مقالات تخصصی معماری

اجزای خانه های مدرن

اجزای خانه های مدرن

اجزای خانه های مدرن
در خانه های مدرن نکته ای که اهمیت دارد زیبایی از نوع سادگی است. در خانه های مدرن فضای داخل منزل با فضای خارج از منزل با هم ترکیب می شوند. یکی از بهترین گزینه ها برای طراحی داخلی خانه های مدرن، دکوراسیون مدرن می باشد.

تاریخ مقاله : 1398/05/25

ایرانادکور بهترین مرجع تخصصی دکوراسیون داخلی ، شما را به خواندن این مقاله دعوت می کند.در ابتدا بهتر است با معنی کلمه مدرن آشنا شویم. مدرن یک کلمه لاتین است و به چیزی می گویند که به تازگی باب شده است. اما در بحث خانه های مدرن، این کلمه به معنی به کارگیری وسایل و ایده های تازه نوآوری شده است. شاید برای شما این سوال پیش بیاید که چه مواردی یک خانه را به خانه ی مدرن تبدیل می کند و بطور کلی ویژگی خانه های مدرن چیست؟

 ویژگی خانه های مدرن

یک خوشامدگویی مدرن

اولین جایی که حس اولیه در مورد فضای داخلی منزل به شما و دیگران شکل می گیرد، ورودی منزل است. شاید به نظر شما نیازی نباشد که به این قسمت توجه خاصی داشته باشید، اما بهتر است بدانید که طراحی زیبای ورودی خانه میتواند منزل شما را مدرن و لوکس جلوه دهد. این را فراموش نکنید که مهم ترین عاملی که منزل شما را به خانه های مدرن تبدیل می کند، توجه کردن به کوچک ترین ویژگی ها و هیچ چیز کوچکی را از قلم نینداختن است.

خانه های مدرن

سالن پذیرایی مدرن

طراحان دکوراسیون عقیده دارند که سالن پذیرایی قلب یک خانه است که باید در طراحی آن دقت زیادی به کار برد. عده ای از مردم لوکس بودن را با مدرن بودن اشتباه میگیرند و فکر می کنند که یک سالن پذیرایی مدرن دارای سقف های بلند و لوستر های لاکچری است. اما در سالن های پذیرایی مدرن، اتاق را به گونه ای میسازند که سقف کوتاه به نظر بیاید. رنگ های طلایی و زرشکی، جزو شکیل ترین رنگ هایی است که برای سالن پذیرایی خانه های لوکس استفاده می شود. برای زیبا جلوه دادن سالن پذیرایی، می توان از چند شمع به رنگ روشن داخل جاشمعی زیبا استفاده کرد.

اتاق خواب مدرن

فضای اتاق خواب باید آرامش بخش باشد زیرا محلی است که در آن برای شروع یک روز پرکار و جدید انرژی خود را ذخیره می کنید. برای مدرن کردن اتاق خواب نیازی به هزینه ی زیادی ندارید و می توانید با عوض کردن یا اضافه کردن چند اکسسوری ساده تغییر چشمگیری به وجود آورید. بهتر است از یک تخت کوتاه با چند پاتختی استفاده کنید. شما همچنین می توانید از فضای بالای تخت نیز استفاده کنید و یک دکور زیبا را به وجود آورید. فراموش نکنید که نورپردازی اتاق خواب شما جذاب تر می کند.

خانه های مدرن

آشپزخانه مدرن

همیشه مهم ترین قسمت در خانه های مدرن ، آشپزخانه آن ها است. طراحان دکوراسیون معتقد هستند که یک دکوراسیون مدرن آشپزخانه انرژی شما را در انجام کارها افزایش میدهد. برای زیبایی آشپزخانه می توان از رنگ سفید برای کشوها استفاده کرد. رنگ سفید فضا را نورانی، باز و درخشان می کند. به این نکته توجه داشته باشید که در دکوراسیون آشپزخانه مدرن اگر وسیله ای کاربردی نباشد، هیچ ارزشی ندارد. پس فراموش نکنید که ابزارهایی را در آشپزخانه قرار دهید که حتما از آن ها استفاده می کنید و فقط جنبه دکوری ندارند.

بهترین مشاور شما در زمینه دکوراسیون داخلی در جنوب کشور، ایرانادکور است. جهت کسب اطلاعات بیشتر و دقیق تر با کارشناسان ما در دفاتر شیراز در تماس باشید .

نویسنده  : ه . خادم / عضو تیم تحریره ایرانادکور

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه