دکوراسیون

دکوراسیون اروپایی

دکوراسیون اروپایی

دکوراسیون اروپایی
کشورهای در حال توسعه در بسیاری از چیزها دوست دارند به حد کشورهای غربی برسند . دکوراسیون اروپایی نیز یکی از مواردی است که بسیار مورد توجه است ، تم های رنگی متنوع ، عناصر دکوراتیو ساده و خاص ، نورپردازی های شیک و لاکچری از جمله موارد دکوراسیون اروپایی است . در این نوشتار بیشتر با این سبک از دکوراسیون آشنا خواهیم شد . با ما همراه باشید .

تاریخ مقاله : 1398/07/10

ایده های خلاق ، به روز و زیبای طراحی خانه مدرن را با ایرانادکور تجربه کنید ، کارشناسان ما با در نظر گرفتن علم روز دنیا در عرصه دکوراسیون داخلی ، بهترین و خاص ترین ایده ها را برای داشتن خانه دلخواه شما را ارائه خواهند داد .

دکوراسیون اروپایی

دکوراسیون اروپایی

یکی از نیاز مندی های داشتن یک دکوراسیون اروپایی ، دراختیار داشتن اجناس و لوازم مدرن و لوکس است . فرش های سنتی ، مبلمان استیل ، تابلو فرش ، لوستر های ایرانی و عربی ، از این سبک به دور هستند . رنگهای بژ و طلایی با ترکیبی از سفید و مشکی بیشترین رنگهای استفاده شده در دکوراسیون اروپایی است . چیدمان مدرن که تا حدی هم برای راحتی در نظر گرفته شده است نیز از ویژگی های خاص دکوراسیون اروپایی است .

دکوراسیون اروپایی

از دیگر لوازمی که در این سبک به چشم می خورد آباژور است . در بیشتر کنازل مدرن اروپایی آباژورهای زیبا به تعداد بالا به چشم می خورد . آباژورهای ایستاده ، رومیزی و دیواری هر کدام بسته به فضای شما قابل استفاده هستند . میز قهوه هم یکی از عناصر دکوراسیون اروپایی است که معمولا در جلو نشیمن بزرگ اصلی قرار می گیرد .

رنگ های خاص اروپایی

یکی از المان های دکوراسیون اروپایی ، رنگ های تند و خاص است . بعد از خانه های لاکچری و فوق مدرنی که در پاراگراف قبل گفتیم به رنگهای بژ ، طلایی ، سفید و مشکی در نظر گرفته می شوند ، در بسیاری از خانه های معمولی تر اروپا ، رنگ های تند و خاصی استفاده می شود که جسارت افراد در داشتن این رنگ ها در بین ما ایرانیان کمتر به چشم می خورد ، یک ست مبل سرخابی ، یا زرد قناری در کنار شومینه برقی و فرش تیره رنگ نشان از جسارت موجود در ذات دکوراسیون اروپایی است .

مبل خاص

استفاده از چند مبل رنگی و بی ربط در کنار هم و سپس ترکیب کردن رنگ آن ها بوسیله یک تابلو یا فرش نیز خاص این نوع دکوراسیون است .

دکوراسیون اروپایی

نورپردازی به سبک اروپایی

در دکوراسیون اروپایی ، به هیچ وجه نور شدید و زیادی دیده نمی شود ، نورها هدفمند ، متعادل و خاص تابانده می شوند . گاهی یک آباژور ایستاده مسئول تامین کل نور فضای هال است . گاه در مهمانی شام ، شمع های سر میز با ایجاد فضایی رمانتیک و شیک محیط را روشن می کنند . اما اگر شما از جمله افرادی هستید که خانه روشن دوست دارید ، بیاد داشته باشید که در هنگام خرید لوستر ، از انواع چلچراغ که خاص دکوراسیون سنتی ایرانی است تهیه نکنید چراکه هیچ تناسبی با محیط آنتیک و مدرن خانه شما نخواهد داشت . بجای آن از لوستر های با اشکال هندسی و معمولا چسبیده به سقف بهره ببرید . دکوراسیون آشپزخانه مدرن هم در کنار سایر فضاها بسیار حائز اهمیت است که پیش تر به آن پرداخته ایم .

آباژور

سبک مینیمالیست در اروپا

سادگی و کمینه کردن وسایل و لوازم یکی از ویژگی هایی است که اروپاییان بسیار آن را رعایت می کنند . سادگی بسیار خاص و زیبایی که سبب آرامش و راحتی است . معمولا فرشی بدون نقش و نگار ، اما با بافتی خاص و ظریف در کنار مبلمانی که ممکن است رنگی یا بسیار ساده باشد و پرده هایی بلند و ساده و حریر گونه مناسب این نوع دکوراسیون است . کاغذ دیواری های مدرن هم در سبک مینیمالیست قابل استفاده و اجرا هستند که زیبایی را دو چندان خواهند نمود .

مینیمالیست

صندلی های تکی در دکوراسیون اروپایی

ترکیبی از یک مبل بسیار زیبا و خاص تک نفره ، یک تابلو بزرگ در پشت آن ، یک آباژور ایستاده در کنار آن ها و یک میز و چند کتاب ترکیبی کاملا اروپایی است که بسیار تقلید می شود و بسیار هم زیباست . گاهی یک پاف در کنار این عناصر جلوه ای خاص دارد و برخی اوقات مجسمه یا بطری های رنگی و یا گلدان های با نشاط فضا را زینت می کنند .

تک صندلی

حتی گاهی این صندلی های تکی در کنار یک ست مبل قرار می گیرند بی آنکه ارتباط خاصی با آن ست مبلمان داشته باشند . امروزه در بسیاری از نمایشگاه های بزرگ مبلمان ، حتما از این نوع صندلی های تکی در کنار چیدمان کاملی از مبل را مشاهده کرده اید .

دکوراسیون اروپایی

تابلو های دیواری در دکوراسیون اروپایی

در دکوراسیون اروپایی تابلو جایگاه خاصی دارد . بسیار دیده شده که تابلوهایی در سایز ها و اندازه های متفاوت را بر روی یک دیوار با نظم ویژه ای نصب می کنند . در مقاله ای در همین سایت در خصوص تابلو ها و انواع مدل های نصب آن بر روی دیوار توضیحات مفصلی داده شده که می توانید در صورت نیاز از آن مقاله هم بهره ببرید .

تابلو

هوشمند سازی خانه های مدرن

هوشمند سازی خانه های مدرن نیز امروزه جزو مشخصه های اصلی یک خانه لاکچری و اروپایی است . در این سایت مقالات بسیاری در خصوص چگونگی هوشمند سازی خانه ها در اختیار شماست .

خانه هوشمند

طراحی منزل به سبک مدرن و اجرای دکوراسیون اروپایی ، اگرچه ممکن است هزینه های زیادی را برای شما در برداشته باشد اما می تواند فضایی متفاوت و مدرن را در منزل تان به وجود آورد.

برای کسب اطلاعات بیشتر و به روزتر با دفاتر ایرانادکور در شیراز در تماس باشید .

نویسنده : ص.توکلی / عضو تیم تحریریه ایرانادکور

برچسب ها :

دکوراسیون اروپاییخانه های اروپاییمدل اروپاییسبک اروپاییدیزاین اروپاییدکوراسیون خانهدکوراسیون مدرنلاکچری

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه