دکوراسیون

تفاوت سینک ظرفشویی روکار و توکار

تفاوت سینک ظرفشویی روکار و توکار

تفاوت سینک ظرفشویی روکار و توکار
دلیل خواندن انتخاب و خواندن این مقاله قطعا این است که شما در حال انتخاب سینک هستید و برایتان سوال پیش آمده که تفاوت سینک ظرفشویی رو کار و تو کار چیست ؟ شاید در حال ساختمان سازی هستید یا قصد تغییر دکوراسیون آشپزخانه و تعویض سینک قدیمی خودتان را دارید . تا پایان مقاله همراه ما باشید ، این موضوع را توضیح خواهیم داد .

تاریخ مقاله 1398/09/25

ایرانادکور ، مرجع معماری و دکوراسیون داخلی در جنوب کشور ، بهترین ایده ها را برای دکوراسیون داخلی آشپزخانه در اختیار شما قرار خواهد داد . آشپزخانه قلب خانه است و شستن ظروف هم کاری مدام ، فرسایشی ، خسته کننده و تمام نشدنی است .  انتخاب صحیح سینک به شما کمک می کند تا این وظیفه را به بهترین شکل انجام بدهید و کمتر از آن بیزار باشید .

سینک

بررسی تفاوت سینک ظرفشویی روکار و توکار

چه صفحه کابینتی بخریم ؟  کدام نوع سینک بهتر است ؟ مزایا و معایب هر یک چیست ؟ تصمیم گیری و انتخاب آگاهانه تر حاصل داشتن اطلاعات صحیح است با ما بمانید .

تفاوت اصلی این دو سینک چیست ؟ اینکه سینک توکار در فضای زیر صفحه کابینت پنهان می شود و بجز لگن یا ظرف سینک شما چیز دیگری را نمی بینید . اما سینک روکار ، همان نوعی است که همه ما در خانه هایمان از گذشته داشته یا هنوز داریم . یعنی همان مدل قدیمی سینک !

از کارکرد ، این دو نوع سینک تفاوتی با هم ندارند و هر دو نوع ، یک کار را برای شما انجام می دهند . تفاوت سینک های ظرفشویی تو کار و روکار، بیشتر در زیبایی و ظرافت است . سینک های توکار که جدید تر هستند ، دارای زیبایی و ظرافت بیشتری نسبت به سینک های روکار با مدل های قدیمی سینک هستند. گرچه ممکن است شما به دلایل خودتان و سلیقه شخصی هر نوعی از سینک را انتخاب کنید .

خوب است بدانید در سبک مدرن ، بیشتر سینک های توکار انتخاب می شوند تا ظرافت و زیبایی بهتر اجرا شود .

سینک

مزایا و معایب انواع سینک

مزیت سینک توکار :سینک توکار حالتی یکپارچه به صفحه کابینت آشپزخانه می دهد و در نهایت زیبایی و ظرافت را به ارمغان می اورد .

عیب سینک توکار : چون دورتادور سینک مدام خیس می شود ، بایستی پس از هر بار استفاده کابینت اطراف آن را خشک کنیم تا کابینت اطراف آن خراب نشود . البته می توانید از صفحه کابینت کورین یا کوارتز استفاده کنید که با آب هیچ آسیبی نمی بینند و در برابر آب کاملا مقاوم هستند . اما اگر دور تادور آ« ام دی اف است ، قطعا به مرور زمان فرسوده شده و آسیب خواهد دید .

عیب دیگر آن : نیاز به آب بندی مناسب ، صحیح و اصولی در هنگام نصب سینک توکار .

در مورد سینک های روکار گرچه زیبایی و ظرافت خاصی وجود ندارد و چهره قدیمی آن ممکن است شما را دلزده کتد اما نیاز به خشک کردن آن بطور مدام وجود ندارد چراکه لبه های سینک مستقیما به دیوار چسب شده .

اگر زیبایی آشپزخانه  برای شما مهم است و حاضر هستید پس از هر بار استفاده از سینک ، دستمال به دست بگیرید و دور سینک را خشک کنید ، از سینک توکار استفاده کنید اما اگر حوصله نظافت و خشک کردن مداوم را ندارید ، از سینک های روکار استفاده کنید .

سینک

قطعا مقالات زیر به شما کمک خواهد کرد :

enlightened کابینت آشپزخانه

enlightenedکابینت ام دی اف سفید مشکی

enlightenedکابینت هایگلاس آشپزخانه

enlightenedایده‌های کاربردی در آشپزخانه کوچک

enlightenedانواع آشپزخانه و چیدمان آن

enlightenedدکوراسیون آشپزخانه جزیره ای

enlightenedمزایا و معایب کابینت های فلزی

سینک

مشاوران خبره ما در تیم تخصصی ایرانادکور بهترین طراحی آشپزخانه در شیراز و جنوب ایران را برای شما عزیزان ارائه خواهند داد . برای کسب اطلاعات بیشتر درخصوص تفاوت سینکهای روکار و توکار و طراحی فضاهای داخلی خانه با ما در تماس باشید .

نوسنده : ص.توکلی / عضو تیم تحریریه ایرانادکور

برچسب ها :

سینک روکارسینک توکارخرید سینکطراحی اشپزخانهدکوراسیون آشپزخانه در شیرازاجرای دکوراسیون در شیرازآشپزخانه مدرن

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه