دکوراسیون

طراحی و اجرای کمد دیواری سالن پذیرایی

طراحی و اجرای کمد دیواری سالن پذیرایی

طراحی و اجرای کمد دیواری سالن پذیرایی
کمد دیواری در سالن پذیرایی یکی از جلوه‌های زیبا در خانه محسوب می‌شود و می‌تواند با طراحی و جنس متفاوت و زیبای خود جذابیت خاصی را به فضا ببخشد. در نظر گرفتن یک کمد دیواری در سالن پذیرایی بسیار زیبا و کاربردی است.

تاریخ: 1398/10/21

کمد دیواری در منزل مسکونی

کمد دیواری یکی از لوازم بسیار مهم و ضروری در هر خانه‌ای به حساب می‌آید. امروزه کمد دیواری‌ها نه تنها فقط در اتاق‌خواب‌ها بلکه در بخش‌های مختلف خانه از جمله سالن پذیرایی نیز استفاده می‌شود. کمد دیواری فواید فراوان دارد و گویی به نظر می‌رسد که هر چه تعداد کمد دیواری در یک خانه بیشتر و جادارتر باشد، برای اعضای خانواده خوشایندتر است زیرا از کمد دیواری برای گنجاندن لوازم ضروری و غیرضروری و همچنین در مدل‌های خاصی از کمد دیواری برای لوازم دکوری و تزئینی استفاده می‌شود.

enlightenedenlightenedشما می توانید با مراجعه به مقاله جامع صفر تا صد اجرای کمد دیواری در شیراز با اصول و استاندارد طراحی و اجرای کمد دیواری آشنا شوید ، مطالبی که در آن مقاله ارائه شده است را با دقت مرور کنید تا اطلاعاتتان در این زمنیه به روز و تکمیل شود.

ایرانادکور، مجری تخصصی طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی در شیراز با بهره‌گیری از دانش و تخصص معماران و طراحان حرفه‌ای و داشتن سابقه‌ای درخشان و طولانی در طراحی و اجرای کمد دیواری سالن پذیرایی همواره آماده ارائه بهترین خدمات به شما عزیزان است. طراحی و ساخت مصنوعات ام دی اف یکی از تخصص‌های تیم حرفه‌ای ایرانادکور است.

کمد دیواری شیک

انواع کمد دیواری

کمد‌های دیواری با توجه به نیازهای هر خانواده و فرد و فضایی که برای کمد در نظر گرفته می‌شود، در طرح‌ها و اندازه‌های متفاوت طراحی و اجرا می‌شود. یکی از مدل‌های محبوب کمد دیواری مدل ریلی می‌باشد که در کمد بر روی بخشی ریلی حرکت کرده و باز و بسته می‌شود. مدل کمد دیواری با در ریلی به دلیل اینکه فضای زیادی را برای باز و بسته شدن اشغال نمی‌کند، از محبوبیت ویژه‌ای برخوردار است و امروزه طرفداران بسیاری پبدا کرده است. اما باید این نکته را هم در نظر گرفت که کمدهای دیواری با در ساده نیز در بسیاری از خانه‌ها کاربردی هستند و بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند تا در کمد دیواری در سالن پذیرایی آن‌ها به صورت معمولی باز و بسته شود. میز تلویزیون دیواری ام دی اف نیز امروزه از محبوبیت بسیاری برخوردار است.

طراحی و اجرای کمد دیواری سالن پذیرایی

تزئینات کمد دیواری سالن پذیرایی

طراحی کمد دیواری که در سالن پذیرایی قرار می‌گیرد باید طرحی متفاوت با دیگر کمد‌های دیواری در اتاق‌های خواب داشته باشد، زیرا کمد دیواری در سالن پذیرایی در دید عموم قرار دارد و مهمان‌ها و دیگر افراد خانواده همیشه کمد دیواری را می‌بینند. برای در نظر گرفتن طرحی متفاوت برای کمد دیواری سالن پذیرایی می‌توان بدنه جلو یا عقب کمد دیواری را از جنس اینه در نظر گرفت تا هم انعکاس نور به آن زیبایی خاصی را بدهد و هم بازتاب لوازم دکوری و تزئینی در کمد دیواری جلوه زیباتری پیدا کند.

کمد دیواری ام دی اف

هماهنگی طرح، مدل و رنگ کمد دیواری با دیگر مبلمان و لوازم خانه از اهمیت بسیاری برخوردار است، زیرا یک طرح هماهنگ با دیگر لوازم خانه و مکمل دیگر طرح‌ها باعث می‌شود که کمد دیواری بسیار زیباتر به نظر برسد. برای افزایش جذابیت و خیره‌کنندگی کمد دیواری در سالن پذیرایی می‌توان یک مدل نورپردازی جدا و متفاوت از دیگر نورپردازی‌ها در خانه برای کمد دیواری در نظر گرفت. یک نورپردازی کوچک با طول موج کوتاه و رنگ‌های مختلف یا سفید می‌تواند به زیبایی کمد دیواری بیفزاید. ایرانادکور، مرجع معماری و دکوراسیون داخلی در جنوب کشور با داشتن سابقه‌ای طولانی و درخشان در طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی و نورپردازی همواره آماده ارائه بهترین خدمات به شما عزیزان است. برای ثبت سفارش خود و بهره‌مندی از مشاوره تخصصی رایگان می‌توانید با مشاورین ما تماس حاصل فرمایید. طراحی دکوراسیون داخلی منزل یکی از مهم‌ترین امور در هر خانه است.

نویسنده: ه. درعلی/ عضو تیم تحریریه ایرانادکور

برچسب ها :

طراحی و اجرای کمد دیواری سالن پذیراییکمد دیواری ام دی افاجرای کمد دیواری ام دی افطراحی و اجرای دکوراسیون داخلی

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه