مصالح ساختمانی

سنگ آنتیک در دکوراسیون آشپزخانه

سنگ آنتیک در دکوراسیون آشپزخانه

سنگ آنتیک در دکوراسیون آشپزخانه
کاربرد سنگ آنتیک در دکوراسیون داخلی خانه چگونه است؟ مزایا و معایب سنگ آنتیک چیست؟ آشنایی با سنگ آنتیک و استفاده هوشمندانه از آن در دکوراسیون داخلی بسیار مهم است.

تاریخ: 1398/10/20

معرفی سنگ آنتیک

امروزه سنگ آنتیک در دکوراسیون داخلی خانه‌ها و حتی در نمای ساختمان‌ها محبوبیت بسیاری یافته است و اکثر افراد تمایل دارند تا از این سنگ زیبا و جذاب در دکوراسیون داخلی خانه خود استفاده کنند. سنگ آنتیک در دو حالت طبیعی و مصنوعی تولید می‌شود که هر کدام مزایا و زیبایی‌های مخصوص به خود را دارد و هر فرد می‌تواند با توجه به سبک دکوراسیون داخلی خانه و دیگر لوازم آشپزخانه و اکسسوری منزل یکی از این تعداد طرح‌های متفاوت و جذاب را انتخاب کند. ایرانادکور، مجری تخصصی طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی در شیراز همواره آماده ارائه بهترین خدمات به شما عزیزان است. برای ثبت سفارش خود با مشاورین ایرانادکور تماس حاصل فرمایید. انواع سنگ‌ها و محل کاربرد آن‌ها بسیار گسترده و متفاوت است.

سنگ آنتیک در دکوراسیون آشپزخانه

کاربرد سنگ آنتیک

سنگ آنتیک به دلیل زیبایی و انواع طرح‌های متفاوت و متنوعی که دارد، می‌توان از آن در تمام بخش‌های مختلف داخلی و خارجی خانه و در دکوراسیون داخلی آشپزخانه نیز از آن استفاده نمود. از سنگ آنتیک به دلیل اینکه می‌توان آن را راحت برش داد و در ابعاد و اندازه‌های متفاوت ساخت، در قسمت دیوارهای بین کابینت، دیوار آشپزخانه، دیوار پذیرایی، نمای ساختمان، محیط دفتر و دیوار بالای شومینه استفاده می‌شود. سنگ آنتیک یکی از بهترین انتخاب‌ها برای دیوار آشپزخانه است و زیبایی و جذابیت منحصربفردی را به فضا می‌بخشد، زیرا نصب راحت و قیمت مناسب ان باعث شده تا به یکی از مصالح محبوب در طراحی و اجرای دکوراسیون آشپزخانه تبدیل شود. طراحی دکور منزل با سنگ آنتیک زیبایی و جلوه خاصی به خانه می‌بخشد.

دکوراسیون آشپزخانه

انواع مدل سنگ آنتیک

سنگ آنتیک هم انواع مختلف دارد و هم تنوع مدل و رنگ بسیار زیاد و متنوعی دارد. مدل‌هایی که می‌توان از سنگ آنتیک داشت عبارتند از: گیوتین، روتری، مالون، طرح آجر، حاشیه و بسیاری مدل‌های دیگر که همین امر باعث شده تا سنگ آنتیک با هر مدل سبک دکوراسیون و چیدمانی در خانه‌ها هماهنگ شود. از انواع متفاوت سنگ آنتیک هم می‌توان به سنگ انتیک گرانیتی، سنگ آنتیک ماسه‌ای، سنگ انتیک تراورتن و انواع بسیار دیگر اشاره کرد. سنگ آنتیک به دلیل وزن کم و نصب راحت علاوه بر دیگر مزایای خود از جمله تنوع در طرح و رنگ و برش ساده به یکی از بهترین مصالح در دکوراسیون داخلی خانه و آشپزخانه تبدیل شده است. کاربرد سنگ آنتیک در دکوراسیون منزل بسیار گسترده است.

انواع سنگ آنتیک

از دیگر مزایای سنگ آنتیک مقاومت در برابر آتش و یخ‌زدگی و همچنین ساییدگی می‌باشد. قابلیت نصب بر روی هر نوع دیواری از جمله سیمانی، سرامیک، گچ و حتی نماهای کهنه و قدیمی نیز دارند. همین عوامل باعث شده است تا سنگ آنتیک با زیبایی خود راه خود را حتی به دفاتر محل کار و فضاهای اداری نیز بازیابد. سنگ مرمر در طراحی داخلی نیز بسیار جلوه زیبایی دارد.

ایرانادکور، مجری تخصصی معماری و دکوراسیون داخلی در جنوب کشور با بهره‌گیری از دانش و هنر طراحان و معماران حرفه‌ای و همچنین تیمی متخصص و ماهر در اجرای دکوراسیون منزل و آشپزخانه همواره آماده ارائه بهترین خدمات به شما عزیزان است.

نویسنده: ه. درعلی/ عضو تیم تحریریه ایرانادکور

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه