دکوراسیون

دکوراسیون دیوار پشت تلویزیون با کناف

دکوراسیون دیوار پشت تلویزیون با کناف

دکوراسیون دیوار پشت تلویزیون با کناف
در خانه های مدرن امروزی از تلویزیون های بزرگ و میز تلویزیون های ویترین دار اثری نیست . به جای آن معمولا ال سی دی های دیواری و میز تلویزیون کوچک جایگزین شده است . حتی گاهی میز تلویزیون حذف شده و به جای آن دیواری از خانه با کنف و نورپردازی جایگاهی خاص برای قرار گیری تلویزیون است تا بدینوسیله کمترین فضا اشغال شود. به همین دلیل این روزها همه به فکر طراحی و دیزاین دیوار پشت ال سی دی هستند . در این نوشتار در تلاشیم شما را با دکوراسیون دیوار پشت تلویزیون با کنف کمی بیشتر آشنا کنیم .

تاریخ مقاله : 1398/08/07

ایرانادکور ، مرجع تخصصی معماری و دکوراسیون داخلی ، با علم و آگاهی از انواع کاربرد های کناف در ساختمان بهترین و خلاقانه ترین پیشنهادات را به شما عزیزان ارائه می دهد تا در محیطی دلخواه و رویایی ، شادتر از پیش زندگی کنید .

کناف پشت ال دی سی

اجرای دکوراسیون دیوار پشت تلویزیون با کناف

وقتی که مهمان به منزل خود دعوت می کنید ، معمولا بعد از یک گپ چند دقیقه ای با یکدیگر ، نگاهی به تلویزیون نیز می اندازید . گاهی بحث در مهمانی حول و حوش مسایل اقتصادی و سیاست است و همزمان اخبار هم پخش می شود . همه نگاه ها به سمت تلویزیون می رود و اینجاست که توجه به دکور تلویزیون بسیار اهمیت پیدا می کند . معمولا دکوراتور های امروزی برای تزیین دکور پشت ال سی دی از ام دی اف ، انواع کناف ، سنگ های خاص ، آینه کاری ، پتینه کاری ، کاغذ دیواری و نورپردازی های مدرن استفاده می کنند که زیبایی خاصی را به خانه می بخشد .

کناف پشت تلویزیون یکی از مدرن ترین و شیک ترین موارد استفاده در نشیمن و پشت ال سی دی دانست . استفاده از متریال پویا و انعطاف پذیر کناف می تواند گزینه ای مناسب برای طراحی دیوار ال سی دی باشد . که این روزها مد هم هست و در اکثر مجلات و ژورنال های دکوراسیون داخلی می بینیم که برای پشن ای سی دی از کناف استفاده شده است . پیشتر در همین سایت مزایا و معایب کناف را برشمردیم .

دکور پشت تلویزیون

اجرای کناف هنگام تغییر دکور

اگر در حال تغییر دکور هستید و در نظر دارید که جلوه و سبک خانه را به سمت فضاهای مدرن پیش ببرید یکی از تغییرات کوچک و مقرون به صرفه که باعث تغییر و تحول بزرگ در فضای داخلی شما می شود همان اجرای کناف پشت تلویزیون دیواری است .

کاربرد کناف در ساختمان های مسکونی به همراه نورپردازی یکی از تغییر دکوراسیون های مقرون به صرفه ، بسیار شیک و چشمگیر است که باعث می شود حتی اگر تلویزیون شما خاموش است چشم ها به سمت آن جلب شوند . برای نورپردازی پشت ال سی دی بهتر است از نورهای مخفی، ملایم و خطی استفاده کنید چرا که نورهای نقطه ای و تیز هنگام تماشای تلویزیون چشم شما را آزار خواهد داد . تا آنجا که ممکن است بهتر است نورها کاملا مخفی باشند .

دیوار پشت ال سی دی

انتخاب رنگ و طرح کناف

بهترین رنگ برای کناف پشت ال سی دی ، رنگی است که با سایر دیوارها و وسایل خانه همخوانی داشته باشد . عده ای رنگهای تیره را برای پشت تلویزیون می پسندند و عده ای رنگ های روشن و یا خنثی را . اما اگر در سقف و سایر دیوار های خانه هم کناف کار شده است بهتر است نورپردازی با سایر نورپردازی ها همخوانی داشته باشد اما رنگ کار شده در کناف متفاوت از سقف و سایر دیوارها در نظر گرفته شود .  همچنین معمولا تاقچه هایی در اطراف و یا زیر ال سی دی در نظر گرفته می شود که می تواند برای تزیینات بیشتر مورد استفاده قرار گیرد .

کناف

برای کسب آگاهی و اطلاعات بیشتر در خصوص اجرای تخصصی کناف در شیراز و یا آشنایی تخصصی تر با اجزای تشکیل دهنده ساختار کناف با دفاتر ایرانادکور در تماس باشید ، تیم متخصص و حرفه ای ما با تجارب بسیار و علم و هنر به روز آماده ارائه با کیفیت ترین خدمات به شما عزیزان هستند .

نویسنده : ص . توکلی / عضو تیم تحریریه ایرانادکور

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه