دکوراسیون

جادوی رنگ سال 2020 در دکوراسیون منزل

جادوی رنگ سال 2020 در دکوراسیون منزل

جادوی رنگ سال 2020 در دکوراسیون منزل
مؤسسه رنگ سازی پانتون هر سال قبل از شروع سال میلادی رنگ سال را انتخاب می کند و به طور غیر رسمی مد سال را تعیین می نماید . سال 2020 آبی است. بسیاری از افراد دوست دارند حداقل چند المان از رنگ سال را برای تنوع و تجدد در خانه هود بکار ببرند. امروزه در دنیای مد ، دکوراسیون هم حرف های بسیاری برای گفتن دارد . پس با ما در ایرانادکور همراه شوید تا جادوی رنگ سال را در دکوراسیون منزل بررسی کنیم .

تاریخ مقاله : 1398/11/12 

گروه دکوراسیون داخلی ایرانا دکور ، با سالها تجربه در نوسازی و بازسازی منازل و آپارتمانها ، بهترین مشاور و یاور شما برای ارائه روش های تغییر دکور خانه با ایجاد تغییرات کوچک خواهد بود .

رنک سال 2020

دکوراسیون رنگ آب در منزل

حتما می دانید که رنگ امسال آبی کلاسیک است . یک آبی بسیار شیک که اتفاقا در دکوراسیون داخلی می تواند بسیار اثرگذار و زیبا باشد . شاید بخواهید بدانید که این رنگ را با چه رنگهایی می توانید ست کنید و یا در کجاهای خانه می توانید بکار ببرید .

ترکیب دوگانه آبی کلاسیک و سفید انرژی و نشاط را به اکسسوارهای خانه می دهد. رنگ های آبی و سفید ما را به یاد آسمان آبی با ابرهای سفید و پنبه ای و همچنین اقیانوس ها با کف های سفید می اندازند.

ترکیب رنگ آبی با سایر رنگ ها

آبی کلاسیک و قهوه ای: اگر شما در دکوراسیون خانه از رنگ آبی استفاده کرده اید ، می توانید از تعدادی مبلمان به رنگ های دیگر هم استفاده کنید و بارها و بارها از دیدن آن قطعا ذوق زده شوید.یکی از رنگ هایی که با آبی کلاسیک رنگ سال 2020 بسیار هماهنگ است ، رنگ قهوه ای است . مبلمان و وسایل جانبی قهوه ای متمایل به روشن به زیبایی دکوراسیون آبی خواهد افزود .

آبی کلاسیک و نارنجی : از رنگ هایی که به شدت توصیه می کنیم در کنار آبی رنگ سال 2020 از آن استفاده کنید،رنگ نارنجی است . شما با افزدون تنها تعداد اندکی از لوازم جانبی نارنجی می توانید جلوه ای بی نظیر ، خاص و دیدنی را به خانه تان بدهید. اما مراقب باشید زیاده روی نکنید .

دکوراسیون آبی

آبی 2020 و مرجانی 2019 : سال گذشته رنگ مرجانی مد بود ، رنگی هیجان انگیز و شاد . می توانید دو رنگ امسال و سال گذشته را به زیبایی هر چه تمام تر با هم استفاده کنید و نشان دهید چقدر به روز و سرزنده هستید . رنگ آبی و مرجانی متناسب با سلیقه خانم ها می باشد. دو رنگ  شاد و جذاب که بهترین جلوه را به خانه شما خواهد بخشید .

آبی کلاسیک و زعفرانی : در اتاق غذاخوری می توانید یک کنتراست با شکوه ایجاد کنید . اگر تم وسایل شما آبی است ، برای ایجاد یک تضاد اساسی می توانید از خانواده زرد کمک بگیرید. زعفرانی رنگ خاصی است که به شدت با آبی هماهنگ می شود .

دکوراسیون رنگ 2020

تغییر دکوراسیون در خانه

تغییر دکوراسیون همیشه باعث جریان یافتن انرژی مثبت در خانه است . اگر شما هم دوست دارید خانه ای پویا داشته باشید و هیجان ایجاد کنید ، می توانید از اکسسوری ها کمک بگیرید . شاید تعویض مبلمان ، کاغذ دیواری ، فرش و پرده مدام میسر نباشد .

اما تغییر چیدمان ، کوسن ها ، گلدان ، آینه ، تابلو ، رومیزی و روتختی ، گل های زینتی ، ساعت ، مجسمه ، وسایل تزئینی و دکوری دیگر براحتی و به ارزانی قابل تعویض و تغییرند . پس تا وقت دارید و پیش از شروع دید و بازدیدهای عید فکر به حال تغییراتی انرژی بخش در محیط اطرافتان باشید . ما هم در کنار شماییم برای راهنمایی ، مشاوره و ارائه خدمت .

مبلمات آّی

مقالات زیر تقدیم به شما :

enlightenedبهترین ترکیب رنگ با آبی

enlightenedآبی کمرنگ در دکوراسیون داخلی

enlightenedدکوراسیون مرجانی زنده، رنگ سال 2019 !

enlightenedتغییر دکور خانه با ایجاد تغییرات کوچک

enlightenedبازسازی خانه‌های فرسوده

خانه مدرن

دکوراسیون داخلی ایرانادکور ، پیشرو در ارائه ایده های خلاقانه برای بازسازی منزل با انجام پروژه های دکوراسوین داخلی در شیراز ، برای یاری رساندن به شما عزیزان جهت بازسازی حرفه ای منزل با کمترین هزینه آماده خدمت رسانی است . با ما در در تماس باشید و مشاوره رایگان دریافت کنید .

نویسنده : ص.توکلی /عضو تیم تحریریه ایرانادکور

برچسب ها :

رنگ سال 2020آبی کلاسیکدکوراسیون با رنگ سالدکوراسیون آبیست رنگ آبیدکور آبیدکوراسیون داخلی منزلدکوراسیون شیرازاجرای دکوراسیون شیرازدکوراسیون شیکدکوراسیون لاکچری

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه