دکوراسیون

طراحی مغازه خشکبار و آجیل فروشی

طراحی مغازه خشکبار و آجیل فروشی

طراحی مغازه خشکبار و آجیل فروشی
قطعا طراحی مغازه خشکبار و آجیل فروشی ، یکی از مهم ترین عوامل تاثیر گذار در جذب مشتری بیشتر و در نهایت افزایش فروش مغازه است . اگر می خواهید به طراحی داخلی و دکوراسیونی برسید که هم برای مشتری هایتان جذابیت داشته باشد و هم برای شما سود و فروش بیشتر را به همراه داشته باشد، به شما پیشنهاد میکنیم از مشاوره دکوراسیون داخلی بهره مند شوید .

تاریخ مقاله : 1398/10/12

ایرانا دکور ، ارائه دهنده انواع تجهیزات فروشگاهی و سوپر مارکت و دکوراسیون داخلی فروشگاه های بزرگ و کوچک با سال ها تجربه در خدمت شماست . اعتبار ما اعتماد شما ست .

enlightened در مقاله دیگری در همین سایت می توانید طراحی دکور مغازه در شیراز را بخوانید که در آن با اصول کامل طراحی دکور انواع مغازه ها ، نورپردازی ، سیرکولاسیون ، انتخاب بهترین چیدمان و بسیاری موارد جذاب دیگر آشنا می شوید.

دکوراسیون مغازه خشکبار

اجرای طراحی مغازه خشکبار و آجیل فروشی

برای داشتن دکوراسیون کاربردی در مغازه آجیل فروشی باید به همه جزئیات کار و بازخوردهای مشتریان تان توجه داشته باشید . در زیر به عوامل و فاکتورهای مهمی که در طراحی مغازه خشکبار باید به آنها توجه داشت باشید اشاره می کنیم . با ما همراه باشید.

طراحی مغازه خشکبار و آجیل فروشی به دو موضوع طراحی داخلی و خارجی تقسیم می شود ،  طراحی دکوراسیون خارجی فروشگاه باعث زیباتر شدن و جذب مشتری به داخل فروشگاه می شود . یک ویترین جذاب مشتری ها رو به داخل فضای مغازه آجیل فروشی تان هدایت می کند . بعد از ورود مشتری به داخل مغازه موضوع دوم مطرح می شود ، دکوراسیون داخلی فروشگاه . یک دکور مناسب و دیزاین چشم گیر و اشتها برانگیز  می تواند خوراکی ها و محصولات را برای مشتریان جذاب کند .

دکوراسیون مغازه آجیل

نکات کاربردی طراحی مغازه خشکبار

آجیل و خشکبار باید در شرایط خشک و در دمای ۲۰ تا ۲۳ درجه سانتی گراد نگهداری شوند بنابراین سیستم گرمایش و سرمایش بسیار با اهمیت است . چراکه باید به محض ورود ، عطر آجیل تازه و تخمه های داخل تخمه گردان مشتری را به سمت خرید سوق دهد .

لازم است که چیدمان مغازه خشکبار و آجیل از سیستم سنتی به مدرن تغییر نماید تا موجبات افزایش فروش و هماهنگ شدن با سلیقه ی مشتریان را فراهم کند .

به دلیل تنوع بسیار بالا در این نوع مغازه ها باید انواع قفسه های چوبی ، شیشه ای و یا ساخته شده از سایر متریال ها برای ساماندهی فضا استفاده شود .

حداکثر استفاده از محیط مغازه حتی با متراژ کم ، باید از اهداف اصلی ما باشد . چیدمان و دکور و رنگ بندی استفاده شده در مغازه خشکبار و آجیل باید به گونه ای باشد که از جذابیت لازم برخوردار بوده و حس هیجان را به مشتری القا کند . به همین دلیل است که اغلب در خشکباری ها از رنگ های روشن و لایت و یا رنگ های مهیج مثل قرمز ، صورتی ، نارنجی و … استفاده می شود ؛ زیرا این رنگ ها می توانند در کسری از ثانیه بر احساس و ذهن مخاطب اثر گذار باشند ؛ پس نتیجه می گیریم که رنگ یکی از موثر ترین و مهم ترین فاکتورها در طراحی دکوراسیون مغازه آجیل فروشی خواهد بود .

عده ای نیز بر این باورند که ظروف سنتی ایرانی مانند ظروف بزرگ قلم کاری یا مسی یا خاتم و … می تواند تاثیر شگرفی بر اعتماد مشتری به اصالت ایرانی داشته باشد .

مغازه خشکبار

برای داشتن بهترین دکوراسیون داخلی آجیل و خشکبار در شیراز و جنوب کشور با ما در تماس باشید . کارشناسان ما اصول طراحی داخلی مغازه را به خوبی می دانند .

enlightened توصیه می کنیم مقاله دکوراسیون فروشگاهی در شیراز از طراحی تا اجرا را نیز بخوانید و نکات و اطلاعات بسیار مهم و جالبی در این زمینه را کسب کنید.

نویسنده : ص.توکلی / عضو تیم تحریریه ایرانادکور

برچسب ها :

اجرای دکور مغازه شیرازدکوراسیون داخلی مغازه شیرازدکوراسیون فروشگاهیدکوراسیون سوپرمارکتطراحی داخلی مغازه

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه