رنگ آمیزی

بهترین ترکیب رنگ با آبی

بهترین ترکیب رنگ با آبی

بهترین ترکیب رنگ با آبی
رنگ آبی در دکوراسیون داخلی می تواند رنگی نرم و آرامش بخش باشد. در ادامه به تعدادی از بهترین ترکیب رنگ های بی نظیر و فوق العاده خاص آبی می پردازیم.

enlightenedموضوع: انواع ترکیب رنگ ها با آبی در طراحی و دکوراسیون داخلی

enlightenedمدت زمان مطالعه: 3 دقیقه

رنگ آبی در دکوراسیون داخلی می تواند رنگی نرم و آرامش بخش باشد. رنگ آبی می تواند صلح آمیز و یا دراماتیک، گرم یا سرد، پر جنب و جوش و یا آرامش بخش باشد. رنگ آبی در همه جای دنیا به عنوان یک رنگ محبوب در دکوراسیون داخلی به کار برده می شود. بسیاری از مردم ممکن است از رنگ آبی در دکوراسیون داخلی خود استفاده نکنند، این امر به این دلیل است که معمولاً این افراد نمی دانند که رنگ آبی را با چه رنگ های دیگری ترکیب کنند تا ترکیب رنگ و پالت رنگی مناسبی ایجاد کنند. آبی اغلب یکی از رنگ های اصلی در تم های دکوراسیون دریایی و یا گرمسیری است و به نظر می رسد با رنگ سفید، خاکستری و قرمز روشن ترکیب زیبایی را ایجاد کند.

به عنوان یک رنگ سرد، شما می توانید آبی را با سایر رنگ های خنک مانند خاکستری یا حتی مشکی ترکیب کنید. و اگر یک ترکیب رنگ گرم می خواهید، می توانید آبی را با نارنجی ترکیب کنید. این دو رنگ اثر یکدیگر را تقویت می کنند و یک حس شادابی و پر جنب و جوش به فضای داخلی خانه می افزایند.

دکوراسیون خاص

مطلب پیشنهادی ایرانادکور: لوسترهای زیبا

در ادامه به تعدادی از بهترین ترکیب رنگ های بی نظیر و فوق العاده خاص آبی می پردازیم:

* ترکیب رنگ آبی و نقره ای

آبی و نقره ای علاوه بر ایجاد زرق و برق و درخشش، احساسی از آرامش و صلح را ایجاد می کند. این دو رنگ با هم می توانند حسی کلاسیک و پیچیده را درون انسان ایجاد کنند.

ترکیب رنگ آبی و نقره ای

مطلب پیشنهادی ایرانادکور: ایده های فنگ شویی در طراحی داخلی

* آبی و آلبالویی

اگر رنگ آبی انتخابی شما، آبی پررنگ است، در این حالت بهترین ترکیب با این رنگ، آلبالویی است. ترکیب این دو رنگ با هم، یک طرح رنگی سنتی، گرم و آرام به شما می دهد که برای اتاق غذاخوری، اتاق نشیمن و اتاق خواب شما بسیار مناسب است.

ترکیب رنگ آبی و آلبالویی

مطلب پیشنهادی ایرانادکور: کاغذ دیواری

* ترکیب رنگ آبی و برنز

اگر یک ترکیب رنگ سرد را می خواهید، از رنگ برنز استفاده کنید. رنگ برنز یک مکمل عالی برای رنگ آبی است و به شما حسی جالب و مدرن می دهد. شما می توانید برای ایجاد حس جنب و جوش در فضا داخلی خانه خود از این رنگ استفاده کنید.

ترکیب رنگ ابی و برنز

مطلب پیشنهادی ایرانادکور: انواع ترکیب های رنگ بنفش

* ترکیب رنگ آبی و سفید

اگر به دنبال رنگی هستید که با آبی سلطنتی، کبالت یا آبی کمرنگ به خوبی ترکیب شود، آن رنگ حتما سفید است. این رنگ واضح و روشن، رنگ آبی شما را روشن می کند، و به هر اتاقی ظاهری تمیز و تازه اهدا می کند.

* ترکیب رنگ آبی و هلویی 

رنگ هلویی معمولاً رنگی نرم و آرامش بخش است، با اضافه کردن کمی رنگ آبی به دکوراسیون خود می توانید شادابی و سرزندگی را به فضای خود اضافه کنید. برای ایجاد حس هماهنگی و آرامش از رنگ آبی کمرنگ استفاده کنید و برای ایجاد یک کنتراست قوی از آبی پررنگ استفاده کنید. منزل شما با این ترکیب رنگ ها بسیار خاص و جذاب می شود.

* ترکیب رنگ آبی و زرد

اگر یک دکور ابی رنگ بسیار زیبا در منزل خود دارید و می خواهید که به آن پرتو آفتاب و سرزندگی اضافه کنید، قطعاً رنگ زرد بهترین انتخاب برای این ترکیب است. با اضافه کردن زرد روشن به فضای خود، حس سرزندگی و انرژی را به خانه خود برمی گردانید.

ترکیب رنگ آبی و زرد

* ترکیب رنگ آبی و گندمی

اگر به دنبال یک دکور شیک، راحت و متفاوت هستید، ممکن است به دنبال جواب این سوال باشید که ترکیب رنگ آبی با کدام رنگ حسی گرم و نرم را به خانه شما می بخشد؟ رنگ گندمی بهترین ترکیب برای شما است.

ترکیب رنگ آبی و گندمی

جمع بندی و نتیجه گیری در مورد ترکیب رنگ آبی

ترکیب رنگ آبی و سفید، یک ترکیب کلاسیک است که بازتاب حس طبیعت می باشد. شاید به همین دلیل است که در سراسر جهان برای ایجاد فضاهای پر جنب و جوش و آرام از این ترکیب رنگ استفاده شده است. سایه های مختلفی از آبی را می توان با طیف وسیعی از رنگ های مختلف یا لوازم جانبی ترکیب کرد تا بتواند بسیاری از حس و حال های مختلف را ایجاد کند. رنگ آبی همیشه یک رنگ محبوب میان مردم می ماند و حتی بیشتر طراحان از رنگ آبی برای ایجاد طراحی داخلی مینیمالیست و سنتی استفاده می کنند.

هنگام انتخاب ترکیب رنگ با آبی به رنگ و تِم آبی توجه کنید. آبی کمرنگ و پررنگ هرکدام حس متفاوتی را القا می کنند و با رنگ های متفاوتی ترکیب می شوند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با طراحی و دکوراسیون داخلی همواره می توانید با متخصصین مجرب ایرانادکور تماس حاصل فرمایید. ایرانادکور مرجع جامع دکوراسیون داخلی در جنوب کشور است.

برچسب ها :

بهترین ترکیب رنگ با آبیانواع ترکیب رنگ با آبیایده خلاقانه در طراحیدکوراسیون داخلی در شیرازطراحی و اجرای دکوراسیون داخلی در شیرازمعماری در شیرازاجرای دکوراسیون داخلی در شیراز

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه