دکوراسیون

طراحی میز و بار چوبی

طراحی میز و بار چوبی

طراحی میز و بار چوبی
امروزه کمتر خانه مدرنی وجود دارد که در آن از طراحی میز و بار چوبی خبری نباشد . داشتن یک میز بار کلاسیک در منزل جلوه بسیاری به همراه دارد و می تواند کاربردی هم باشد . میز باری شیک و مدرن که مناسب انواع نوشیدنی های طبیعی و خنک است محلی برای گرد هم آیی های دوستانه و خانوادگی است در این نوشتار از ایرانادکور قصد داریم در این خصوص بیشتر بحث کنیم . همراه ما باشید .

تاریخ مقاله : 1398/10/23

ایرانادکور ، با احترام گذاشتن با سلایق مختلف ، سعی بر اجرای هر چه بهتر ، با کیفیت تر ، به روز تر و کم هزینه تر پروژه ها دارد . با سالها تجربه و رزومه ای پر از اجراهای موفق در زمینه طراحی دکوراسیون داخلی لاکچری در کنار شماییم تا در خانه رویاییتان قدم بزنید .

بار چوبی

دکوراسیون و طراحی میز و بار چوبی

اگر می خواهید در دکوراسیون منزل خود تحول مثبتی ایجاد کنید راه های زیادی دارید که یکی از آن ها داشتن بار و میز چوبی لاکچری است .

میز بار جنبه شخصی تری را در فضای خانه دارد و می تواند نوشیدنی ها ، جام ها و لیوان های مورد پسند شما را شامل شود . شاید نام بار تداعی کننده مشروبات الکلی باشد اما بسیاری از خانواده ها می توانند استفاده بسیار بهتری از آن داشته و نوشیدنی ها و آب میوه های سالم و مفید را در آن قرار داده و هم زمان هم به زیبایی خانه کمک کنند و هم مکانی برای دور همی را تدارک ببینند .  میز بار در واقع میزی تکراری مانند میز آشپزهانه و یا ناهار خوری نیست .

میز بار می تواند سرشار از ایده های خلاقانه و هنری باشد . اما بهر صورت باید با سبک معماری منزل شما هماهنگ طراحی شود . مدل میز بار در انواع طرح های کلاسیک و مدرن در نظر گرفته می شود  و شما می توانید از بین این طرح های متنوع مدل میز با طراحی مناسب و کاربردی را برای منزل خود انتخاب کنید.

بار چوبی

میز بار کلاسیک

مدل میز بار کلاسیک برای منازلی مناسب است که دکوراسیون سلطنتی و مبلمان استیل را انتخاب کرده اند همان ها که تاج چوبی کار شده دارند و با رنگهای طلایی و با شکوه جلوه گری می کنند و بسیار مجلل می توانند باشند .

میز های بار کلاسیک هم همان جلال و شکوه و زرق و برق را دارند و با مبلمان شما هماهنگ می شوند .

میز بار

میز بار مدرن

میزهای باری که کنار آشپزخانه قرار می گیرند می توانند با فضای آشپزخانه هارمونی داشته باشند با رنگ کابینت یا کاشی دیوار و سبک آن .

طرح مدرن بیشتر شامل سبک های باکسی شکل و ساده و منظم و تمیزی است که مدرن بودن را نشان می دهد . سلیقه جوانان امروز بیشتر به سبک مدرن نزدیک است .

مقالات زیر برای شما در سایت ایرانادکور قرار گرفته است :

enlightenedراهنمای خرید میز تلویزیون

enlightenedانتخاب میز و صندلی ناهار خوری

enlightenedجیدمان مبلمان و میز در خانه

enlightenedمیز تلویزیون دیواری ام دی اف

enlightenedفنگ شویی در معماری

بار زیبا

در پایان چنانچه برای انتخاب جسورانه و بهرتین طراحی میز چوبی و بار در منزل نیاز به ایده های خلاقانه در فضای ناهار خوری دارید ، با کارشناسان ما در ایرانا دکور در ارتباط مستقیم باشید . ایشان بهترین گزینه ها را با توجه به فضای منزل شما ، پیشنهاد خواهند داد تا هم انتخابی زیبا داشته باشید و هم از بابت جنس و قیمت آسوده خاطر باشید .

نویسنده : ص.توکلی / عضو تیم تحریریه ایرانادکور 

برچسب ها :

بار چوبیباربار کلاسیکمیز و بارمیز باردکوراسیون پذیراییطراحی باردکوراسیون داخلی منزلدکوراسیون داخلی خانهدکوراسیون داخلی شیراز

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه