مقالات تخصصی معماری

طراحی منزل به سبک مدرن

طراحی منزل به سبک مدرن

طراحی منزل به سبک مدرن
طراحی منزل به سبک مدرن یکی از محبوب ترین سبک های دکوراسیون منزل است. در چند سال گذشته مردم و معماران علاقه خود را به ساخت خانه های مدرن نشان داده اند. طراحی منزل به سبک مدرن در میانه قرن بیستم رواج یافته است. از آن جایی که امروزه ابعاد خانه ها کوچک شده اند ، طراحی منزل به سبک مدرن و فضا سازی و دکوراسیون منزل ، اهمیت ویژه ای پیدا کرده است.

تاریخ مقاله : 1398/06/01

اگر می خواهید طراحی منزل به سبک مدرن را تجربه کنید ، باید این کار را مطابق با ایده های سال 2019 انجام دهید. طراحی منزل به سبک مدرن باعث ایجاد آرامش و راحتی و شیک بودن می شود زیرا این سبک بر اساس الگو های جدید و یک جریان یکدست بین فضا های خارجی و داخلی استوار است. ایرانادکور سعی دارد تا سایتی جامع و کامل در تمام ابعاد دکوراسیون داخلی به شما علاقه مندان طراحی داخلی ارائه دهد.

دکوراسیون داخلی

ویژگی طراحی منزل به سبک مدرن

بهترین و کوتاه ترین کلمه برای توصیف سبک مدرن ، سادگی می باشد. حالا نوبت این است که توضیح دهیم سادگی در این سبک به چه معنی می باشد. سادگی یعنی استفاده کردن از رنگ های خنثی. یعنی از اثاثیه و مبلمانی استفاده کنیم که دارای خطوط مستقیم و صافی هستند و جزئیات غیر ضروری در آن ها دیده نمی شود. انتخاب دکوریجات و چیدمان مبلمان باید هدفمند باشد تا خانه فضایی دلنشین ، گرم ، شیک و به دور از هرگونه در هم ریختگی داشته باشد. پنجره های بزرگ یکی دیگر از ویژگی های طراحی منزل به سبک مدرن می باشد. این کار باعث می شود تا نور کافی به داخل منزل برسد و به راحتی از داخل منزل بیرون را مشاهده کرد. اجزای خانه های مدرن را بیشتر بشناسید.

طراحی منزل

طراحی آشپزخانه به سبک مدرن

این قضیه که آشپزخانه قلب تپنده هر خانه ای است بر هیچکس پوشیده نیست. دکوراسیون داخلی آشپزخانه به سبک مدرن را به افراد متخصص بسپارید تا با طراحی مناسب و اصولی ، محیط آشپزخانه را دلبازتر و گرمتر کنند. در سال 2019 طراحی دکوراسیون آشپزخانه با لوازم به رنگ تیره و در فضای کم نور ، محبوبیت زیادی پیدا کرده است. اما بهتر است برای کابینت ها از رنگ های ملایم تر و روشن تر استفاده کرد. در طراحی آشپزخانه به سبک مدرن می توان اصلا از پرده استفاده نکرد. در این سبک آشپزخانه جلوه خلوتی دارد و هیچ چیز در معرض دید نیست.

طراحی آشپزخانه مدرن

اگر به دنبال سبک های نوین دکوراسیون داخلی و مدرن ترین سبک های طراحی داخلی هستید ، با ایرانادکور همراه باشید.

نویسنده : ه . خادم / عضو تیم تحریریه ایرانادکور

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه