دکوراسیون

طراحی دکوراسیون اتاق ماساژ و اسپا

طراحی دکوراسیون اتاق ماساژ و اسپا

طراحی دکوراسیون اتاق ماساژ و اسپا
اتاق ماساژ جایی است برای دور شدن از خستگی های روزانه و بازیابی آرامش جسمی و حتی روحی ، بنابراین بسیار مهم است که دیزاین این اتاق ها به گونه ای باشد که از لحظه ورود تا زمان نرک اتاق ماساژ احساس ریلکسی و آرامش با ما بماند . در این نوشتار بر آن شدیم تا نکاتی در خصوص طراحی دکوراسیون اتاق ماساژ صحبت کنیم با ما همراه شوید .

تاریخ مقاله : 1398/09/17

ایرانادکور ، پیشتاز در اجرای دکوراسیون داخلی واحد های مسکونی و تجاری و هر فضایی که به گونه ای با زندگی روزمره افراد در ارتباط است . بهترین ایده ها و خلاقانه ترین شیوه ها را از ما بخواهید و بدانید که امانت دار اعتماد شما هستیم و به آن می بالیم . خلاقیت تفکر خلاق در معماری سرلوحه ما در ایرانادکور است .

دکوراسیون اتاق ماساژ

بررسی طراحی دکوراسیون اتاق ماساژ

در دکوراسیون سالن ماساژ از رنگ ها و نور پردازی های لایت استفاده می شود تا احساس آرامش و لذت را تقویت کند . از آنجا که این مقاله را برای خواندن انتخاب کرده اید ، احتمالا مدیر یک مرکز ماساژ یا اسپا هستید . حتما مطلعید که برای جذب مشتریان بیشتر و حفظ آن‌ها بایستی معیارها و نکات بسیاری را رعایت نمایید، مهمترین و اصلی ترین نکته رعایت اصول ایمنی و بهداشت است .

سالنی که بهداشت در آن رعایت نشود بزودی همه مشتریان خود را از دست خواهد داد . رنگ های روشن ، نورکافی و نظم نشان از مدیریت صحیح و حرفه ای است .

برای اینکه بتوانید خدمات عالی و حرفه ای را به مراجعین خود ارائه دهید ، باید از لوازم ماساژ با کیفیت و با دوام استفاده کنید ، نیروی کار ماهر و با تجربه استخدام کنید و از دانش و تخصص لازم برخوردار باشید.

دکوراسیون اتاق ماساژ

طراحی داخلی سالن ماساژ

در ابتدا خوب است سالن را به قسمت های مشخصی تقسیم بندی کنید ، اتاق خصوصی تخت دار ، دستشویی ، حمام ، اتاق انتظار و … . سالن ماساژ باید به اندازه کافی بزرگ باشد تا همه لوازم ماساژ مانند تخت ماساژ و کلیه لواز آن به راحتی جا شود  و از طرف دیگر رفت و آمد مشتریان یا ماسورها به راحتی فراهم شود . فضایی که تنگ و تاریک است نمی تواند استرس و نگرانی را در هنگام ماساژ از مشتری دور کند .

قرار دادن آینه های تمیز قدی ، میز های تمیز وسایل و روغن ها و رخت کن شیک و بهداشتی جزو مواردی است که حتما به آن نیاز دارید .

سعی کنید استفاده از سیستم‌های صوتی در سالن ماساژ را فراموش نکنید ، پخش شدن یک موسیقی ملایم در سالن شما به مشتری حس لذت بخش و بی نظیری را منتقل می‌کند و ماساژ را برای او خاطره انگیز تر و موثر تر خواهد کرد . ایده‌های ناب طراحی داخلی در این مواقع کارساز است .

دکوراسیون اتاق ماساژ

از رنگ‌های گرم و ملایم در سالن ماساژ استفاده کنید رنگ‌هایی مانند کرم ، آبی روشن ، سبز روشن ، هلویی ، سفید ، طوسی و از این دست انتخاب‌های مناسبی هستند . رنگ‌هایی را انتخاب کنید که به فرد امنیت و آرامش را منتقل کند .

الهام از طبیعت در دکوراسیون سالن ماساژ

طبیعت همیشه آرامش بخش است تلاش کنید از المان های طبیعی چیز هایی را به سالن خود بیاورید . خلاقیت درمعماری در این مواقع به کمک ما می آید ، گلدان های زیبای گل ، سنگ های زینتی ، وسایل تزیینی که آب در آن ها جریان دارد و صدای دلنشین آب را به همراه دارد . حتی تصاویر منظره های زیبا می تواند کمک کننده باشد .

بجز صدا و نور و منظره ، عامل بعدی که می تواند احساس خوشایند ایجاد کند ، بو است . روغن و شمع‌های ماساژ که جز لوازم ضروری برای ارائه یک ماساژ ایده آل به شمار می آیند با رایحه‌های مختلفی که دارند می‌توانند حس مثبت و شیرینی را در فرد ایجاد کنند و به او آرامش دهند بنابراین شما هم از این امکان استفاده کنید .

سخن پایانی

ایرانادکور ، با در اختیار داشتن کادری حرفه ای و مجرب با ارائه راهکار های مناسب برای فضای شما و در نظر گرفتن بودجه و سلیقه شما ، بهترین پیشنهادات را به شما ارائه خواهد داد از جمله وظایف طراحان داخلی برنامه ریزی برای بهینه سازی فضا های موجود است ، برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره پیش از اجرا با ما در تماس باشید تا بهترین دکوراسیون سالن ماساژ در شیراز و جنوب کشور را برایتان اجرا کنیم .

نویسنده : ص.توکلی /عضو تیم تحریریه ایرانادکور

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه