آشپزخانه و کابینت آشپز خانه

ساخت 10 نوع مختلف کابینت آشپزخانه

ساخت 10 نوع مختلف کابینت آشپزخانه

ساخت 10 نوع مختلف کابینت آشپزخانه
ساخت 10 نوع مختلف کابینت آشپزخانه در شیراز را در این مقاله از ایرانادکور با شما مرور می کنیم برخی از این کابینت ها را قطعا نمیشناسید پس با ما همراه باشید. برای اجرای کابینت ام دی اف در شیراز کافیست با ما تماس بگیرید.

ساخت 10 نوع مختلف کابینت آشپزخانه در شیراز را در این مقاله از ایرانادکور با شما مرور می کنیم برخی از این کابینت ها را قطعا نمیشناسید پس با ما همراه باشید. برای اجرای کابینت ام دی اف در شیراز کافیست با ما تماس بگیرید.

enlightened همچنین توصیه می کنیم در کنار این محتوا مقاله بهترین شرکت طراحی کابینت در شیراز را تیز بخوانید و علاوه بر آشنایی با شرکت ایرانادکور و نحوه ارائه خدمات ، اطلاعات کامل و به روزی در زمینه طراحی و اجرای کابینت آشپزخانه را دریافت کنید.

ساخت کابینت آشپزخانه در شیراز

کارهای زیادی در زمینه طراحی آشپزخانه انجام می شود. شیر آب ، نورپردازی و دکوراسیون همه بخش هایی از معماری یک آشپزخانه عالی است ، هیچ جزئیاتی در آشپزخانه آنقدر کوچک نیست که فراموش شود و یا کنار گذاشته شود. اما در حالی که در آشپزخانه شما جزییات ریزی برای مشاهده دارد ، هنوز بخش بزرگ آن کابینت است ، پس از آن غافل نشوید.

شما احتمالاً کابینت هایی را در خارج از خانه خود ، در خانه دوستان و اقوام و یا در مجلات و ژورنالها مشاهده کرده اید که دوست دارید آشپزخانه خود را شبیه آن ها اجرا کنید. اما ، قبل از اینکه تصمیم بزرگی برای نصب کابینت های جدید بگیرید ، مطمئن شوید که انواع مختلف کابینت را می شناسید تا بتوانید بهترین تصمیم را بگیرید.

برای اینکه بخواهید در شیراز یا جنوب ایران کابینتی بی نقص سفارش دهید کافیست پس از تحقیق در خصوص اینکه کابینت سازی خوب در شیراز کجاست؟ با ما تماس بگیرید. مشاوره و بازدید رایگان از محل هدیه ما به شماست.

اجرای کابینت در شیراز

1- کابینت شیکر Shaker

رایج ترین سبک کابینت امروزی سبک Shaker است. سبک Shaker از پنج قطعه صفحه تخت تشکیل شده است ، یک قاب با چهار قطعه و با یک صفحه مرکزی تخت به عنوان قطعه پنجم ایجاد می کند. این روند محبوب به دلیل ظاهر ساده و کلاسیکی که دارد برای بسیاری از افراد جذاب است که هم در طراحی معاصر و هم سنتی دیده میشود.

کابینت های شیکر دارای چندین ویژگی هستند، از جمله درب های تخته ای با قاب های ریل دار، ساختار محکم با چوب با کیفیت و طرح های سودمند. وقتی نوبت به مصالح مورد استفاده برای کمدهای آشپزخانه به سبک شیکر می رسد ، بیشتر اوقات متوجه می شوید که بهترین مصالح همان چوب است ، برخی از چوبهایی که معمولاً برای کابینتهای شیکر استفاده می شود ، راش ، افرا ، گردو و بلوط است.

بیشتر بخوانید : 

بهترین شرکت طراحی کابینت در شیراز

2- کابینت لوور

کابینت های آشپزخانه لوور دار دارای کنده کاری های چوبی افقی و همچنین منبت کاری هایی با قیمت بالا هستند. کابینت های لوور دار با طرحی که به طور معمول روی پنجره ها ، مبلمان و درهای داخلی دیده می شود ، سبک منحصر به فردی به کابینت آشپزخانه می بخشد.

 3- صفحه تخت یا اسلب SLAB

درب های کابینت صفحه تخت آشپزخانه که به عنوان درب کابینت “اسلب” نیز شناخته می شود ، ساده اما شیک هستند. سبک کابینت آشپزخانه با صفحه تخت خطوط سخت و فرم مینیمالیستی را ارائه می دهد و فاقد هرگونه جزئیات گران قیمت است. ظاهر ساده کابینت صفحه تخت آن را کاملاً مناسب برای آشپزخانه های معاصر و مدرن ساخته است.

کابینت های اسلب را می توان به روش های مختلفی ساخت. یکی از ویژگی های ثابت این سبک این است که درب ها فریم ندارند و کاری روی آن انجام نشده در نهایت سادگی هستند و همین سادگی آن ها را زیبا کرده است.

بیشتر بخوانید : 

قیمت کابینت در شیراز

ساخت کابینت در شیراز

4- کابینت درب داخلی INSET

دقیقاً همانطور که از اسم آنها پیداست ، کابینت های این سبک بیشتر با توجه به درب ساخته شده اند و به جای اینکه درب ها خارج از قاب باز شوند (مانند درب های کابینت معمولی) ، درب داخلی دارند. هر درب با استفاده از اندازه گیری های فوق العاده دقیق طراحی و ساخته شده است تا اطمینان حاصل شود که چوب در داخل قاب قرار گرفته و به درستی باز و بسته می شود.

کابینت و کشوی آشپزخانه inset از گرانترین کالاهای موجود در بازار است اما ظاهر کلاسیک آنها می تواند تا سال ها به شما لذت بدهد.دقت بالا در ساخت این کابینت قیمت آن را بالا میبرد.

بخاطر داشته باشید ، این سبک کابینت معمولاً به لولاهای خاص نیاز دارد ، برخلاف لولاهای مخفی معمولی که بسیاری از سبک های دیگر درب کابینت از آن برخوردارند. لولا ها با تعداد بیشتر نصب می شوند و هزینه را باز هم بالاتر می برند.

5- کابینت آنتیک ANTIQUE

به دنبال آشپزخانه ای به سبک آنتیک هستید؟ در این صورت ، احتمالاً می خواهید به دنبال کابینت ها و کشوهای خاص بروید. کابینت های با حالت آنتیک می تواند با هر نوع طرح عجیبی ساخته شود از سایز کابینت گرفته تا شکل آن همه قوانین شکسته میشود.

بیشتر بخوانید : 

بهترین ترکیب رنگ کابینت هایگلاس

6- کابینت های چفتی MATCH

اینجا ما دستگیره نداریم ، درب ها بر روی بدنه چفت می شوند و با فشار کمی باز می شوند گرچه عمر این درب ها کمتر از نوع دستگیره ای است اما امروزه در بین جوانان مدرن پسند جایگاه خاص خود را دارد و بسیاری از جوانان نمی خواهند دستگیره ای بر روی درب های کابینتشان نصب شود.

7- کابینت های درب شیشه ای GLASS FRONT

کابینت های درب شیشه ای باعث روشن تر و بزرگتر نشان دادن فضای آشپزخانه می شوند گرچه قیمت آنها از اکثر کابینت های دیگر گران است ، اما ارزش سرمایه گذاری را دارد. آنها به هر آشپزخانه کلاس خاصی می دهند. به طور معمول کابینت های بالایی دارای درب های شیشه ای هستند. معمولا طرحی از ام دیاف یا چوب برو روی شیشه قرار میگیرد که باید  با درب های پایین کابینت مطابقت داشته باشد. اغلب اوقات ، کابینت های درب شیشه ای به عنوان بوفه یا ویترین در نظر گرفته می شوند. در جزیره آشپزخانه هم می توان از ان ها استفاده کرد. شیشه ممکن است بیرنگ یا رنگی باشد که به سلیقه شما بستگی خواهد داشت.

8- کابینت روستیک ROSTIC

کابینت های آشپزخانه به سبک روستیک با یک سطح رویی صاف ساخته می شوند و به طور کلی از لمینت یا چوب ساخته می شوند. این کابینت ها به سبک متمایز طراحی مشهورند و مورد توجه کسانی است که می خواهند خانه خود را با احساس طبیعی تری تزئین کنند و کسانی که سبک سنتی و قدیمی را دوست دارند.

طراحی کابینت های روستایی با سطوح ناهموار چوب ، لبه های چوب جامد و یک سطح صاف شناخته می شود. اینها در مقایسه با کابینت های معمولی از ظاهر ارگانیکی برخوردار هستند. اطمینان حاصل کنید که از رنگهای خنثی با قهوه ای و خاکستری و رنگهای خاکی با سطح چوب و بتن استفاده کنید.

کابینت در شیراز

9- کابینت های اوپن یا بدون درب OPEN

امروزه ، طراحی کابینت آشپزخانه اپن رواج دارد. این سبک در حالی که به شما امکان می دهد شخصیت آشپزخانه خود را جلوه دهید ، ظاهری مدرن به آشپزخانه می بخشد. از قفسه های باز نه تنها برای نگهداری وسایل آشپزخانه بلکه ایجاد ویترین های تزئینی استفاده کنید.

10 – کابینت های تخته ای PLYWOOD

تخته سه لا به دلیل کاربردهای مفید ، زیبا و زینتی ارزش گذاری می شود. این و کابینت یک کیفیت  ذاتی و ارگانیک دارد ، تخته در عین حال مصالحی ارزان قیمت است. کابینت های تخته سه لا (کابینت های چوبی پرس نیز نامیده می شوند) کم هزینه ترین کابینت ها هستند. آنها به طور معمول سبک تر از کابینت های چوبی هستند و از لایه های چوبی ساخته می شوند که تحت فشار و حرارت زیاد با هم فشرده می شوند.

 طراحی و اجرای کابینت آشپزخانه در شیراز

طراحی و اجرای کابینت آشپزخانه در شیراز  نیاز به مهارتی خاص دارد و هر کسی ادعای طراحی و اجرای کابیت را دارد ، مهارت کافی را برای ساخت کابینت ندارد. پس اگر قصد کابینت سازی دارید، نصاب کابینت و کابینت ساز خود را با دقت انتخاب نمایید. شفافیت در قیمت گذاری با جزییات می تواند باعث اعتماد مشتری شود که ما در ایرانادکور به آن پایبندیم.

نویسنده و مترجم : ص.توکلی / سرپرست تیم تحریریه ایرانادکور

1400/03/23

برچسب ها :

کابینت آشپزخانه شیرازطراحی و اجرای کابینت آشپزخانه شیرازکمد دیواری شیراز

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه