دکوراسیون

دکوراسیون بوتیک زنانه

دکوراسیون بوتیک زنانه

دکوراسیون بوتیک زنانه
در نوشتار امروز دکوراسیون بوتیک زنانه را مورد بحث قرار خواهیم داد و نکاتی در این زمینه را با هم مرور خواهیم کرد . امروزه ، در بازار رقابتی موفق کسی موفق است که، علاوه بر کیفیت اجناس، قیمت گذاری و این گونه مسائل اولیه استراتژی‌های بازاریابی و جذب مشتری خاص و مشخصی داشته باشد . همه عوامل باید برای جذب مشتری و تشویق او به خرید از سوی شما فراهم باشد. ادامه این بحث را با ما همراه شوید .

تاریخ مقاله : 1398/07/23

طراحی دکور مغازه ، یکی از فعالیت های ما در ایرانادکور است ، اگر به تازگی در حال راه اندازی مغازه ای هستید یا قصد تغییر دکوراسیون یا بازسازی فروشگاه خود را دارید می توانید با کارشناسان خبره ما مشورت کنید .

enlightenedدر همین ابتدا دعوت می کنیم مقاله جامع دکوراسیون فروشگاهی در شیراز از طراحی تا اجرا را بخوانید تا با تمام اصول صحیح طراحی و اجرای دکور فروشگاه آشنا شوید.

دکور بوتیک

دکوراسیون بوتیک زنانه

دکوراسیون بوتیک زنانه این روزها بسیار مهم است . با حضور برندهای معتبر خارجی و هزینه های بالایی که برای جذب مشتری صرف می کنند کار بقیه سخت تر میشود . ویترین مغازه‌ی شما باید آنقدر جذاب باشد که رهگذران را حتی برای نگاه کردن به سمت مغازه‌ی شما ترغیب کند . وقتی با ویترینی جذاب مشتری که وارد مغازه‌ی شما می‌شود حالا نوبت دکوراسیون داخلی مغازه است . دکوراسیون داخلی است که او را وادار می‌کند لابه‌لای کالاهای شما بگردد و اینجاست که احتمالا از چیزی خوشش بیاید و ما به هدفمان که خرید مشتری است برسیم .

دکوراسیون بوتیک زنانه به سبک مدرن

در سبک مدرن رنگ و نور حرف اول را میزند . مسلما این موضوع وقتی به طراحی داخلی یک بوتیک مربوط شود، اهمیت بیشتری هم پیدا می‌کند چرا که شما قرار است یک محصول را به بهترین شکل ممکن ارائه کنید . حتی اگر بهترین اجناس و با کیفیت ترین کالاها را در ویترین مغازه‌تان بگذارید ، اما نورپردازی یا هارمونی رنگ را رعایت نکنید، نتیجه‌ خوبی نخواهید گرفت! چراکه مشتریان شما وقتی قادر به انتخاب هستند که کیفیت و رنگ را بدرستی ببینند و تشخیص دهند و زیبا تصور کنند .

ویترین

اینجا وظیفه ویترین تمام می شود و مشتری وارد مغازه شده ، باید بتوانید مشتری را در مغازه نگه دارید و اجناس شما و چیدمانتان طوری باشد که مشتری را به سمت انتخاب صحیح هدایت کند .

ترتیب قرار گیری لباس‌ها ، نورپردازی فروشگاه ، قفسه‌ها ، چیدمان مانکن‌ها و فروشنده های شما باید به گونه ای باشد که مشتری تا پایان مغازه شما راه برود ، ببیند و خرید کند .

نحوه چیدمان لباس ها در بوتیک زنانه

شما تنها چند ثانیه وقت دارید تا نظر مشتری را جلب کنید . زیباترین ، ارزان ترین ، جدیدترین و هر “ترین” دیگری که دارید را در بهترین جای بوتیک بگذارید . بهترین‌ها را در قسمت ورودی بچینید تا مشتری تمایل پیدا کند در میان اجناس شما بگردد .

بهترین نورپردازی برای داخل بوتیک و داخل قفسه‌ها نور سفید رنگ است. حتما تجربه دارید که خریدی را انجام می دهید و وقتی به خانه می آیید رنگی دیگر مشاهده می کنید . این تاثیر نور زرد و آبی است . تنها با نور سفید ، رنگ لباس‌ها به خوبی نشان داده می‌شود. همچنین به هارمونی رنگ‌هایی که در کنار هم میچینید دقت کنید. بعضی وقتها تنها حضور چند رنگ کنار هم کافیست که مشتری ناخودآگاه دلبسته‌ی محصول شما شود و نتواند براحتی ار آن قسمت مغازه چشم بردارد .

بوتیک

طراحی اتاق پرو

وقتی برای خرید لباس می رویم دوست داریم لباس را به تن امتحان کنیم ، بعضی از فروشندگان اتاق پرو ندارند و ما با ید حدس بزنیم و تخیل کنیم که لباس آیا بر تن ما خوش می نشیند یا خیر ؟ همین نکته بسیاری از خرید ها را کنسل می کند چراکه زمانی خرید انجام می گیرد که احساس اطمینان در مشتری حاصل شود . وجود اتاق پرو در مغازه به مشتری شما احساس امنیت می‌دهد. زمانیکه مشتری بتواند لباس را قبل از خرید امتحان کند، خریدی مطمئن‌تر دارد، اما خود اتاق پرو هم ویژگیهایی باید داشته باشد .

اتاق پرو

اصول بازسازی مغازه هم پیشتر در همین سایت بررسی شده است .

اتاق پرو نباید خیلی کوچک باشد که هنگام تعویض لباس دست و پای افراد به در و دیوار برخورد کند .  مشتری باید در اتاق پرو آنقدر احساس راحتی داشته باشد که از امتحان کردن لباس‌های مدنظرش خسته یا دلزده نشود. محیط بد اتاق پرو یعنی فروش کمتر! ما به شما پیشنهاد می‌کنیم اگر فضای کافی دارید فکری برای همراهان مشتری اصلی بکنید چون معمولا افراد از همراه خود نظر می خواهند . راحتی آن‌ها هم می‌تواند در مقدار فروش شما تاثیر گذار باشد؛ بنابراین در دکوراسیون بوتیک زنانه، وجود چند صندلی یا چهارپایه برای استراحت افراد ضروری است.

دکور اتاق پرو

وجود مانکن در مغازه

مانکن‌ها در مغازه نمونه های خوبی از نمایش لباس هستند ، در واقع بهترین راه پرزنت لباس مانکن است . اما سعی کنید تکراری نباشید و خلاقیت به خرح دهید . مانکن‌ها قرار نیست همیشه در حالت ایستاده و در ویترین قرار بگیرند. می‌توانید آن‌ها را در موقعیت‌های مختلف بگذارید و فروشگاه را جذاب‌تر کنید.

مانکن در مغازه

شناسایی مشتری

مشتریان ما مهم هستند باید بدانیم با توجه به اجناسمان مخاطب ما کیست ؟ آیا زنان باردار؟ نوجوانان ؟ خانم های مسن ؟ خانم های جوان و خاص پسند ؟ بعد بر اساس سلیقه آن ها دکور داخلی و ویترین را برنامه ریزی کنیم . بوتیکی که بیشتر مشتریان آن، مادران باردار هستند، بهتر است با رنگ‌های پاستلی، موسیقی ملایم و نقاشی‌هایی با موضوع کودکان دکور شود، زیرا احساسات مخاطب را برمی‌انگیزد. در حالی که برای طیف مشتریان جوان، موسیقی‌های انرژی‌بخش و ویترین‌هایی با طراحی چشم‌گیر می‌تواند آن‌ها را به خرید ترغیب کند. خاص پسندان دکور خاص طلب می کنند و موسیقی های سلیقه خودشان .

بوتیک زنانه

تناسب مارک و برند لباس با وجهه و نمای کلی محله کسب و کار و با دکور بوتیک زنانه اهمیتی فوق العاده دارد. اینکه شما می خواهید دکور معمولی داشته باشید یا یک دکور زنانه شیک مدرن و تقریبا گران قیمت،  مسلما حق انتخاب با شما است، که با در نظر گرفتن همه جوانب درست ترین تصمیم را بگیرید.

تزیین مغازه با آثار هنری و عکس

عکس می تواند ایده بدهد ، برای انتخاب عکس ، باید توجه کنید که ایده خلاقانه‌ای در تصویر مخفی باشد. برای مثال اگر بوتیک لباس بچه‌گانه دارید، می‌توانید از تصاویر کودکان که با حیوانات و اسباب بازی ، بازی می‌کنند، را انتخاب کنید .

انتخاب آثار هنری مناسب برای دکوراسیون بوتیک هم بسیار پسندیده است . با آثار هنری نقطه تاکیدی قوی برای برانگیختن احساسات در دست خواهید داشت . مشتری با مشاهده این آثار هنری می‌تواند طبع و سلیقه شما را در خرید و انتخاب دریافته و در صورت هم نظر بودن، احتمال بازگشت او را در دفعات بعدی خرید نیز بالا ببرد.

دکور مغازه

اگر دوست دارید مشتری هنگام خرید احساس آرامش کند، می‌توانید از رنگ‌های پاستلی مانند زرد لیمویی، نارنجی ملایم، سبز نعنایی و صورتی کم‌رنگ در کنار رنگ سفید کمک بگیرید. حتما می دانید که رنگ‌های روشن، باعث بزرگتر به نظر رسیدن فضا نیز می‌شوند که این نکته برای دکوراسیون مغازه کوچک مورد توجه است . استفاده از رنگ‌های تند مانند قرمز و نارنجی نیز می‌تواند احساس هیجان ایجاد کند. پالت رنگی را می‌توان با توجه به فصل نیز انتخاب کرد. و یا بصورت دوره ای تغییر داد تا تنوع لازم هم ایجاد شود .

خرید فصلی در بوتیک زنانه

همیشه بیشترین خرید لباس در آغاز هر فصل انجام می‌گیرد. پس حالا که تغییر فصل اهمیت زیادی در میزان خرید دارد، بهتر است شما هم پیش از هر فصلی آگاهانه آن را پیش بینی کنید و با این موج همراه باشید . سعی کنید دکوراسیون بوتیک را همگام با هر فصل و مناسب با هر فصل طراحی کنید. نیاز نیست پول زیادی خرج کنید فقط سلیقه داشته باشید و به جزییات بها بدهید . شاید بتوانید یکبار برای این کار هزینه و زمان بگذارید و هر سال از همان تکنیک‌ها و ابزار‌ها استفاده کنید.

سخن پایانی

دکور مغازه با مشتری سخن می گوید ، و راز لباس های داخل دکور را برای مشتری فاش می کند. در یک طراحی دکوراسیون و چیدمان عالی ، چیز پنهانی وجود ندارد. یک دکوراتور هنرمند و ، خلاق و موفق می تواند دکور بوتیک زنانه را بیافریند ، طوری که خانم های همیشه عاشق خرید را به مشتری دایمی تبدیل کنند . قدرت دکوراتور را دست کم نگیرید یک دکوراتور با تجربه می تواند مشتری را از خالت گیجی در بین قفسه ها هنگام خرید نجات دهد و با نشان دادن درست چیزی که مشنری می خواهد راه را برایش هموار نماید .

ویترین بوتیک

ما در ایرانادکور ، با در دست داشتن تجربه ، علم و هنر دکوراسیون و شناخت اصول طراحی دکور مغازه بهترین ها را برای دکوراسیون داخلی بوتیک زنانه انجام می دهیم ، برای دریافت مشاوره با دفاتر شیراز ما در تماس باشید و برای مرور نکات جالب دکوراسیون داخلی صفحه اینستاگرام ما را دنبال کنید .

جهت طراحی و اجرای دکوراسیون مغازه در شیراز میتوانید از کارشناسان ایرانادکور کمک بگیرید و یا مقاله کامل طراحی دکور مغازه در شیراز را مرور و مطالعه کنید.

نویسنده : ص.توکلی / سرپرست تیم تحریریه ایرانادکور

برچسب ها :

دکور مغازهویترینبوتیک زنانهدکوراسیون داخلی بوتیکدکور فروشگاهتزیین مغازهبوتیک شیکبوتیک زنانه خاصدکوراسوین داخلیاجرای دکوراسیون داخلیدکوراسیون شیراز

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه