دکوراسیون

کانسپت برای طراحی مهد کودک

کانسپت برای طراحی مهد کودک

کانسپت برای طراحی مهد کودک
بنا داریم امروز در خصوص کانسپت برای طراحی مهد کودک با شما عزیزان صحبت کنیم . کانسپت های معمارانه در واقع راه های طراح برای پاسخگویی به شرایط طرح است . پروژه طراحی مهد کودک دارای یک مسئله مهم است و هدف نهایی آن طراحی کاربردی مهد است . برای شکل دهی نهایی به کانسپت ائل می بایست فلسفه طرح را تعیین کرد . فلسفه ما اکنون مجموعه ای از ارزش هاست که در یک مهد کودک حایز اهمیت است . ایمنی ، آموزش ، آرامش و کمک به پرورش خلاق کودکان . در ادامه با ما همراه باشید .

تاریخ مقاله 1398/09/16

ایرانادکور از طریق رسانه ای که در اختیار دارد ، با تهیه بهترین و به روز ترین نوشتارها و مقالات سعی در بالا بردن سطح اطلاعات شما علاقه مندان به دنیای دکوراسیون و معماری دارد . شما می توانید روزانه مقالات ما در سایت و پست های تیم ایرانادکور در اینستاگرام که حاوی نکات و اطلاعات مفیدی در حیطه فعالیت های تجاری و اصول اساسی طراحی مناسب خانواده است را دنبال نمایید .

طراحی مهد کودکی برای رشد خلاقیت

یکی از مهم ترین و حساس ترین موضوعات معماری و دکوراسیون برای کودکان ، طراحی صحیح مهدکودک می باشد . طراحی داخلی مهدکودک نیازمند بررسی های محیطی و ویژگی های روانشناسانه بسیار دقیق است تا محیطی که آماده می کنیم هماهنگ با خلق و خوی کودکان و مطابق با نیاز آموزشی و امنیتی آن ها باشد . همچنین ارائه فضایی شاد و هیجان انگیز با رنگ ها متنوع به همراه امکاناتی خلاقانه در دکوراسیون داخلی مهدکودک نقش به سزایی در رشد فکری و خلاقیت بچه ها دارد .

متراژ فضا یکی از مهمترین عواملی است که بر روی طراحی مهد کودک تاثیر می گذارد ، اینکه شما چقدر فضا در اختیار دارید تا انواع ایده ها را اجرا کنید ، زمین شن ، استخر توپ ، کارگاه های مختلف سفال و چوب و رنگ . همه اینها مستلزم وجود فضای کافی است تا بتوان به جز کلاس و حیاط و دستشویی به مکان های متنوع دیگر هم فکر کرد .

دکوراسیون داخلی مهد کودک

متاسفانه در کشور ما توجه چندانی به طراحی مهد کودک مدرن و پیشرفته مطابق با نیاز کودکان نمی شود، در حقیقت بیشتر مهد کودک های امروزی، خانه های قدیمی هستند که تغییر کاربری داده  اولین فضایی که کودک از خانواده خود جدا شده پا به  اجتماع می گذارد .

همه کودکان به بازی کردن علاقه زیادی دارند بنابراین باید در مهد کودک فضایی متفاوت و شیکی را به بازی کودکان اختصاص داد توجه داشته باشید بازی هایی که باعث جلب توجه در کودکان می شوند می توانند ذهن کودکان را برای یادگیری فعال تر کنند.

اگر دکوراسیون داخلی مهد کودک شیک و دوست داشتنی باشد کودکان برای رفتن به مهد کودک تمایل بیشتری دارند و علاوه بر این زیبایی مهد کودک همیشه مورد توجه والدین قرار می گیرد.

یکی از مهم ترین نکات در طراحی داخلی مهد کودک انتخاب رنگ های شاد و انرژی بخش است رنگ ها می توانند تاثیر زیادی در روحیه و میزان یادگیری در کودکان و بهبود آموزش داشته باشند بنابراین بهتر است رنگ های موجود در مهد کودک را به صورتی انتخابی کنید که باعث ایجاد فضایی شیک و جذاب در مهد کودک شوند.

طراحی نورپردازی مهد کودک نیز از اهمیت زیادی برخوردار است و شما می توانید از ترکیب نور های مصنوعی و طبیعی برای طراحی داخلی مهد استفاده کنید.

تصاویر زیر جهت ارائه ایده می باشد :

طراحی مهد کودک

طراحی مهد کودک

طراحی مهد کودک

طراحی مهد کودک

طراحی مهد کودک

طراحی مهد کودک

طراحی مهد کودک

طراحی مهد کودک

ایرانادکور ، با اهمیت دادن به اصول طراحی داخلی ،  بهینه سازی ، زیبا سازی و بالابردن سطح امنیت و آرامش فضای زندگی و کاری شما ، بهترین و کاربردی ترین روشها را با در نظر گرفتن زمان و بودجه ارائه خواهد داد . اعتماد شما در طی سالیان دراز به تیم ایرانادکور پشتوانه ای محکم و افتخاری بی مانند است . برای درفت مشاوره در خصوص طراحی و دکوراسیون مهد کودک در شیراز با ما در تماس باشید .

نویسنده : ص.توکلی / عضو تیم تحریریه ایرانادکور

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه