دکوراسیون

آموزش اجرای لمینت در دکوراسیون داخلی

آموزش اجرای لمینت در دکوراسیون داخلی

آموزش اجرای لمینت در دکوراسیون داخلی
لمینت ها از متریال های مهم در تزئینات داخلی ساختمان به شمار می رود که از لحاظ جنس و کیفیت دارای تنوع زیادی می باشد . در هنگام خرید انواع لمینت به این نکته دقت کنید که لمینتهای خریداری شده باید از کیفیت قابل قبولی برخوردار باشد زیرا که استفاده از لمینت های غیر استاندارد و بی کیفیت در مراحل نصب و پس از آن مشکلات زیادی را از جمله ایجاد درز در محل نصب ، ایجاد سر و صدا در هنگام راه رفتن روی لمینت ها و نصب نشدن صحیح لیمنت را در زمان نصب در پی خواهد داشت .

تاریخ مقاله : 1397/12/26

تاریخ ویرایش : 1398/09/02

ایرانادکور ، مرجع معماری و دکوراسیون داخلی در شیراز ، پروژه های لمینت بسیاری را در جنوب کشور و به ویژه در شهر شیراز مدیریت و اجرا نموده است ، با مقایسه صحیح انواع کفپوش های رایج در ساختمان که در همین سایت در دسترس است می توانید اطلاعات خوبی جهت تصمیم گیری صحیح بدست آورید . برای اجرای لمینت در شیراز می توانید  از کارشناسان ایرانا دکور کمک بگیرید .

آموزش اجرای لمینت در دکوراسیون داخلی

عمده لمینت های موجود در بازار با ابعاد 19*129 سانتیمتر و با ضخامت 8 میلیمتر  هستند که طراحی آن به گونه ای  است  در طرفین آن شیارها و زائده هایی وجد دارد که برای اتصال لمینت ها به یکدیگر استفاده شود . لمینت ها از جنس mdf   و با روکش ملامینه و با طرح های متفاوت و معمولا با طرح چوب  طراحی و ساخته می شود .

نکات و روش نصب لمینت : مراحل نصب لمینت به شرح زیر است

1 – اندازه گیری دقیق محل نصب لمینت

2- آماده سازی و زیر سازی محل نصب که شامل  تمیز کردن و نظافت کامل محل و برطرف کردن پستی و بلندی ها و ناهمواری های  احتمالی در زیر سطح کار میباشد .

3- پوشاندن محل نصب با اجرای یک لایه فوم که معمولا با ضخامت 2 میلیمتر است ( برای اجرای با کیفیت میتوان از انواع دیگر فوم مانند فوم سایلنت استفاده کرد )

4- اجرای لمینت از گوشه دیوار و با رعایت جهت کلیک شدن و اتصال لمیمنت ها به یکدیگر ( لازم است در هنگام نصب حدود 8 الی 10 میلیمتر از لبه دیوارها فاصله بگیرید زیرا پس از نصب ،  لمینت ها در اثر نوسان دمای محیط دچار انبساط و انقباض می گردد برای رعایت دقیق این فاصله از لبه دیوار میتوانید از تکه های لمینت دور ریز و پرت استفاده نمایید ) تا انتهای مراحل اجرا و نصب لمینت .

5- رعایت نمودن جهت نقش و طرح لمینت در زمان نصب به منظور حفظ زیبایی در اجرا

توجه داشته باشید که قبل از مراحل نصب ،  باکس لمینت ها ی بسته بندی شده را به صورت افقی بر روی زمین و در سطح صاف  قرار دهید و از تکیه دادن آنها به دیوار خودداری کنید .

پس از اتمام مراحل نصب لبه های  کار از جمله گوشه ای دیوار، اطراف دیوار ، جلوی درب ورودی و انتهای لمینت ها که در معرض دید هستند  را با ابزار مخصوص که از همان جنس mdf  است و به نام اسکوتی ، پایان کار ، قرنیز و … شناخته میشود پوشاند .

در هنگام بارگیری و پیاده سازی آنها در ساختمان احتیاط کنید که لبه های کلیک تایل های لمینت آسیب نبیند .

در نصب کفپوش لمینت نیازی به استفاده از چسب نیست و تایل های لمینت تنها با گذاشته شدن در کنار هم و ضربه زدن در زاویه ای مناسب در هم چفت شده و سطحی یکپارچه را در ساخمان به وجود میآورد البته این کار با توجه به تخصصی بودن آن باید توسط نصاب های حرفه ای انجام شود می توانید در اجرای لمینت در شیراز از کارشناسان و نصابان حرفه ای ایرانا دکور کمک بگیرید .

نصب لمینت و پارکت

برچسب ها :

دکوراسیون داخلی در شیرازاجرای لمینت در شیرازفروش لمینتپارکت

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه