رنگ آمیزی

سفارش آنلاین طراحی 10 رنگ خاص برای دکوراسیون منزل

سفارش آنلاین طراحی 10 رنگ خاص برای دکوراسیون منزل

10 رنگ خاص برای دکوراسیون منزل
آیا در انتخاب رنگ برای سالن پذیرایی ، اتاق خواب و یا اتاق بچه ها مردد شده اید ؟ آیا باید به دنبال سلیقه برویم یا به دنبال ست های رنگی هماهنگ و موزون ؟ تیم تخصصی ایرانادکور این مقاله را برای کمک به انتخاب رنگ همراه با مثالهایی از این تم های رنگی به رشته تحریر در آورده تا بتوانید با شناخت 10 رنگ الهام بخش ، بهترین تصمیم را بگیرید .

تاریخ مقاله : 1398/5/21

ایراناکور ، با آگاهی کامل از بهترین ترکیب رنگ برای دکوراسیون خانه ، در خدمت شما عزیزان خواهد بود .

الهام از طبیعت در دکوراسیون منزل  

امی وکس متخصص رنگ شناسی بین المللی می گوید : رنگ ، ستون فقرات طراحی است .

شاید انسان هم قرار بود مانند سایر مخلوقات ، در طبیعت زندگی کند ، اما برای حفاظت خود سقف ساخت ، خانه ساخت و روز به روز آنرا توسعه داد . با پیشرفت علم ، تکنولوژی را به خانه آورد و به امکانات آن افزود تا جاییکه هم اکنون خانه های هوشمندی دارد که همه چیز آن با چند دکمه از راه دور کنترل می شود . اما ما در ایرانادکور معتقدیم که ذات بشر همچنان طبیعت دوست است . پس خوب است که عناصر زندگی را همچون طبیعت زیبا و الهام بخش درکنار هم گرد آوریم تا در آن به زیبایی و حلاوت زندگی کنیم . دیوار های خانه می تواند نقش بوم طبیعت باشد که رنگهای بهاری و پاییزی را یادآوری کند . تابلوها و گلدان ها می توانند رویایی و بکر باشند تا در بینشان که قدم میزنیم ، از لذت سرشار شویم ، مبلمان و چیدمان می تواند هارمونی و نظم طبیعت را همانند سازی کنند تا موجب رضایت افراد خانه و ایجاد صفا و صمیمیت بین آنها شود . و در نهایت همه چیز در خدمت راه افتادن جریان عشق و دوستی ، محبت و شاید در یک خانه خواهد بود .

1. دکوراسیون فندقی ، زیبا

سایه هایی از رنگ گرم فندقی ، رنگی همه پسند و بسیار شیک است ، اگر دوست دارید در شبهای رمانتیک زندگیتان چراغ ها را کم کنید و عود و شمع روشن کنید ، رنگ فندقی بسیار مناسب و روح فزاست . با اکثر رنگها ترکیب جالبی پیدا می کند و انرژی را به جریان می اندازد . اما مواظب باشید همه چیز را کرم و قهوه ای نکنید .

دکواسیون رنگ خاص کاغذ دیواری

دکواسیون داخلی مبل و میز و سقف رنگی

قاب عکس تابلو

2. دکوراسیون خاکستری کبود بنفش ، ظریف

گرچه رنگ خاکستری کبوتری ، یکی از کلاسیک ترین رنگ های موجود است اما ترکیب آن با بنفش و یاسی دقیقا آنرا به رنگی مدرن تبدیل می کند . که می تواند فضایی متفاوت و بسیار خاص بوجود آورد . افزودن رنگ صورتی یا انواع ترکیب‌های رنگ بنفش به خاکستری به آن روح و گرما می دهد و خاکستری را از حالت خنثی خارج می کند . افرادی که شخصیتهای ظریفی دارند معمولا ز این ترکیب رنگ استقبال می کنند . رنگ بنفش رنگ سال 2018 از سوی شرکت پنتون بود و رنگی بسیار نشار آور برای پذیرایی و تا حدی اتاق هاست .

مبل بنفش

دکور بنفش پرده

دیوار بنفش

3. دکوراسیون سبز یشمی ، غنی

سبز تیره یکی از رنگهای اعلام شده شرکت پنتون در سال 2019 برای دکوراسیون است که به آن نام night watch را داده است . در دهه 90 میلادی این رنگ بسیار مورد توجه طراحان داخلی قرار گرفت و همچنان زیبایی و طراوت خود را دارد . لحن طبیعت وار این رنگ ، موجب یادآوری طبیعت در ذهن بیننده و حس نشاط و سرسبزی است . این رنگ برای اتاق های بزرگ و نورگیر و یا سالنهایی با فضای دلباز و روشن مناسب است چراکه استفاده از آن در مکان های کوچک و تاریک آن فضا را کوچکتر و تاریک تر جلوه خواهد داد .

دیوار یشمی

دیوار و دکور سبز

دکور سبز اتاق

دیوار و اتاق یشمی

مبلمان سبز و دیوار سبز

4. دکوراسیون رنگهای گچی ، ملایم

رنگهای گچی بسیار زیبا و آرامش بخش هستند . قابل ترکیب با هر رنگ و سبکی خصوصا برای استفاده در مکان های عمومی مناسبند . این رنگهای روشن بیشتر برای سرویس های بهداشتی و کابینتهای آشپزخانه به کار می روند . همچنین یک زمینه مناسب برای طراحی مینیمالیستی هستند . ترکیب آن با مرمر در آشپزخانه ترمیبی است یادآور تمیزی و در سالن شکوه و قدرت . ترکیب رنگهای گچی مثل سفید مات با طلایی و نقره ای برای سبکهای کلاسیک و با رنگهای شادتر برای سبک مدرن مناسب خواهد بود .

آشپزخانه دکور سفید

دکور ساده و سفید

مبلمان سفید و دکوراسیون سفید

5. دکوراسیون ماهاگونی ، با شکوه

یکی از بهترین جایگزین های برای قهوه ای ماهاگونی است . که مورد پسند افراد پرهیجان و پرشور است . این رنگ جذاب با تناژ قرمز پنهانی که دارد فضا را بسیار رسمی و با شکوه می کند . انواع ترکیب رنگ‌های دکوراسیون داخلی را در همین سایت بخوانید .

دکور زرد

دکور زرد

6. دکوراسیون آبی مرواریدی ، آرام

سنتی پسندان آبی را دوست دارند ، مدرن پسندها نیز . این رنگ به فضا نور و بزرگی می دهد و می توان در استفاده از آن زیاده روی کرد . چراکه القا کننده حس آرامش و امنیت است . همچنین آبی یخی می تواند به عنوان یک رنگ خنثی در کنار سایر رنگها استفاده شود تا اثرات شدید آن رنگها را تقلیل دهد .

دکور آبی

دکور آبی و سفید

7. دکوراسیون خردلی ، خاص

آنهایی که دنبال رنگهای خیلی خاص و خیلی یونیک هستند که در کمتر جایی دیده میشود خردلی را خواهند پسندید . رنگ خردلی جایگزین بسیار مناسبی برای طلایی است و جوانهایی که از طلایی فراری هستند می توانند ازین رنگ قدرتمند و گرم بهره ببرند . گاهی حتی به کاربردی مقداری کمی خردلی چشم ها را خیره خواهد کرد . پس خردلی را هم بیاد داشته باشید .

مبل زرد و دکور زرد

مبلمان زرد و راحتی

دکور زرد

8. دکوراسیون خامه ای ، محبوب

ترکیب کرم خامه ای و قهوه ای رنگی آرام است که مخصوص سالن پذیرایی و مهمان خانه هاست . آرامش خوبی دارد و تقریبا همه چیز با آن هماهنگ می شود . وقتی وارد خانه ای خامه ای می شوید احساس دلبازی و آرامش ناخودآگاه به شما دست خواهد داد .

دکور سفید و ساده

دکور لاکچری سفید

دکور اتاق بزرگ و لاکچری سفید

9. دکوراسیون بژ ، شیک

جایگزینی شیک و نوین برای سفید و کرم . این رنگ را می توانید در تمام عناصر و المان های خانه براحتی استفاده کنید و فضایی آرام در عین حال خاص و شیک داشته باشید .

دکور کرمی

دکور طلایی

دکور کلاسیک

10. دکوراسیون رنگ رنگی ، تنوع

رنگ رنگی یکی از زیباترین و شادترین هاست . حتی اگر شده اتاقی رنگ رنگی داشته باشید و همه چیز را با هر رنگی در آن بگذارید تا به همه رنگها اجازه ورود به زندگیتان داده باشید .

دکور مدرن و رنگی رنگی

تزیین رنگی رنگی و کوسن نقاشی

دکوراسیون و مبلمان رنگی رنگی

یک نکته بسیار مهم در انتخاب رنگ دکوراسیون

هیچ رنگی ، هیچ مدی و هیچ ایده ای اجازه ندارد ، سلیقه شخصی شما را از میدان خارج کند . هیچ چیزی ارزش قربانی کردن نظر شخصی شما و سلیقه زیبای شما را ندارد حتی نظرات بزرگترین طراحان دکوراسیون جهان .

پس همیشه اولویت با سلیقه است تا اصول و فنون رنگ شناسی و مد و … .

هرگاه می خواهید رنگی به خانه اضافه کنید ببینید آیا آنرا دوست دارید ؟ آیا این رنگ به شما احساس بهترین می دهد ؟ یا باید آنرا تحمل کنید ؟ دومین چیزی که باید در نظر بگیرید بقیه وسایل شماست . گاهی شما در حال خرید جهیزیه یا رفرش کردن کل وسایل خانه هستید که وقت بسیار مناسبی برای انتخاب است و دست شما کاملا باز است . اشتباهات رنگی در طراحی داخلی خانه را پیشتر در همین سایت بررسی کرده ایم . گاهی  و اغلب تنها جزئی از وسایل را قرار است تغییر دهید ، مبلمان را می خواهید عوض کنید اما پرده ، همان پرده و دیوار ها همان دیوارها هستند . پس نمیتوانید رنگی انتخاب کنید که با بقیه رنگها هماهنگ نباشد . پس به همه چیز بها دهید تا محیطی آشفته و نا همگون نسازید .

ایرانادکور ، ارائه دهنده خاص ترین ایده ها و انتخاب ها برای داشتن طراحی خانه مدرن شما . آگاهی از قوانین انتخاب رنگ دکوراسیون در تخصص ماست .

نویسنده  : ص . توکلی / عضو تیم تحریره ایرانادکور

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه