دکوراسیون

طراحی دکوراسیون مغازه آرایشی بهداشتی

طراحی دکوراسیون مغازه آرایشی بهداشتی

طراحی دکوراسیون مغازه آرایشی بهداشتی
در طراحی دکوراسیون مغازه آرایشی بهداشتی باید به نکات بسیاری توجه داشت . چیدمان ، زیبایی ، قفسه بندی ها ، نورپردازی ، امنیت و بسیاری از مسایل دیگر . در این نوشتار قصد داریم در حد امکان نکاتی مفید و کاربردی را برایتان بازگو کنیم تا اگر در حال راه اندازی مغازه لوازم آرایشی هستید یا می خواهید تغیر د کور بدهید از این نوشته استفاده کنید .

ایرانادکور ؛ مرجع معماری و دکوراسیون داخلی در جنوب کشور ، همراه شماست تا طراحی و اجرای دکوراسیون مغازه  را به بهترین وجه ممکن ارائه دهد . با ما بهترین دکوراسیون فروشگاهی را در راستای جذب مشتری و فروش بیشتر داشته باشید .

enlightened در مقاله دیگری در همین سایت می توانید طراحی دکور مغازه در شیراز را بخوانید که در آن با اصول کامل طراحی دکور انواع مغازه ها ، نورپردازی ، سیرکولاسیون ، انتخاب بهترین چیدمان و بسیاری موارد جذاب دیگر آشنا می شوید.

لوازم آرایش

بررسی طراحی دکوراسیون مغازه آرایشی بهداشتی

در فروشگاه های لوازم ارایشی و بهداشتی باید چیدمان طوری صورت بگیرد که مشتری بتواند به راحتی به سمپل ها و استند ها دسترسی داشته باشد . فضای کافی برای رفت و آمد بین قفسه ها به خوبی طراحی شود.

ارتفاع قفسه ها مناسب با میزان قد اکثریت خریداران خصوصا خانم ها باشد . قفسه بندی ها نه انقدر شلوغ باشد که اجناس از هم تفکیک نشوند و موجب سردرگمی شود و نه آنقدر خالی که احساس کمبود کالا در مغازه به مشتری دست دهد .

هنر شما این است که بتوانید از همه فضای داخل مغازه استفاده مفید کنید . طراحی و اجرای دکوراسیون مغازه به شما این امکان را خواهد داد که بهترین استفاده از فضا را داشته باشید .

نکاتی در خصوص دکور فروشگاه لوازم آرایشی – بهداشتی 

بسیار خوب است اگر به طور مشخصی مرز بین کالا های آرایشی و بهداشتی را تعیین کنید . اجناسی که سریع فاسد می شوند را نباید در مقابل نور خورشید و پشت ویترین اصلی قرار دهید ویترین معمولا جای شیشه های شیک و جذاب عطر است .

قفسه های دیواری شیشه ای یا سفید در دکور داخلی مغازه لوازم آرایشی بهداشتی بسیار پرکاربرد است ، رنگهای گرم یا زنانه مانند سفید و صورتی یا یاسی هم فضا را لطیف و دلنشین می کند .

مغازه آؤایشی

باید ها و نباید های دکوراسیون لوازم آرایشی بهداشتی

لوازم آرایش فروشی برای خانوم ها حسی مثل اسباب بازی فروشی برای کودکان را دارد . ایده های فانتزی و جالب و استفاده از رنگ های شاد و هیجان انگیز در جذب مشتری می تواند موثر باشد.

جهت برند سازی با توجه به نوع دکوری که داریم باید از یک رنگ ثابت برای ویترین و پاکت های خرید تعیین کنیم که خیلی مهم به شمار می آید.

دکوراسیون لوازم آرایشی

هر از چند مدتی یکبار ویترین اصلی را به یک مارک لوازم آرایش یا یک عطر خاص اختصاص دهیم .دسته بندی محصولات از نظر جنسیت و کیفیت مواد کرمهای صورت ، کرمهای دور چشم ، کرمهای نرم کننده و ….از شلوغ کردن قفسه ها و ویترین بپرهیزیم تا مشتری برای خرید کالای مورد نظرش گیج و سر درگم نشود.

استفاده از عکسهای زیبا و پوستر های ارسالی شرکت های فروشنده آرایشی و عطر که رن/گ آن ها با دکوراسیون ما هماهنگ است ، گزینه خوبی است .

لوازم آرایشی دکور

آیینه را نباید به هیچ عنوان فراموش کرد زیرا مهمترین مشاور جهت خریدن یا نخریدن کالا است .

ایده هایی نو و کارامد بهترین طراحی و اجرا ی دکوراسیون در شیراز را برای شما به انجام میرساند.

enlightened توصیه می کنیم مقاله دکوراسیون فروشگاهی در شیراز از طراحی تا اجرا را نیز بخوانید و نکات و اطلاعات بسیار مهم و جالبی در این زمینه را کسب کنید.

نویسنده : ص.توکلی / عضو تیم تحریریه ایرانادکور

برچسب ها :

اجرای دکور مغازه شیرازدکوراسیون داخلی مغازه شیرازدکوراسیون فروشگاهیدکوراسیون سوپرمارکتطراحی داخلی مغازه

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه