دکوراسیون

کاغذ دیواری سه بعدی

کاغذ دیواری سه بعدی

کاغذ دیواری سه بعدی
به دلیل استفاده روز افزون از کاغذ دیواری مدتی است که انواع جدیدی از کاغذ دیواری تولید و به بازار مصرف عرضه شده که به نام کاغذ دیواری 3 بعدی معروف است این کاغذ ها در حقیقت همان کاغذ دیواری های پوستری معمولی هستند که به صورت سفارشی و در ابعاد بزرگ تولید میشود. در ادامه به معرفی انواع کاغذ دیواری های سه بعدی خواهیم پرداخت.

enlightenedموضوع: کاغذ دیواری های سه بعدی

enlightenedمدت زمان مطالعه: 3 دقیقه

enlightenedتاریخ: 12 فروردین 98

به دلیل استفاده روز افزون از کاغذ دیواری مدتی است که انواع جدیدی از کاغذ دیواری تولید و به بازار مصرف عرضه شده که به نام کاغذ دیواری 3 بعدی معروف است این کاغذ ها در حقیقت همان کاغذ دیواری های پوستری معمولی  هستند که به صورت سفارشی و در ابعاد بزرگ تولید میشود

کاغد دیواری سه بعدی

( معمولا به اندازه طول و عرض یک دیوار است ) و دارای تصاویر زیبا و منحصر به فرد در سبک های متفاوت  و متنوع عرضه میشود طراحی و چاپ این کاغذ دیواری به گونه ای است که با ایجاد سایه های خاص در چاپ ،  تصویری سه بعدی و دارای عمق را به بیننده القا می کند و باعث جذابیت بیشتر آن نسبت به کاغذ دیواری های  پوستری معمولی میگردد .

کاغذ دیواری سه بعدی کارتونی

کاربرد کاغد دیواری های سه بعدی معمولا برای پشت LCD ، اتاق کودک ، اتاق خواب ، سالن پذیرایی ، دفاتر کار ورستوران ها ، هتلها و فضاهای یونیک و لاکچری استفاده میشود .

کاغذ دیواری سه بعدی طبیعت

این کاغذها معمولا دارای روکش سلیفون و UV هستند و در مقابل آفتاب ، نور و رطوبت کاملا مقاوم و همچنین قابل شستشو هستند روش نصب اینگونه کاغذ دیواری مانند کاغذ دیواری های معمولی است البته به دلیل ابعاد و عرض بیشتر کاغذ دیواری های سه بعدی قیمت اجرت نصب آن بیشتر است

برای تهیه و نصب کاغذ دیواری 3 بعدی در شیراز از کارشناسان ایرانا دکور  کمک بگیرید

برچسب ها :

اجرای کاغذ دیواری در شیرازکاغذ دیواریکاغذ دیواری سه بعدیایرانادکورنصب کاغذ دیواری

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه