دکوراسیون

طراحی دکوراسیون مغازه یکبار مصرف

طراحی دکوراسیون مغازه یکبار مصرف

طراحی دکوراسیون مغازه یکبار مصرف
از سری مقالات طراحی دکوراسیون مغازه ها و فروشگاه های مختلف در سایت ایرانادکور ، اینبار به سراغ مغازه لوازم یکبار مصرف می رویم و نکاتی در خصوص طراحی دکوراسیون مغازه یکبار مصرف را مورد توجه قرار می دهیم ، پس اگر صاحب چنین فروشگاهی هستید یا قصد دارید افتتاح کنید به نکات و موارد زیر توجه فرمایید .

ایرانادکور ؛ مرجع معماری و دکوراسیون داخلی در جنوب کشور ، همراه شماست تا طراحی و اجرای دکوراسیون مغازه  را به بهترین وجه ممکن ارائه دهد . با ما بهترین دکوراسیون فروشگاهی را در راستای جذب مشتری و فروش بیشتر داشته باشید.

enlightened در مقاله دیگری در همین سایت می توانید طراحی دکور مغازه در شیراز را بخوانید که در آن با اصول کامل طراحی دکور انواع مغازه ها ، نورپردازی ، سیرکولاسیون ، انتخاب بهترین چیدمان و بسیاری موارد جذاب دیگر آشنا می شوید.

مغازه یکبار مصرف .

چگونگی طراحی دکوراسیون مغازه یکبار مصرف

در مغازه لوازم یکبار مصرف ، تعداد زیاد و تنوع بالای کالا معمولا دردسر ساز است اینکه از قفسه ها و لوازم دکوری گران قیمت استفاده کنید ، ضامن خلق دکوری جذاب و کاربردی نیست . اما می توانید خلاق باشید و با همان ظروف رنگی اشکال زیبا در ویترین خلق نمایید .

همه مغازه ها از جمله مغازه ظروف یک بار مصرف فروشی به ویترین نیاز دارند تا مشتری های گذری را بهتر جذب کنند . در برخی از مشاغل با توجه به نوع اجناس می توان از ویترین های شیشه ای استفاده نمود و در بعضی دیگر قفسه ها و ویترینی که چیدمان ساده تری داشته باشد مد نظر قرار می گیرد .

همچنین می توانید دکور و چیدمان مغازه خود را به دست ماردان سپرده و منتظر نتیجه بهتری باشید ، یکی از وظایف اصلی طراح دکوراسیون این است که یک ایده ناب و خوب برای چیدمان ویترین مغازه شما ارائه دهد این چیدمان باید طوری باشد که با سلایق صاحب آن کسب و کار مطابق باشد و همچنین موجب افزایش زیبایی محیط داخلی گردد.

برای تاثیر مثبت بر مشتریان و مخاطبان ، جذابیت ویترین و دکوراسیون داخلی مغازه بسیار حایز اهمیت است ؛ پس هر چه گیراتر و زیباتر، تاثیر گذاری بیشتر و عمیق تر می گردد.

فروشگاه یکبار مصرف

نکاتی در خصوص دکوراسیون مغازه یکبار مصرف فروشی

انتخاب رنگ : رنگ ها در کسری از ثانیه بر ذهن بیننده اثر دارند، خوب است از رنگ هایی استفاده کنید که در لحظه مشتری را جلب می کند رنگ های هیجان انگیزی مثل قرمز و نارنجی و زرد

ویترین اصلی : چیدمان مهم ترین و زیباترین کالاها و اجناس در ویترین اصلی فروشگاه

متراژ مغازه : دکوری که طراحی می کنید و نحوه چیدمان و حتی حجم اجناسی که در مغازه قرار می دهید  باید با متراژ مغازه و فضای داخلی آن متناسب باشد .

دسته بندی کالاها : این امر مستقیما بر روی فروش شما تاثیر دارد . کالا ها و وسایل مرتبط با هم را در یک قسمت قرار دهید؛ زیرا مشتری در هنگام خرید نباید گیج شود باید بداند برای کالای مورد نیاز خود به کجای فروشگاه شما مراجعه کند تا دسته ای از کالاهای هم کاربرد را بیابد و از بین آن ها انتخاب کند . ضمناً با دیدن یک وسیله به یاد می آورد که به آن احتیاج داشته است و شما با این کار مشتریان را برای داشتن خریدی کامل تر هدایت می کنید .

لوازم یکبار مصرف

وسایل تم تولد و جشن در فروشگاه یکبار مصرف

این روزها تم های جشن و تولد هم جزیی از مغازه لوازم یکبار مصرف است . این کالاها ظریف تر و زیبا تر هستند ، حتما گوشه ای از فروشگاه که کاملا به چشم می آید را به آن اختصاص دهید و سعی کنید در این مورد به روز باشید ، کارتون های مورد علاقه کودکان را بشناسید و از تم های قدیمی و تکراری که کمتر مورد استقبال است صرفه نظر کنید .

یکبار مصرفی

ظروف یکبار مصرف

ایده هایی نو و کارامد بهترین طراحی و اجرا ی دکوراسیون در شیراز را برای شما به انجام میرساند. برای دیدن نمونه کار های ما باما تماس بگیرید . اصول بازسازی مغازه را در همین سایت مورد بحث قرار داده ایم

enlightened توصیه می کنیم مقاله دکوراسیون فروشگاهی در شیراز از طراحی تا اجرا را نیز بخوانید و نکات و اطلاعات بسیار مهم و جالبی در این زمینه را کسب کنید.

نویسنده : ص.توکلی /عضو تیم تحریریه ایرانادکور

برچسب ها :

اجرای دکور مغازه شیرازدکوراسیون داخلی مغازه شیرازدکوراسیون فروشگاهیدکوراسیون سوپرمارکتطراحی داخلی مغازه

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه