دکوراسیون

دکوراسیون لوکس منزل

دکوراسیون لوکس منزل

دکوراسیون لوکس منزل
دکوراسیون لوکس منزل را عده ای جزو سبک های دکوراسیون در نظر می گیرند و عده ای خیر . سبک های مختلفی در دکوراسیون وجود دارد که دارای مشخصه ها و ویژگی های منحصر به فردی هستند و حتی با یک نگاه می توان تشخصی داد که این خانه دارای سبک کلاسیک یا روستیک است . اما در مورد دکوراسیون لوکس چطور ؟ با ما در ایرانادکور همراه باشید تا پاسخ این سوال را بدانید .

تاریخ مقاله : 1398/08/27

ایرانادکور ، به عنوان مرجع معماری و دکوراسیون داخلی در جنوب کشور ، با اجرای پروژه های بسیار که رضایتمندی مشتریان را در پی داشته در خدمت شما بزرگواران خواهد بود . تیم ما با دانستن اصول طراحی داخلی ، ایده های نو ، در اختیار داشتن علم و هنر دکوراسیون داخلی بهترین ها برای شما اجرا خواهد نمود .

خانه لوکس

شناخت دکوراسیون لوکس منزل

امروزه انواع سبک‌ها در دکوراسیون داخلی بسیار به هم نزدیک شده اند ، برخی مواقع این سبک ها قابل تفکیک از یکدیگرند و گاهی به حدی نزدیکند که تشخیص آن ها سخت می شود . این یک تهدید نیست . می توان ازین جریان پیش آمده و در حال رشد به عنوان یک فرصت بهره برد . امروزه دست معماران و دکوراتور را برای انتخاب المان های دکوری باز تر از پیش است و می توانند بسته به سلیقه مشتری المان هایی را از سبک های مختلف در کنار هم قرار دهند تا دکوراسیون زیباتر و کاربردی تری را اجرا کنند .

سبک دکوراسیون لوکس در واقع از همین مواردی است که تشخیص و مرزبندی خاصی ندارد . شاید وقتی خانه ای لاکچری را می بینیم به آن نام لوکس را اختصاص دهیم . اما در ادامه بیشتر به معرفی چگونگی طراحی لوکس خانه های ایرانی خواهیم پرداخت .

طراحی مجلل خانه های لوکس

دکوراسیون لوکس ، علاوه بر وسایل و المان ها ، سبک و شیوه خاصی از زندگی است . افرادی که خانه های لوکس را می پسندند ، معمولا منظورشان خانه ای تجملاتی و با شکوه است که دارای عناصر دکوری بسیار خاص و منحصر بفرد است .

مبلمان در خانه های لوکس : ما در ایران معمولا منظورمان از خانه لوکس خانه ای با مبلمان کلاسیک و یا چرم است . البته برخی از مبلهای سبک مدرن هم لوکس به حساب می آیند اما مبلمان راحتی گل دار رنگارنگ دیگر در سبک لوکس مفهومی ندارد .

رنگ در دکوراسیون لوکس : دکورسیون لوکس ، رنگ طلایی و بژ را تداعی می کند . معمولا از سفید و مشکی به عنوان مکمل رنگ طلایی می توان بهره برد . رنگ هایی خاکستری ، سورمه ای ، سبز یشمی و زرشکی نیز در خانه های لوکس بسیار کاربرد دارند .

خانه لاکچری

برند های معروف در خانه های لوکس : برخی معتقدند که لازمه داشتن خانه های لوکس داشتن لوازم بسیار خاص و معروف مثل تابلوهای معروف ، عتیقه جات ، میز های قدیمی و لوازم دکوری گران قیمت از برند های معروف دنیاست . این نوع از اکسسوری ها معمولا در فروشگاه های خاص در شهر های بزرگ در دسترس هستند که می توان آن ها را تهیه نمود .

وسایل درخشان در دکوراسیون لوکس خانه : سبک لوکس در خانه ها به همراه استفاده از لوازم براق و درخشان نظیر استیل براق ، سنگ های گران قیمت درخشان مثل مرمر ، نورپردازی های زیبا ، سطوح چوبی براق و صیقلی معنا می گیرد . پس اگر از اکسسوری های خاص و با شکوه در اطرفتان لذت می برید . تلاش کنید تا طراحی خانه شما لوکس باشد .

خانه لوکس

مطالب زیر قطعا به شما در این راه کمک خواهد کرد .

enlightenedده ترفند ارزان برای لوکس کردن خانه

enlightenedلوکس ترین و گران قیمت ترین خانه های ایران

enlightenedکاغذ دیواری آینه ای ، انتخابی لاکچری !

enlightenedویژگی‌های دکوراسیون کلاسیک

enlightenedطراحی دکوراسیون داخلی لاکچری

خانه لوکس

اجرای دکوراسیون داخلی در شیراز

دکوراسیون داخلی علم و تخصصی است که در دانشگاه های بزرگ جهان و ایران تدریس می شود . سبک‌شناسی در دکوراسیون داخلی یکی از مهم ترین مباحث دکوراسیون داخلی است که عدم اجرای صحیح آن باعث ایجاد فضایی ناخوشایند و غیر حرفه ای خواهد بود . اینکه هر فروشنده ای که آلبوم هایی از کاغذ دیواری و طرح هایی از موکت ، لمینت و پارکت در اختیار دارد خود را طراح و مجری دکوراسیون داخلی معرفی نماید و به دور از اصول و قواعد این علم و هنر دست به طراحی و اجرا بزند بی شک شما را از هدفتان که داشتن زیبایی ، امنیت و فضایی کاربردی است دور می کند . ایرانادکور با در اختیار داشتن علم و تجربه دکوراسیون داخلی ، بهترین پروژه های دکوراسیون داخلی در شیراز و جنوب کشور را برای شما اجرا خواهد نمود .

نویسنده : ص.توکلی / عضو تیم تحریریه ایرانادکور

برچسب ها :

خانه لوکسخانه لاکچریطراحی لوکسدکوراسیون لوکسدکوراسیون خاصدکوراسیون مجللاجرای دکوراسیون داخلی شیراز

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه