دکوراسیون

طراحی دکوراسیون داخلی فست فود

طراحی دکوراسیون داخلی فست فود

طراحی دکوراسیون داخلی فست فود
نوع و سبک دکوراسیون داخلی فست فود در جذب مشتریان تاثیر زیادی دارد فست فودی که ظاهری زیبا و متفاوت دارد ، افراد را به خود جذب می کند . این روزها استفاده از فست فود ها بسیار رایج شده ، افراد زمان زیادی برای کار بیرون اختصاص می دهند و گرایش به سمت غذاهای فوری و و آماده بیشتر شده است . فست فود ها حتی در کوچه پس کوچه های شهر ها در حال افتتاح هستند . کمتر جایی سراغ دارم که فست فود ها را نتوان یافت . اگر در حال راه اندازی رستوران و فست فود هستید یا هم اکنون آن را در اختیار دارید برای دکوراسیون داخلی آن مقاله پیش رو را بخوانید .

تاریخ مقاله : 1398/09/18

ایرانادکور ، توانایی طراحی دکوراسیون داخلی فست فود و انواع رستوران ها را به بهترین شکل ممکن دارد . کارشناسان حرفه ای ما با آگاهی از اصول معماری داخلی ، در این راه همراه شما خواهند بود .

enlightenedدر همین ابتدا دعوت می کنیم مقاله جامع دکوراسیون فروشگاهی در شیراز از طراحی تا اجرا را بخوانید تا با تمام اصول صحیح طراحی و اجرای دکور فروشگاه آشنا شوید.

دکوراسیون فست فود

طراحی دکوراسیون داخلی فست فود

در طراحی دکوراسیون داخلی فست فود ، مقیاس هایی از جمله : انتخاب رنگ ها، نوع دیوارپوش ها و کف پوش ها، نورپردازی و اکسسوری و تزئینات لازم و… مورد توجه می باشند. طراحی دکوراسیون داخلی فست فود  و رستوران ها نیز از جمله فعالیت های حرفه ای است که باید توسط طراحان متخصص دکوراسیون داخلی انجام شود . طراحان دکوراسیون با دانستن سلیقه شما طرح ها را پیاده سازی می کنند ، و مرحله به مرحله پیش می روند تا به طرح نهایی و ایده آل شما برسند اما در این میان نکات کاربردی و ایمنی و استاندارد نیز حائز اهمیت هستند که در حیطه دانش حرفه ای دکوراسیون داخلی است .

دکوراسیون موفق فست فود

در مقایسه با رستوران ، مشتریان فست فود زمان کمی را در آن مکان می گذرانند ، بنابراین سعی کنید از رنگ های شاد و تند و ترکیب های رنگی و جذاب برای دیوارپوش و کف پوش بهره ببرید . کاشی های طرح دار و منقش می توانند بسیار جلب توجه کنند و یا چیدن کلکسیون هایی خاص از یک موضوع بر روی دیواری از فست فود .

فست فودی

در اصول طراحی داخلی رستوران نوع میز و صندلی های سفارشی می تواند از فلز ، چوب و یا پلاستیک باشند اما باید با دیوار و کف پوش همخوانی داشته باشد . می توان لوگو و نام فست فود را روی میز و صندلی ها حک کرد و یا با طرحی زیبا بر روی دیوار به کار برد .

دیزاین داخلی فست فود

در دیزاین داخلی فست فود می توان قفسه هایی بر روی دیوارها نصب کرد و اکسسوری ها و وسایل دکوری با مزه ای متناسب با سبک فست فود در آن قرار داد . استفاده از لامپ های خاص و روشنایی های مدرن هم ایده خوبی است ، لازم به ذکر است فست فودها برخلاف کافی شاپ به نور زیاد احتیاج دارند . چرا که باید مکانی برای شادی و هیجان بیشتر باشند تا مکانی رومانتیک و عاشقانه .

نورپردازی و رنگ های مورد استفاده در دکوراسیون فست فود می تواند باعث افزایش و یا کاهش میل مشتری به خوردن غذا شود. توجه داشته باشید که در فست فود ها با متراژ کوچک بهتر است از رنگ های روشن و نورپردازی مناسب برای طراحی دکوراسیون فست فود استفاده کنید تا فضای مغازه شما بزرگ تر از حد معمولی اش به نظر برسد.

دکور فست فود

در دکوراسیون داخلی فست فود باید میز و صندلی ها را طوری در کنار یکدیگر قرار دهید تا فضای لازم برای رفت و آمد باقی بماند. از دکورهای زیبا برای یک چیدمان عالی استفاده کنید. نقاشی های زیبا و تزیین های جالبی را برای دیوارها استفاده کنید.

فست فود دکور

ایرانادکور ، با سابقه ای هشت ساله در طراحی دکوراسیون داخلی ، بهترین دکوراسیون فست فود در شیراز و جنوب کشور را برای شما عزیزان اجرا خواهد کرد با ما از طریق شماره های اعلام شده در سایت در تماس باشید تا دکوراسیون انواع رستوران را برای شما اجرا نماییم .

جهت طراحی و اجرای دکوراسیون مغازه در شیراز میتوانید از کارشناسان ایرانادکور کمک بگیرید و یا مقاله کامل طراحی دکور مغازه در شیراز را مرور و مطالعه کنید.

نویسنده : ص. توکلی / عضو تیم تحریریه ایرانادکور

برچسب ها :

دکوراسیون فست فوددکور فست فوددیزاین فست فوددیزاین رستوراندکور رستورانتزیین فست فوددکوراسیون داخلی شیرازاجرای دکوراسیون داخلی در شیراز

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه