دکوراسیون

کفپوش مناسب راه پله

کفپوش مناسب راه پله

کفپوش مناسب راه پله
آیا شما هم به دنبال کفپوش مناسب برای راه پله منزل خود هستید؟ آیا از انتخاب‌های خود برای کفپوش پله آگاهی دارید؟ با ما در این مقاله همراه باشید.

تاریخ: 1399/1/6

انتخاب یک کفپوش مناسب برای پله‌های منزل از اهمیت بالایی برخوردار است. یک انتخاب هوشمندانه و صحیح می‌تواند زیبایی منزل را دو برابر کند. ایرانادکور، با داشتن سابقه‌ای طولانی و درخشان در طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی همواره بهترین‌ها را برای شما رقم می‌زند.

انتخاب کف پوش پله

کفپوش راه پله

یکی از بخش‌های مهم در دکوراسیون داخلی منزل توجه به نوع و انتخاب یک کفپوش مناسب برای کف منزل می‌باشد. امروزه انواع کفپوش‌های متفاوتی وجود دارد که هر فرد می‌تواند با توجه به سلیقه شخصی و بودجه در نظر گرفته برای کفپوش منزل یکی از انواع مختلف کفپوش را انتخاب کند. موضوعی که حائز اهیمت است، انتخاب کفپوش مناسب برای راه‌پله است. برای راه پله می‌توان از انواع متفاوت کفپوش استفاده کرد که هر کدام دارای مزایا و معایب مختص به خود می‌باشد.

کفپوش مناسب راه پله

کفپوش لمینت برای راه‌پله

برخلاف تصور عده زیادی که فکر می‌کنند دکوراسیون پله اهمیتی ندارد و می‌توان پله را به همان حال رها کرد، اتفاقاً اگر در انتخاب کفپوش پله به درستی عمل کنیم، می‌توانیم از پله به عنوان یک المان زیبا و جذاب در خانه‌های دو طبقه یا دوبلکس استفاده کرد. کفپوش لمینت یکی از انتخاب‌های مناسب برای راه پله است که علاوه بر کاربردی بودن و دوام زیاد، زیبایی بی‌نظیری نیز به فضا می‌بخشد. آشنایی با انواع پله و کاربرد آن به شما در انتخاب کفپوش مناسب بسیار کمک خواهد کرد.

کفپوش راه پله

اجرای کفپوش لمینت راه پله

برای اجرای کفپوش لمینت در ابتدا باید سطح را از تمام آلودگی‌ها و دیگر پوشش‌های احتمالی مانند فرش، موکت یا چسب تمیز و پاک کرد. سپس از بالای پله‌ها شروع به چسباندن و نصب کامل لمینت کرد، در این حالت دیگر بر روی کف پله‌هایی که تازه کفپوش لمینت بر روی آن‌ها نصب شده است، پا گذاشته نمی‌شود و کفپوش زمان کافی برای چسبیده شدن خواهد داشت. کف سازی مناطق خاص و حساس قطعاً احتیاج به تیمی متخصص در اجرا دارد.

گلیم برای راه پله

فرش برای کفپوش راه پله

انتخاب فرش برای راه پله یک انتخاب هوشمندانه به حساب می‌آید. شما می‌توانید با تغییر اندازه در فرش راه پله هر بار یک مدل جدید و زیبا به وجود آورید. استفاده از فرش برای راه پله حالتی سلطنتی و کلاسیک را بعه فضای خانه شما می‌بخشد. فرش‌هایی که طول کوتاه‌تری نسبت به طول راه پله دارند، یک انتخاب زیبا و هوشمندانه به حساب می‌آید. خوبی فرش راه پله این است که به راحتی قابل تعویض و ایجاد تغییر در دکوراسیون هستند.

بهترین کفپوش پله

استفاده از موکت نیز برای راه پله از انتخاب‌های رایج به حساب می‌آید فقط در نظر داشته باشید که موکت راه پله از جنسی باشد که قابل تمیز شدن باشد و گرد و خاک زیادی را به خود جذب نکند. در انتخاب رنگ موکت مناسب برای راه پله نیز به دیگر لوازم و مبلمان منزل توجه کنید. انتخاب رنگی که با فرش یا پرده منزل هماهنگ باشد می‌تواند زیبایی بصری دلنشینی را ایجاد کند.

موکت راه پله

همواره به یاد داشته باشید که پله در خانه شما می‌تواند تبدیل به یک المان زیبا و جذاب شود. بنابراین، در انتخاب کفپوش مناسب برای راه پله منزل خود دقت کافی داشته باشید. نکته دیگر این که هیچ وقت یک انتخاب به عنوان بهترین و تنها انتخاب مناسب وجود ندارد. شما باید با سنجیدن تمام عوامل، یک کفپوش مناسب را انتخاب کنید. جهت آشنایی بیشتر و کسب اطلاعات مفید مفالات زیر را مالعه بفرمایید.

enlightenedفرش راه پله

enlightenedاجرای لمینت کف خانه

enlightenedراهنمایی‌های تکنیکی کف سازی

ایرانادکور، مرجع تخصصی معماری و دکوراسیون داخلی در جنوب کشور با بهره‌مندی از دانش و تخصص تیمی حرفه‌ای و توانمند در طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی در شیراز همواره آماده ارائه بهترین خدمات به شما عزیزان می‌باشد.

نویسنده: ه. درعلی/ عضو تیم تحریریه ایرانادکور

برچسب ها :

کفپوش مناسب راه پلهبهترین کفپوش برای پلهکفپوش پلهاجرای لمینت راه پله

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه