آشپزخانه و کابینت آشپز خانه

اجرای کابینت ام دی اف در شیراز

اجرای کابینت ام دی اف در شیراز

اجرای کابینت ام دی اف در شیراز
اجرای کابینت ام دی اف در شیراز را به ما در ایرانادکور بسپارید و از نتیجه کار شگفت زده شوید. بیشتر ما حداقل یک‌بار در زندگی خود خرید کابینت آشپزخانه را تجربه می کنیم. کابینت آشپزخانه مانند لباس و ظرف و ظروف نیست که بتوان مدام آن را عوض کرد و تغییر شگل و رنگ داد. شاید برای هر آشپزخانه نهایتا دوبار اتفاق بیافتد که کابینت عوض شود پس باید دقت و حوصله به خرج داد تا بهترین را انتخاب کرد ما نیز در تیم حرفه ای ایرانادکور ، اجرای کابینت آشپزخانه در شیراز را به شما ارائه خواهیم داد.

اجرای کابینت ام دی اف در شیراز را به ما در ایرانادکور بسپارید و از نتیجه کار شگفت زده شوید.

بیشتر ما حداقل یک‌بار در زندگی خود خرید کابینت آشپزخانه را تجربه می کنیم. کابینت آشپزخانه مانند لباس و ظرف و ظروف نیست که بتوان مدام آن را عوض کرد و تغییر شگل و رنگ داد. شاید برای هر آشپزخانه نهایتا دوبار اتفاق بیافتد که کابینت عوض شود پس باید دقت و حوصله به خرج داد تا بهترین را انتخاب کرد ما نیز در تیم حرفه ای ایرانادکور ، اجرای کابینت آشپزخانه در شیراز را به شما ارائه خواهیم داد.

اگر در شیراز زندگی می کنید و به دنبال کابینت سازی خوب در شیراز هستید حتما سری به دفتر ما بزنید تا آخرین پروژه های اجرا شده را با هم مرور کنیم.

enlightened همچنین توصیه می کنیم در کنار این محتوا مقاله بهترین شرکت طراحی کابینت در شیراز را تیز بخوانید و علاوه بر آشنایی با شرکت ایرانادکور و نحوه ارائه خدمات ، اطلاعات کامل و به روزی در زمینه طراحی و اجرای کابینت آشپزخانه را دریافت کنید.

کابینت ام دی اف در شیراز

در حال حاضر ام دی اف پرکاربردترین، پرطرفدارترین و اقتصادی‌ترین نوع کابینت آشپزخانه به حساب می آید. در اولین قدم خرید کابینت ام دی اف شما باید انواع آن را تشخیص دهید. پس این‌ها دلایل خوبی هستند تا گروه تولید محتوای ایرانادکور مطلبی را در رابطه با اجرای کابینت ام دی اف در شیراز در جهت افزایش سطح شناخت شما به نگراش در بیاورد. ما در این مطلب قرار است تا پرکاربردترین و رایج‌ترین انواع کابینت ام دی اف را به شما معرفی کنیم و نکاتی را که هنگام خرید کابینت آشپزخانه باید رعایت شود را بررسی کنیم با ما همراه باشید.

کابینت ام دی اف در شیراز

انواع کابینت ام دی اف در شیراز

انواع کابینت ام دی اف :

  • کابینت هایگلاس
  • کابینت لمی گلاس
  • کابینت ملامینه
  • کابینت فرامید
  • کابینت انزو
  • کابینت نئوکلاسیک
  • کابینت ممبران

سبک های کابینت آشپزخانه در شیراز

کابینت آشپزخانه را بر اساس سبک دکوراسیون به سه دسته کلی مدرن، نئوکلاسیک و کلاسیک تقسیم کنیم. حال اگر کسی بخواهد دکوراسیون آشپزخانه‌اش مدرن باشد، یا کلاسیک شود چه نوع کابینتی را باید برگزیند؟

خوب است بدانید، کابینت مدرن خود به دو دسته تقسیم می‌گردد که عبارت است از کابینت مدرن براق و کابینت مدرن مات. منظور از کابینت براق کابینتی است که سطحی براق و درخشنده دارد و منظور از کابینت مات کابینتی است که مات و غیر درخشان به نظر می رسد.

برای این‌که شما کابینت مدرن براق داشته باشید باید یکی از سه نوع کابینت های گلاس، کابینت لمی گلاس و کابینت انزو را انتخاب نمایید.

اگر بخواهید کابینت مدرن مات داشته باشید، دو انتخاب کابینت ملامینه و فرامید را پیش روی خود دارید.

برای آن‌که کابینت آشپزخانه شما سبکی کلاسیک داشته باشد کابینت ممبران را می‌توانید انتخاب کنید برای سبک نئوکلاسیک نیز کابینت نئوکلاسیک تنها انتخاب شماست.

با این ترتیب تکلیف شما مشخص است کافی است سبک مورد علاقه خود را انتخاب کنید و سپس مستقیما به سراغ کابینت مورد نظر بروید.

ما نیز در ایرانادکور در کنار شماییم تا بهترین اجرای کابینت ام دی اف در شیراز به شما تقدیم کنیم.

پرطرفدارترین کابینت ام دی اف در شیراز

در این بخش می خواهیم پرطرفدارترین نوع کابینت ام دی اف را به شما بشناسانیم.

کابینت های گلاس با سطحی براق، برای آشپزخانه‌ای مدرن دقیقا پر طرفدارترین نوع کابینت است.

بله کابینت هایگلاس به دلیل جنس روکشی که دارد سطحی براق و درخشنده خواهد داشت. استفاده از کابینت های گلاس با رنگ روشن و حتی کاملا سفید در آشپزخانه‌های کوچک کلید حل مشکل آشپزخانه های کوچک است.

با انتخاب کابینت های گلاس با رنگ روشن آشپزخانه شما دل‌بازتر و بزرگ تر جلوه خواهد کرد. کابینت هایگلاس در دو نوع خارجی و ایرانی در بازار موجود است که عموم برندهای خارجی از برندهای داخلی کیفیت و قیمت بالاتری دارند اما این بدان معنا نیست که ورق های ایرانی بی کیفیت هستند ، برعکس برخی از آن ها بسیار مرغوب و عالی هستند و توسط برترین کابینت سازان ایران هم مورد استفاده قرار می گیرند.

بهترین کابینت آشپزخانه در شیراز کابینتی است که از نظر جنس ، کاربرد و نکات ایمنی نیاز شما را برطرف کرده و در حد بودجه شما باشد. با ما مشورت کنید تا بهترین ها را انتخاب نمایید.

کابینت ام دی اف در شیراز

انواع کابینت هایگلاس در شیراز

اگر سری به بازار دکوراسیون داخلی در شیراز بزنید متوجه می شوید که تنوع جنس کابینت هایگلاس بسیار بالاست. یعنی بسیاری از شرکت‌های داخلی ورق کابینت های گلاس را تولید می‌کنند و در بین آن‌ها برخی از کیفیت لازم را ندارند.کابینت های گلاس بی‌کیفیت در برابر خط و خش مقاوم نیست و سطح آن شفاف باقی نمی ماند. توجه داشته باشید از برندهای معتبر برای کابینت های گلاس خود استفاده کنید. ما در کنار شماییم تا برترین مصالح را برای کابینت شما انتخاب کنیم پس نگران انتخاب نوع هایگلاس خود نباشید.

کابینت لمی گلاس در شیراز

کابینت لمی گلاس براقیت و درخشندگی بالاتری از کابینت هایگلاس دارد. و قیمت کابینت لمی گلاس بالاتر از قیمت کابینت های گلاس خواهد بود، کابینت لمی گلاس در برابر خط و خش و حرارت مقاومت بیشتری دارد. این نکته را بدانید که تنها تفاوتی در میان انواع کابینت ام دی اف وجود دارد روکش آن‌هاست. روکش کابینت لمی گلاس از مواد دیگری ساخته می‌شود و کیفیت بالاتری نسبت به هایگلاس داشته است.

اگر بودجه شما اجازه داد کابینت لمی گلاس را به هایگلاس ترجیح دهید.

قیمت کابینت در شیراز را از ما بپرسید تا دقیق ترین تخمین را داشته باشید.

کابینت ملامینه در شیراز

اگر از انواع کابینت ام دی اف مدرن، سطح مات را بیشتر دوست دارید، کابینت ملامینه اقتصادی‌ترین نوع کابینت ام دی اف است. شما می‌توانید از کابینت لترون نیز استفاده کنید که کیفیت خوبی نخواهد داشت.

ما به شما پیشنهاد می‌کنیم اندکی بیشتر هزینه کنید و حداقل کیفیت استاندارد را داشته باشید. کابینت ملامینه سطحی مات دارد و دیگر نمیدرخشد. کابینت ملامینه در دو نوع ساده و کتان عرضه می‌شود که کابینت ملامینه کتان سطحی زبر و کتانی شکل دارد. بنابراین اگر سطح مات را می‌پسندید و یا به دنبال ارزان‌ترین انواع کابینت ام دی اف می‌گردید انتخاب کابینت ملامینه می تواند صحیح باشد.

ساخت کابینت آشپزخانه در شیراز را به ما بسپارید و از نتیجه کار لذت ببرید.

کابینت فرامید در شیراز

طراحی و اجرای کابینت آشپزخانه در شیراز را با بهترین متریال و کمترین زمان ممکن برای شما انجام خواهیم داد.

کابینت فرامید نیز یکی از انواع کابینت ام دی اف است که دکوراسیونی مدرن به شما خواهد داد. این نوع کابینت سطحی مات و برجسته و شبیه به چوب دارد.

استفاده از کابینت فرامید در کنار کابینت هایگلاس را به شما پیشنهاد می‌کنیم. با تضادی که در سطح مات کابینت فرامید در کنار سطح براق کابینت های گلاس ایجاد می شود، آشپزخانه‌ای فوق العاده شیک خواهید داشت. رنگ گردویی کابینت فرامید و رنگ کرم برای کابینت هایگلاس ترکیب خوبی است که هرگز از آن خسته نمی شوید.

کابینت انزو در شیراز

کابینت انزو آخرین کابینت مدرنی است که می‌خواهیم به شما معرفی کنیم. این نوع کابینت در دو نوع در بازار وجود دارد. تفاوت این دو نوع کابینت انزو در پوشش سطحی آن است. پوشش سطحی کابینت انزو به دو صورت روکش و رنگ است. روکش مورداستفاده از نوع روکش ممبران است و رنگ مورداستفاده نیز از نوع پلی اورتان خواهد بود. در هر دو نوع کابینت انزو سطحی براق و درخشنده خواهید داشت.

کابینت انزو رنگ‌شده گران تر است و کیفیت کابینت انزو رنگ‌شده هم بالاتر، البته تفاوت کیفیت موجود آن‌چنان چشمگیر نیست و کابینت انزو روکش شده کیفیت خوبی دارد.

ویژگی بارز کابینت انزو طرح درب این کابینت است که با استفاده از دستگاه سی ان سی حکاکی می گردد.

کابینت نئوکلاسیک در شیراز

فضایی بین کابینت مدرن و کلاسیک را به نام نئو کلاسیک می شناسیم. کابینت نئوکلاسیک نیز یکی از انواع کابینت ام دی اف است که مانند کابینت انزو به دو نوع تقسیم می گردد. کابینت نئوکلاسیک رنگ‌شده و کابینت نئوکلاسیک با روکش ممبران.

رنگ این نوع کابینت معمولا روشن و خنثی است و روی درب های آن سی ان سی های ظریفی انجام می گیرد.

کابینت نئوکلاسیک نیز مانند کابینت انزو است و اجرای آن امری پیچیده و ظریف خواهد بود. قیمت نسبتاً بالایی دارد ولی ظاهر کار آن‌قدر زیبا و دل‌نشین است که نگران هزینه‌ای که کرده‌اید نخواهید بود.

کابینت ام دی اف در شیراز

کابینت ممبران در شیراز

کابینت ممبران یا وکیوم نوعی از کابینت کلاسیک است. کابینت ممبران نام خود را نام روکش مورد استفاده گرفته است. در کابینت ممبران از روکش‌های ممبران بر ورق‌های ام دی اف خام حکاکی شده توسط دستگاه سی ان سی استفاده می کنند.کابینت ممبران عموماً مات استو شبیه کابینت های چوبی است.

کابینت سازی در شیراز را به ما بسپارید و در لیست مشتریان راضی ما باشید. ما در این مطلب انواع کابینت ام دی اف را به شما معرفی کردیم. البته که در این بخش سعی شد که کابینت‌های ام دی افی را که استفاده از آن در بازار رایج است را به شما توضیح دهیم. برای دریافت اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید تا بهترین اجرای کابینت ام دی اف در شیراز را تجربه کنید.

نویسنده : ص.توکلی / عضو تیم تحریریه ایرانادکور

1400/03/13

برچسب ها :

کابینت آشپزخانه شیرازطراحی و اجرای کابینت آشپزخانه شیرازکمد دیواری شیراز

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه