دکوراسیون

پارتیشن و ایجاد فضا در دکوراسیون داخلی

پارتیشن و ایجاد فضا در دکوراسیون داخلی

پارتیشن و ایجاد فضا در دکوراسیون داخلی
هر روز بحث از کوچک تر شدن آپارتمان هاست . خانه ها مدام گران تر و کوچک تر می شوند ، و ما مدام به دنبال راهی برای ایجاد فضا و استفاده بهینه از فضا هستیم . پارتیشن برای جدا کردن فضاهای مختلف در منزل راهی برای حذف دیوار های جا گیر است . در ادامه این مطلب در خصوص پارتیشن و ایجاد فضا در دکوراسیون داخلی منزل صحبت خواهیم کرد .

تاریخ مقاله : 1398/08/19

ایرانادکور ، مجری طرح های دکوراسیون در جنوب کشور و نامی آشنا در عرصه زیبایی‌شناسی در طراحی داخلی است . کارشناسان ما با تفکرات خلاق بهترین راهکارها را با صرف کمترین هزینه و زمان به شما ارائه می دهند . اعتماد شما بزرگترین سرمایه ما در ایرانادکور است .

پارتیشن

بررسی پارتیشن و ایجاد فضا در دکوراسیون داخلی

پارتیشن ها امروزه در انواع مدل های متنوع و کاربردی برای بخش های مختلف خانه طراحی می شوند که انتخاب طرح و رنگ و جنس پارتیشن بستگی زیادی به سایر المان های دکوری خانه شما دارد . معمولا به دو هدف از پارتیشن ها استفاده می کنیم ، 1- زیبایی 2- ایجاد حریم و جداسازی دو فضا از یکدیگر

خانه های پلان باز بحث روز معماری داخلی است ، و پارتیشن در پلان های باز نقش دیوارهای آجری و چوبی را بازی می کنند و البته این نقش را به زیبایی هر چه تمام تر ارائه می دهند .

با هر آنچه که فکرش را بکنید و یا به ذهنتان خطور نکند می توان پارتیشن ساخت ، از سنگ و چوب و شیشه و پلاستیک گرفته تا گل و گیاه و آکواریوم ، کتابخانه ، بابمو ، نخ و پشم و هر چیزی که بتواند دو فضا را از لحاظ دیداری بصورت جزیی و یا کامل جدا کند ، پارتیشن است .

انواع متریال های اجرای پارتیشن

هر گاه بخواهیم دو فضا از لحاظ دیداری جدا کنیم طوریکه هوا و نور و صدا در محیط در جریان داشته باشد می توان پارتیشن را اجرا نمود . انواع پارتیشن و کاربرد های آن را پیشتر در همین سایت بررسی کرده ایم .

پارتیشن های چوبی : این نوع پارتیشن مخصوص خانه هایی است که چوب در وسایل دکوری آن بکار رفته ، این نوع پارتیشن ها معمولا به دلیل سنگینی بصورت دایمی هستند و قابل جابه جایی نیستند . پارتیشن چوبی فضا را صمیمی و گرم نشان می دهد و با مبلمان و میز معمولا بخوبی ست می شود .

پارتیشن چوب

پارتیشن فلزی : انعطاف و شکل پذیری فلزات سبب می شود ، پارتیشن های فلزی محبوب باشند خصوصا که با ترکیب فلز و شیشه می توان اشکال بی پایانی ایجاد کرد .

پارتیشن شیشه ای : شیشه های شفاف و مات پارتیشن های کم هزینه تری را تولید می کنند . شیشه های رنگی هم با خانه های سبک سنتی و روستیک تطابق بالایی دارد . پارتیشن های شیشه ای در فضاهای تجاری کاربرد بیشتری پیدا می کند خصوصا نوع سند بلاست شده آن .

پارتیشن فایبر کلاس : که معمولا پانچ می شوند و به اشکال بسیار متنوع و رنگ های بسیار زیبایی وجود دارند . و بیشتر در خانه های سبک مدرن کاربرد دارد .

پارتیشن

پارتیشن پرده ای : با پارچه هم می توان پارتیشن ایجاد کرد . پارچه ها با رنگ ها و جنس های مختلف برای جداسازی فضا بکار می روند . گاه یه لایه حریر می تواند پارتیشن ملیح و زیبایی به شما بدهد و گاهی پارچه ای مخملی باعث بسته شدن کامل ارتباط بصری می شود .

پارتیشن های گل : استند های گل و یا فلاورباکس های ایستاده راهی برای ایجاد پارتیشن ها هستند که علاوه بر طراوت و شادابی ، زیبایی بی نظیری دارند .

پارتیشن

ایرانادکور مرجع معماری و دکوراسیون داخلی در جنوب کشور ارائه دهنده  بهترین ایده ها برای اجرای هرچه بهتر و زیباتر دکور خانه شماست . به جای هزینه ها و دردسرهای زیاد تغییر دکور ، داشتن دکوری زیبا و مدرن را تجربه کنید . چنانچه مایل به اجرای پارتیشن در شیراز هستید با ما در تماس باشید . صفحه اینستاگرام ما حاوی نکات جالب طراحی داخلی است .

نویسنده : ص.توکلی /عضو تیم تحریریه ایرانادکور

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه