مصالح ساختمانی

طراحی دکور منزل با سنگ آنتیک

طراحی دکور منزل با سنگ آنتیک

طراحی دکور منزل با سنگ آنتیک
امروزه استفاده از انواع سنگ‌ها در طرح و اندازه و اشکال متفاوت در بخش‌های مختلف ساختمان به امری طبیعی و کاربردی تبدیل شده است. به همین دلیل لزوم شناخت انواع سنگ‌ها در این مرحله اهمیت خاصی پیدا می‌کند.

تاریخ: 1398/10/11

کاربرد سنگ در دکوراسیون داخلی

امروزه استفاده از انواع سنگ در تمامی بخش‌های مختلف ساخت و ساز و انجام دکورهای تزئینی و زیبا با سنگ به یک امر کاربردی و مهم تبدیل شده است. طراحان و معماران از انواع سنگ‌ها در طراحی دکور استفاده می‌کنند و زیبایی خاص و بی‌نظیری را به فضا می‌بخشند. سنگ آنتیک یکی از سنگ‌های جذاب است که امروزه با توجه به زیبایی و کاربرد خود به صدر جدول استفاده از سنگ‌های تزئینی در نمای خارجی و فضای دکوراتیو فضاها تبدیل شده است. ایرانادکور، مرجع معماری و دکوراسیون داخلی در جنوب کشور با بهره‌گیری از دانش و تخصص معماران و طراحان حرفه‌ای در طراحی و اجرای دکور منزل همواره آماده ارائه خدمات به شما عزیزان است. به منظور کسب اطلاعات بیشتر با مشاورین ما تماس حاصل فرمایید.

سنگ انتیک در دکوراسیون داخلی

معرفی سنگ آنتیک

سنگ آنتیک یک نوع از سنگ‌های زیبا و مقاوم است که از بقایا و خرده‌سنگ‌های طبیعی دیگر به دست می‌آید. این بقایا و خرده سنگ‌ها را توسط ملات و چسب به یکدیگر می‌چسبانند و محصول حاصل از آن سنگ آنتیک می‌باشد. این سنگ‌ها به دلیل زیبایی و جذابیت خاصی که دارند، در تمام بخش‌های یک منزل مسکونی از جمله یک دیوار تزئینی ساده در پذیرایی یا دیوارهای حمام نیز می‌توان از آن استفاده کرد. ظاهر طبیعی و حس زیبایی و آرامش بخشی که سنگ آنتیک به فضا می‌دهد با هیچ چیز دیگری قابل قیاس نیست. در مقاله معرفی سنگ‌های ساختمانی به معرفی انواع سنگ‌ها و کاربرد آن‌ها در ساختمان پرداختیم.

طراحی دکور منزل

مزایای طراحی دکور منزل با سنگ آنتیک

سنگ آنتیک معمولاً از سنگ‌های طبیعی مانند سنگ لوح یا سنگ چینی ساخته می‌شود و با توجه به کاربرد و نحوه مصرف در اندازه و طول‌های متفاوتی برش داده می‌شود. اما شکل غالب سنگ انتیک به صورت قطعات مستطیلی شکل نازک با ارتفاع متفاوت می‌باشد. سنگ مرمر در طراحی داخلی نیز بسیار پرکاربرد است. در ادامه به مزایای استفاده از سنگ انتیک در دکوراسیون داخلی می‌پردازیم.

* بافتی بسیار زیبا و قابل ست و هماهنگ شدن با انواع دکور و چیدمان در فضای منزل

* قابلیت استفاده از نورپردازی در بخش‌های مختلف سنگ به منظور نشان دادن برجستگی و بافت زیبای سنگ

* قابلیت استفاده در حمام و فضای مرطوب

* زیبایی و جذابیت خاص و متفاوت

کاربرد سنگ انتیک در دکوراسیون منزل

سنگ آنتیک در نمای ساختمان نیز به کار برده می‌شود. در انواع نمای ساختمان می‌توان از مصالح متفاوتی استفاده کرد که هرکدام ویژگی‌ها و جذابیت منحصر بفرد خود را دارد. واضح است که نما مهم‌ترین بخش یک ساختمان و اولین چیزی است که هر بیننده با آن روبرو می‌شود، به همین دلیل انتخاب یک سنگ مناسب برای نما ضروری است. سنگ آنتیک در رنگ‌ها و مدل‌های متنوعی در بازار عرضه می‌شود و می‌توان حتی این سنگ‌ها را با چینش‌ها و مدل‌های متفاوت و متنوع نیز بر روی دیوار مورد نظر نصب کرد.

ایرانادکور، مرجع معماری و دکوراسیون داخلی در جنوب کشور با بهره‌گیری از تخصص معماران حرفه‌ای و داشتن سابقه‌ای درخشان در طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی و نورپردازی همواره آماده ارائه خدمات به شما عزیزان است.

نویسنده: ه. درعلی/ عضو تیم تحریریه ایرانادکور

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه