دکوراسیون

خانه های کوچک را این طور بچینید

خانه های کوچک را این طور بچینید

امروزه شرایط اقتصادی و سبک زندگی خصوصا در شهر ها به گونه ای شده که بیشتر افراد مجبور هستند در خانه های آپارتمانی کوچک زندگی کنند . دکوراسیون خانه های کوچک ، کمی دشوار است و ممکن است باعث شود حسرت خرید و چیدمان بسیاری از وسایل را داشته باشیم . اما با کمی خلاقیت و استفاده بهینه از فضا می توان در هر متراژی خانه ای شیک و دلنشین داشت و دلگرم به زندگی بود . با ما همراه باشید تا با اصول طراحی دکوراسیون خانه های کوچک بیشتر آشنا شوید .

 تاریخ مقاله : 1398/08/18

کارشناسان و مشاوران ایرانادکور ، همیشه در کنار شما هستند تا بهترین ایده ها و خلاقانه ترین روش ها را برای فضاهایی که در اختیار دارید به شما پیشنهاد دهند ، اگر دغدغه چیدمان داخلی آپارتمان کوچک و نقلی خود را دارید با ما در تماس باشید و مشاوره رایگان دریافت کنید .

آپارتمان کوچک

خانه های کوچک را این طور بچینید

خانه های کوچک هدیه زندگی مدرن و ماشینی امروز است که احتمالا دغدغه شما نیز باشد و به دنبال نکته هایی از دکوراسیون داخلی هستید که با استفاده از آنها بتوانید محیط اتاق های کوچک خانه را بزرگ تر از آنچه که هستند نشان دهید و یا استفاده بهتری از فضا داشته باشید . اگر کوچک و تنگ بودن اتاق ها واقعا آزارتان می دهد و می خواهید احساس بهتری را تجربه کنید ، باید بتوانید دکوراسیون خانه را کمی هوشمندانه تر و کاربردی تر انجام دهید . برای این کار باید از لحظه خرید وسایل برای خانه شروع کنید . خرید مبل های بزرگ و میز های مستطیلی پهن ، قطعا برای خانه نقلی شما مناسب نیست در ادامه به برخی نکات کاربردی اشاره خواهیم کرد .

آپارتمان کوچک

ترفند هایی برای دکوراسیون خانه های کوچک

پرده های بزرگ و بلند : پرده های افراشته از سقف تا زمین ، هم شکوه و زیبایی دارد و هم فضا را بزرگ و دلباز نشان می دهد خصوصا اگر ساده باشد و رنگ آن را از رنگ های روشن انتخاب کنید .

میز های گرد : میزهای اتاق نشیمن یا اتاق پذیرایی را از میزهای دایره ای انتخاب کنید . این نوع میزها می توانند فضای بیشتری از اتاق را در اطراف خودشان در اختیارتان قرار دهند و از آنجا که پایه آن ها معمولا در وسط آنها قرار دارد ، فضای کمتری از کف اتاق را می پوشاند . همچنین میز های دایره ای تعداد بیشتر از افراد را دور خود جا می دهند .

میز دایره

کاربرد دوگانه از برخی وسایل : استفاده از یک وسیله به دو یا چند منظور دقیقا مناسب دکوراسیون خانه های کوچک است . وقتی میز وسط شما قابلیت تبدیل به میزی بزرگتر را پیدا می کند یا مبل خانه شما تخت خواب می شود ، خود به خود یک وسیله حذف شده و جا برای سایر لوازم باز می شود .

استفاده از فضاهای قناس و پرت : زیر پله ها زیر تخت ها ، بالای درب اتاق ها کنج هایی که در ساختمان سازس ایجاد شده را می توانید با هنر مندی تمام به فضاهایی کاربردی و یا دکوری تبدیل کنید .

زیر پله

استفاده از رنگ روشن و آینه : ما در فضای کوچک به هر طریقی باید نور را بازتابش کنیم تا فضا را از شر دلگیری نجات دهیم . رنگ های روشن و براق و آینه در این بین بسیار مفید خواهند بود .

نظم : خانه کوچکی که نامنظم و شلوغ است واقعا بر روی آرامش و احساس رضایت افراد تاثیر منفی دارد پس برای داشتن فضایی بزرگتر نظم را رعایت کنید ساختن تاقچه هایی در هر اتاق می تواند فضاهایی مفید برای چیدن برخی وسایل باشد و باعث نظم دهی بیشتر به فضا گردد .

مبلمان کوچک

ما در ایرانادکور پروژه های بسیاری در این زمینه انجام داده ایم و مطالب بسیاری در همین سایت در اختیار شماست که می توانید ایده های بسیاری را از آن ها بگیرید :

enlightened طراحی فضای ناهارخوری کوچک

enlightened استفاده بهینه از فضای کوچک

enlightened طراحی داخلی آپارتمان های کوچک

enlightened اشتباهات طراحی در ساختمان‌های کوچک

enlightened دکوراسیون اتاق خواب کوچک

enlightened بهترین ایده‌های دکوراسیون آشپزخانه کوچک

enlightened دکوراسیون آپارتمان 90 متری

آپارتمان نقلی

ایرانادکور ، با در اختیار داشتن سالها تجربه ، مشاوران و کارشناسان خبره و در اختیار داشتن علم و هنر روز دنیا ، در طراحی خانه های مدرن شما در کنارتان خواهد بود . برای دریافت مشاوره در خصوص طراحی و اجرای دکوراسیون در شیراز و جنوب کشور  با ما در تماس باشید ، صفحه اینستاگرام ما نیز حاوی نکاتی کاربردی و جالب در حرفه دکوراسیون داخلی است .

نویسنده : ص.توکلی /عضور تیم تحریریه ایرانادکور

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه