دکوراسیون

دیزاین خلاقانه اتاق نوزاد

دیزاین خلاقانه اتاق نوزاد

دیزاین خلاقانه اتاق نوزاد
طراحی دکوراسیون اتاق نوزاد از شیرین ترین و لذت بخش ترین فعالیت های دکوراسیون داخلی است ، علاوه بر اینکه مادر و پدر شادند و شوق و امید به دنیا آمدن نوزادشان را دارند ، طراح دکوراسیون هم از این کار سرشار از حس زندگی خواهد شد . طراحی فضایی که پاسخگوی نیازهای سال های اولیه زندگی و محیطی برای رشد و شکوفایی استعدادهای مهمان تازه وارد شما قطعا پیچیدگی های خاص خود را دارد . با ما تا پایان نوشتار همراه باشید .

تاریخ مقاله : 1398/08/16

ایرانادکور ، مرجع معماری و دکوراسیون داخلی در شیراز با تکیه بر تجربه سالیان ، علم و هنر طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی فضاهای متفاوت منزل و همچنین محیط های تجاری – اداری را به بهترین شکل ممکن انجام خواهد داد . دکوراسیون اتاق کودک از فعالیت های ما در ایرانادکور است . اعتماد شما ارزشمندترین دارایی ماست .

اتاق نوزاد

اجرای دیزاین خلاقانه اتاق نوزاد

برخلاف اتاق کودکان که معمولا رنگارنگ و شاد است و انواع وسایل و لوازم دکوری شاد در آن به چشم می خورد ، معمولا دیزاین اتاق نوزاد ، با رنگ های ملایم و ملیح و سادگی و لطافت همراه است . رنگ های پاستیلی در اتاق نوزادان می تواند معجزه کند و نازکی وجود نوزاد را نمایان سازد. معمولا اتاق نوزادان را بر اساس جنسیت که در ماه های نخست اعلام می گردد طراحی می کنند ، گرچه می توان موضوع جنسیت را کنار گذاشت و از کلیشه رنگ آبی پسرانه و صورتی دخترانه کمی فاصله گرفت .

اتاق بچه

رنگ ها و طرح های اتاق نوزاد

نوزاد زیبای شما به سرعتی باور نکردنی رشد خواهد نمود و روزهای چهار دست و پا رفتن را بزودی آغاز خواهد کرد ، کفپوشی را انتخاب کنید که نگران زمین خوردن فرزندتان نباشید ؛ قابلیت بخارشو کشیدن را در نظر بگیرید ، و سعی کنید برای کفپوش اتاق نوزاد از رنگ های بسیار روشن استفاده نمایید .

برای دیوار اتاق نوزاد ، به حد نامحدودی کاغذ دیواری طرح دار در بازار وجود دارد اما اگر می خواهید کمتر هزینه کنید و یا کاغذ دیواری دوست ندارید ، دست به کار شوید با کمی خلاقیت ، می توانید قابهایی بر روی دیوار از جنس های مختلف (مثلا ریسه های نور ) آماده کنید ، استیکر بچسبانید و یا عکسهای مادر در دوران حاملگی و سپس به تدریج عکسهای زیبایی از نوزاد دلبندتان را به آن اضافه نمایید ، عروسک و تابلو و لباس های ظریف نوزادی می تواند زینت بخش اتاق نوزاد گردد .

اتاق نوزاد

انتخاب تخت برای نوزاد

نوزاد بامزه شما در ماه های اول مهمان اتاق شما خواهد بود ، بنابراین بهتر است از تخت های متحرک و یا از مدل های سبک پارچه ای که راحت در کنار تخت شما قرار می گیرد بهره ببرید .

بیشتر پدر و مادرهایی که تخت های گران قیمت چوبی با نرده های بلند را برای نوزادشان می خرند ، پس از گذشت یک سال باید با سمساری تماس بگیرند و یا در اینترنت آن ها را با قیمت خیلی پایین بفروشند . بهتر است به جای این کار از تخت هایی که قابلیت استفاده تا نوجوانی را دارند تهیه نمایید . سرویس خواب نوزاد هرچه ساده‌تر باشد هماهنگ کردن  بقیه وسایل اتاق را راحت‌تر می‌کند ؛ همچنین سادگی باعث می‌شود دیرتر از آن دلزده شوید ؛ پیشنهاد ما در ایرنادکور برای دکوراسیون اتاق کودک ، استفاده از تخت های روشن و ساده است تا مدل های هواپیمایی ، ماشین مسابقه ای و یا کالسکه مانند . گرچه همیشه خواست و سلیقه مشتری در اولویت است .

تخت نوزاد

امنیت اتاق نوزاد

در طراحی اتاق نوزاد علاوه بر زیبایی امنیت هم موضوع بسیار مهمی است . ریسه های مختلف ، باکس های فانتزی و عروسک های زیبا وقتی کاربرد دارند که باعث ایجاد نقاط تیز نشوند ، قطعات کوچک نداشته باشند و بهیچ وجه احتمال افتادن آن ها بر روی نوزاد وجود نداشته باشد . تخت ها باید کوتاه و دارای نرده باشند ، هیچ سیم برقی نباید در اتاق نوزاد رها شود . درب اتاق باید به گونه ای باشد که از داخل اتاق قفل نشود ، فرش پهن شده باید از جنس هایی انتخاب شود که براحتی و بارها شسته شود ، سیستم گرمایش و سرمایش اتاق نوزادان باید کاملا بی خطر طراحی شود . حتی المقدور اتاقی که دارای نور گیر طبیعی است برای مهمان کوچکتان در نظر بگیرید تا خورشید مهربان هم به شما در سرزندگی و بهداشت اتاق کمک کند .

نوزاد

وقتی این مقاله را می خوانید احتمالا منتظر فرا رسیدن یکی از زیباترین روزهای زندگیتان هستید ، روزی که خداوند شما را لایق مادر و پدر شدن دانسته و نور عشقی به نظیر را در دل شما خواهد تاباند ، پیشاپیش تبریک تیم ایرانادکور را بپذیرید . چنانچه مایلید خلاقانه ترین ایده های دیزاین اتاق نوزاد در شیراز را تجربه کنید ، با شماره های اعلام شده در وب سایت تماس حاصل نموده و از مشاوره رایگان بهره مند شوید . نکاتی مهم در طراحی اتاق کودکان وجود دارد که کارشناسان ما برایتان بازگو خواهند نمود .

نوسنده : ص.توکلی / عضو تیم تحریریه ایرانادکور

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه