، مرجع معماری و دکوراسیون داخلی در جنوب کشور با داشتن سابقه‌ای درخشان در طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی طراحی دکور منحصربفرد فضاهای مسکونی و تجاری همواره آماده ارائه خدمات به شما عزیزان است.

نویسنده: ص.توکلی/ عضو تیم تحریریه ایرانادکور

برچسب ها :

دکوراسیون چند منظورهترکیب فضاهای خانهدکوراسیون اتاق خواباتاق کارترکیب اتاق و حمامادغام قسمت های خانهدکوراسیون داخلی شیراز

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه