دکوراسیون

طراحی دکوراسیون بوتیک

طراحی دکوراسیون بوتیک

طراحی دکوراسیون بوتیک
طراحی دکوراسیون بوتیک در نگاه اول تنها جنبه زیبایی دارد ، اما تاثیر اصلی آن بر جذب مشتری و افزایش فروش خواهد بود . طراحی دکور بوتیک تنها فضای داخلی مغازه و فروشگاه نیست ، بلکه طراحی ویترین را نیز شامل می شود . ما در ایرانادکور در این راه به شما کمک خواهیم کرد و به چند اصل مهم در طراحی دکوراسیون داخلی بوتیک خواهد داشت .

ایرانادکور ، اولین طراح دکوراسیون فروشگاهی در شیراز و جنوب کشور ، با در اختیار داشتن نیروهای متخصص در زمینه ، معماری ، طراحی و دکوراسیون داخلی همراه شما خواهد بود . ایده های ناب طراحی داخلی را از ما بخواهید .

enlightenedدر همین ابتدا دعوت می کنیم مقاله جامع دکوراسیون فروشگاهی در شیراز از طراحی تا اجرا را بخوانید تا با تمام اصول صحیح طراحی و اجرای دکور فروشگاه آشنا شوید.

دکوراسیون بوتیک

بررسی طراحی دکوراسیون بوتیک

برای طراحی دکوراسیون بوتیک لازم است به تمام قسمت های یک مغازه با دقت نگاه شود . از ویترین گرفته تا اتاق پرو و کانتر و صندوق و حسابداری باید بر اساس اصول طراحی دکوراسیون داخلی چیدمان شوند . در طراحی داخلی باید راحتی مشتری را در نظر گرفت . باید بتواند به تمام اجناس دسترسی داشته باشد تا با آرامش کالای مورد علاقه خود را انتخاب کند . اگر مغازه‌تان فضای بزرگی دارد ،  برای استراحت همراهان مشتری مکانی راحت در نظر بگیرید . بارها پیش‌آمده که همراهان فرد به دلیل خستگی، خریدار را از ادامه راه منصرف می‌کنند .

دکوراسیون بوتیک

اهمیت ویترین در بوتیک

ویترین محل جذب مشتری و معرف کار شماست ، هیچ سرمایه گذاری ای در فروشگاه به اندازه خرج کردن برای یک ویترین متفاوت و جذاب پاسخگو نیست . طراحی ویترین بوتیک ارتباط مستقیم به نوع مشتریان شما دارد . اینکه باید برای جذب مشتریان جوان تلاش کنید یا افراد میانسال در نوع طراحی تاثیر بسیار دارد . میانسالان به سمت فضاهای مرتب و رسمی جذب می شوند ، پس مانکن ها باید کاملا رسمی بایستند فروشگاه باید کاملا روشن باشد .

اگر هدف جذب جوانان می باشد ، باید خلاقیت را چاشنی طراحی دکوراسیون بوتیک کنید . جوانان همیشه به دنبال ایده های تازه و متفاوت هستند و به همین خاطر ویترین های جذاب و کاملا خلاقانه را بیشتر میپسندند . نوع نورپردازی ، نحوه قرار گرفتن مانکن ها و استفاده از وسایل تزئینی همگی باید کاملا مطابق با سلایق این گروه از افراد انجام شود . محیط های بی نظم تر ، تاریک تر ، عجیب تر هیجانانگیز تر مشتریان جوان را به مغازه شما خواهد آورد .

دکوراسیون بوتیک مردانه

طراحی فضای داخلی بوتیک

با توجه به سبکی که پوشاک و اجناس مغازه در نظر دارید ، باید بتوانید نورپردازی را انجام دهید . نورپردازی نه تنها در احساسات مشتری اثر گذار است ، بلکه زیبایی لباس و پوشاک را می تواند تحت تاثیر قرار دهد . در سبک های مدرن نور کمتر است اما در سبک های کلاسیک و رسمی فروشگاه باید بسیار پر نور باشد . مثلا در مغازه کت و شلوار فروشی باید از نور بسیار بهره برد اما اگر شلوار جین می فروشید درخشندگی بسیار زیاد مشتریان را دور خواهد کرد .

در طراحی دکوراسیون بوتیک ، اینکه صندوق فروشگاه را کجا قرار دهید ، حتما موضوعی است که با ان درگیرید . از آنجا که مشتریان به طور طبیعی اول به سمت راست بوتیک شما سرک می کشند ، پس بهتر است تلاش کنید مشتری را  با هدف دیدن تمام اجناس دورتا دور مغازه بچرخوانید و در آخر  سمت چپ ورودی کانتر و صندوق را قرار دهید . البته این یک قانون کلی نیست و جایگذاری صندوق ، با اندازه و شکل مغازه مرتبط است . کانتری در فروشگاه قرار دهید که مشتری بتواند به راحتی خرید و لوازمش را روی آن قرار دهد. همچنین از دیوار پشت کانتر استفاده و یک نمای جذاب روی آن ایجاد کنید و آخرین تلاش خود را برای نشان دادن بعضی کالاهای پر فروش و یا لوکس به مشتریان در هنگام حساب و کتاب داشته باشید .

دکوراسیون بوتیک

دکوراسیون بوتیک زنانه

اگر در حال افتتاح مغازه و یا تغییر دکوراسیون بوتیک زنانه ، مردانه و یا بچگانه هستید و در خصوص مسایل دکوراسیون داخلی فروشگاه دچار ابهام و تردید هستید ، به کارشناسان خبره ما در ایرانادکور اعتماد کرده و شاهد بهترین نتیجه باشید . شماره های ما برای مشاوره رایگان در سایت قرار دارد . بهترین اجرای دکوراسیون فروشگاهی در شیراز را همین امروز با تماس با ما در اختیار بگیرید .

جهت طراحی و اجرای دکوراسیون مغازه در شیراز میتوانید از کارشناسان ایرانادکور کمک بگیرید و یا مقاله کامل طراحی دکور مغازه در شیراز را مرور و مطالعه کنید.

نویسنده : ص.توکلی / سرپرست تیم تحریریه ایرانادکور

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه