دکوراسیون

دکوراسیون داخلی کلینیک های پوست و زیبایی

دکوراسیون داخلی کلینیک های پوست و زیبایی

دکوراسیون داخلی کلینیک های پوست و زیبایی
طراوت و نشاط هر فضایی بستگی به کیفیت محیط داخلی آن دارد و مسلما دکوراسیون داخلی علاوه بر تأثیر مستقیم بر عملکرد افراد بر روی نگرش ، احساسات و شخصیت آنها دارد. برای دکوراسیون داخلی کلینیک های پوست و زیبایی باید فضایی با کیفیت ، کاملا بهداشتی و البته از نظر زیبایی شناسی بسیار چشمگیر طراحی شود . در ادامه با ما باشید تا در این خصوص بیشتر صحبت کنیم .

تاریخ مقاله : 1398/09/29

خوب است این نکته را بگوییم که ما در ایرانادکور ، تنها به بهبود وضع ظاهری فضاها توجه نداریم بلکه یکی از اهداف اصلی ما در این تیم ، بهینه ‌سازی و سازگارکردن محیط با  کاربری های مورد نظر آن می باشد . پویایی، افزایش بازده‌ کاری و همچنین  بهتر کردن روش زندگی سرلوحه ما در تیم دکوراسیون داخلی است . بهبود عملكرد فیزیكی و روانی محیط برای راحت سازی زندگی شما و رضایتمندی هرچی بیشتر از محل کار و زندگی شما استراتژی ما در تیم ایرانا دکور است .

enlightenedبرای آشنایی بهتر با دکوراسیون داخلی مطب ، پیشنهاد می کنیم مقاله لینک شده را حتما با دقت مرور کنید ، اطلاعات جامع و بسیار جالبی در این خصوص را در آن مقاله ارائه کرده ایم.enlightened

دکوراسیون کلینیک زیبایی

بررسی دکوراسیون کلینیک پوست و زیبایی

طراحی داخلی کلینیک ها و مطب های درمانی و بهداشتی بسیار با اهمیت و ضروری است حتی گاهی فضا از نظر زیبایی شناختی خیلی خوب طراحی شده ، اما ممکن است نیاز بیمار و پزشک را برطرف نکند و باعث ایجاد آرامش بیمار یا مراجعه کننده و سهولت دسترسی پزشک یا درمانگر نشود . پروژه ای که تمام اهداف خود نرسد در واقع شکست خورده حتی اگر اوضاع را بهتر کند .

فردی که برای زیباتر شدن در تلاش است ، وقت می گذارد و هزینه می کند و به کلینیک می آید زیبایی محیط اطراف قطعا برایش بسیار مهم است . استفاده از رنگ های ملایم همچون سفید، سبز روشن، یاسی و آبی کمرنگ که احساس آرامش را ایجاد می کنند، می تواند در طراحی داخلی یک مطب مورد توجه قرار گیرید.

اتاق انتظار باید بسیار زیبا ، تمیز و شکیل باشد و حتی المقدور با عناصر سرگرم کننده مثل مجلات و کتاب های کوچک تخصصی و تابلو و بروشورهای بهداشتی پوست و مو فرد را سرگرم کند .

دکوراسیون کلینیک زیبایی

دکوراسیون کلینیک زیبایی

از آنجا که رعایت نظم و بهداشت پایه و اساس دکوراسیون داخلی کلینیک زیبایی است ، برای کف کلینیک سعی کنید از متریالی استفاده کنید که قابل ضدعفونی و شستشو باشد . مثلا سنگ ، می تواند گزینه خوبی باشد . انتخاب متراژ مناسب برای هر قسمت از کلینیک نیز بسیار با اهمیت است . فضاهای تنگ و تاریک مشتری را حتما فراری خواهد داد و ما به هدفمان که ایجاد آرامش و رضاین مشتری است نخواهیم رسید .

اگر از  فضای داخلی مطب یا کلینیک خود خسته شده اید و به دنبال یک تغییر اساسی، مقرون به صرفه و سریع  هستید، به سراغ سقف ها بروید. سقف ها همیشه  از مهم ترین المان های معماری داخلی، مخصوصا برای فضاهای درمانی بوده اند. بیمار یا مراجع در حالت دراز کشیده قرار دارد.برای جلوگیری از کسل شدن بیمار، همچنین سرگرم و آرام شدن فرد، سقف ها پتانسیل بالایی دارند.

دکوراسیون کلینیک زیبایی

دکوراسیون کلینیک زیبایی

طراحی دکوراسیون سالن ماساژ و اسپا نیز یکی از فعالیت های ما در ایرانادکور است . ما در این تیم قطعا هزینه ها را برای شما کاهش خواهیم داد و از به روز ترین و با کیفیت ترین متریال ها برای فضای شما استفاده خواهیم کرد . برای داشتن بهترین اجرای دکوراسیون داخلی در شیراز با ما در تماس باشید .

نویسنده : ص.توکلی / سرپرست تیم تحریریه ایرانادکور

برچسب ها :

دکوراسیون کلینیک پوستکلینیک پوس و موپوستزیباییمرکز مراقبت از پوستمطب پوس و مودکوراسیون تجاریاجرای دکوراسیون داخلی شیرازدکور کلینیک

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه