دکوراسیون

دکوراسیون مغازه الکتریکی

دکوراسیون مغازه الکتریکی

دکوراسیون مغازه الکتریکی
حتما شما به عنوان دارنده یک کسب و کار می خواهید که در نظر مشتریانتان بهترین باشید. برای داشتن چنین گزینه ای باید یک سری عوامل را رعایت کنید ، البته در زمینه دکوراسیون مغازه الکتریکی که در این مقاله به آن خواهیم پرداخت باید سعی داشته باشید که با مدرن تر و به روز تر بودن نسبت به همکاران و رقبای خود جایگاه بهتری داشته باشید . یک ایده خوب برای طراحی دکوراسیون داخلی مغازه الکتریکی باید بتواند نیاز کاربردی و سلیقه بیشتر مشتریان را پاسخ دهد .

تاریخ مقاله : 1398/10/19

ایرانادکور ، به عنوان مرجع معماری و دکوراسیون داخلی در جنوب کشور ، توانسته با ارائه خدمات صادقانه و حرفه ای خود به مشتریان ، آن ها را در زمینه موفقیت در کسب و کار همراهی کند ، اصول طراحی دکور مغازه را متخصصین ما به دلیل اجرای پروژه های بسیار به خوبی می دانند .

enlightened در مقاله دیگری در همین سایت می توانید طراحی دکور مغازه در شیراز را بخوانید که در آن با اصول کامل طراحی دکور انواع مغازه ها ، نورپردازی ، سیرکولاسیون ، انتخاب بهترین چیدمان و بسیاری موارد جذاب دیگر آشنا می شوید.

مغازه الکتریکی

اجرای دکوراسیون مغازه الکتریکی

مغازه لوازم الکتریکی ارائه دهنده کالاهای مختلفی است که نیاز های برقی در زمینه های خانگی ، صنعتی و … را پوشش می دهد کالاهای عرضه شده در این رشته بسیار گسترده است و مشتریان شما افراد مختلفی با ایده آل ها و سلایق مختلف هستند بنابراین باید بتوانید رضایت حداکثری را در آن ها بوجود آورید .

تعیین و پیاده سازی دکوراسیون در مشاغل این چنینی همانند فروشگاه و مغازه الکتریکی به جرات کار پیچیده ای است ؛ زیرا خود کالا ها زیبایی خاصی ندارند و سایز و نوع کالاها بسیار متنوع است از اجناس بسیار ریز تا قطعات بسیار درشت با ظاهری صنعتی که برای چیدمان و نظم بخشی نیازمند طراحی دقیق هستند . دکور هم باید به میزان زیادی جذاب و گیرا باشد تا مشتریان بیشتری را به داخل مغازه جذب نماید ، به خصوص اگر فروشگاه لوازم الکتریکی شما در محلی واقع شده باشد که سایر مغازه داران نیز در صنف شما فعال باشند.

فروشگاه الکتریکی

نکات مهم در طراحی دکوراسیون داخلی مغازه الکتریکی

  • در صورت بزرگ بودن فروشگاه ، بهتر است قسمت های مختلفی را در آن تعبیه کنید بطور مثال قسمت صنوق، حسابداری، فروش، تعمیرات و… را از هم جدا کنید .
  • تفکیک ابزارهای  بزرگ و کوچک از یکدیگر و دسته بندی ابزارهای  مختف بر اساس نوع ابزار، برند ابزارو … میتواند در سرعت بخشیدن به ارائه کالا به مشتری شما را یاری دهد .
  • میتوان از قفسه ها و ویتیرین ها و طبقات مختلف جهت چیدمان بهتر در طراحی دکوراسیون مغازه الکتریکی استفاده کرد.
  • در اختیار داشتن میزی جهت ارائه کاتالوگ اگر فضای آن را داشته باشید ، توصیه می شود ، ممکن است برخی کالاهای شما در انبار باشد اما با ارائه کاتالوگ می توانید مشتری را به هدفش نزدیک تر کنید .
  • در مغازه الکتریکی مشتری باید بتواند برخی کالا ها را تست کند تا با اطمینان خاطر بیشتری دست به انتخاب بزند ، طراحی استندی برای این کار به نظر مناسب می رسد .
  • انجام نورپردازی فضا به منظور مشاهده بهتراجناس و کالاها در طراحی داخلی دکوراسیون مغازه الکتریکی واجب است .
  • استفاده از دکوراسیون ایمن به دلیل نوع کار با برق حتما باید در نظر گرفته شود .

دکوراسیون مغازه الکتریکی

مغازه برقی

تیم تخصصی ایرانادکور با داشتن 8 سال سابقه اجرایی در امور دکوراسیون فروشگاهی و با استفاده از نیروی مجرب و متخصص و نیز با بهره‌ وری از دانش روز می تواند مشاور شما در اجرای هر چه بهتر دکوراسیون تخصصی فروشگاهتان باشد. عمده فعالیت این شرکت در زمینه دکوراسیون داخلی برای منازل ، فروشگاه ها ، هتل ها ، بیمارستان ها ، مراکز بهداشتی و پزشکی و …. میباشد. همین امروز با شماره های ما تماس گرفته و مشاوره رایگان در خصوص اجرای دکوراسیون داخلی در شیراز دریافت نمایید .

enlightened توصیه می کنیم مقاله دکوراسیون فروشگاهی در شیراز از طراحی تا اجرا را نیز بخوانید و نکات و اطلاعات بسیار مهم و جالبی در این زمینه را کسب کنید.

نویسنده : ص.توکلی /عضو تیم تحریریه ایرانادکور

برچسب ها :

اجرای دکور مغازه شیرازدکوراسیون داخلی مغازه شیرازدکوراسیون فروشگاهیدکوراسیون سوپرمارکتطراحی داخلی مغازه

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه