آشپزخانه و کابینت آشپز خانه

مدل پرده های جدید آشپزخانه

مدل پرده های جدید آشپزخانه

مدل پرده های جدید آشپزخانه
پرده های آشپزخانه، یک روش عالی برای عوض کردن حس و حال خانه شماست. انتخاب یک مدل پرده جدید آشپزخانه می تواند نشاط و تازگی را به فضای آشپزخانه شما بازگرداند.

پرده های آشپزخانه، یک روش عالی برای عوض کردن حس و حال خانه شماست. انتخاب یک مدل پرده جدید آشپزخانه می تواند نشاط و تازگی را به فضای آشپزخانه شما بازگرداند و باعث می شود تا تغییر دلپذیری به فضای خانه و دکوراسیون داخلی خانه شما وارد شود. پس انتخاب یک مدل پرده جدید آشپزخانه از اهمیت زیادی برخوردار است.

انتخاب یک مدل پرده جدید آشپزخانه به عوامل زیادی از جمله سبک لوازم خانه شما، تم و رنگ لوازم آشپزخانه و مدل مورد علاقه شما بستگی دارد؛ بنابراین این امر می تواند کمی چالش برانگیز باشد. در ادامه به مدل های جدید پرده آشپزخانه اشاره می کنیم تا انتخاب را برای شما راحت تر کنیم.

* مدل پرده جدید آشپزخانه مدرن

آشپزخانه های مدرن معمولاً بیشتر به سبک صنعتی نزدیک هستند. می توان به راحتی تصور کرد که پرده های آشپزخانه با سبک مدرن نمی توانند ترکیب شوند، اما یک انتخاب درست می تواند به شما کمک کند تا خطوط سخت و مینیمالیسم آشپزخانه مدرن خود را به تعادل برسانید.

  • تقریباً می توانید از تمام مدل پارچه ها برای پرده آشپزخانه خود استفاده کنید، به شرطی که پارچه زیادی نازک یا دارای طرح قدیمی نباشد. پرده های تک رنگ با پارچه های نرم خنثی می توانند زیبایی خاصی را به آشپزخانه شما ببخشند.
  • اگر پرده های آشپزخانه مدرن شما دارای طرح باشد، این طرح ها باید حالت محو و کمرنگی داشته باشند. این مدل پرده ها باید طرح های کوچک و کمی داشته باشند؛ مثلاً فقط دارای طرح چند برگ در پایین پرده!
  • یک انتخاب مناسب برای مدل پرده جدید آشپزخانه می تواند پارچه های ابریشمی تک رنگ با گل های برجسته باشد.

* مدل پرده جدید آشپزخانه لاکچری

شما با انتخاب یک مدل پرده جدید آشپزخانه لوکس می توانید به بقیه این حس را القا کنید که آن ها وارد قصر یا کاخ شده اند. این انتخاب نیز یک راه عالی برای اضافه کردن حریم خصوصی به آشپزخانه شما و تبدیل آن به یک محل غذا خوری عاشقانه و محرمانه است.

  • پارچه های مخملی، ابریشم، مارپیچ و توری پیچیده برای پرده های آشپزخانه لاکچری بزرگ می توانند یک انتخاب عالی باشند. مطمئن باشید که در هنگام انتخاب پارچه برای پرده آشپزخانه خود، جنسی را انتخاب کنید که در برابر رطوبت موجود در آشپزخانه مقاوم باشد.
  • رنگ طلایی و بنفش همواره رنگ هایی هستند که حس شیک و لاکچری بودن را القا می کنند. بنابراین در انتخاب رنگ پرده جدید آشپزخانه خود می توانید از این رنگ ها استفاده کنید.
  • همچنین شما می توانید از طرح پرده های گلدوزی شده استفاده کنید. پرده هایی که طرح های گلدوزی شده با دست را دارند، همیشه گران قیمت تر از پرده های ماشینی هستند.

* مدل پرده جدید آشپزخانه رنگی

  • پرده های آشپزخانه زرد رنگ، به آشپزخانه شادابی و زندگی می بخشد. زرد یک رنگ پر انرژی است، هرچند که اگر کمرنگ باشد و مایل به کره ای رنگ می تواند آرامش بخش باشد. اگر پر رنگ باشد و به رنگ طلایی نزدیک باشد، گرما و انرژی بیشتری دارد. از رنگ زردی که چرک باشد و تیره دوری کنید زیرا اشتها را از بین می برد و مناسب فضای آشپزخانه نیست.
  • رنگ قرمز برای پرده های آشپزخانه، یک رنگ جسور و بارز است. اگر جنس پرده نیز اط ابریشم یا مخمل نیز باشد، به فضا گرما و صمیمیت خاصی می بخشد و باعث افزایش اشتها هم می شود. رنگ قرمز همیشه تمام توجه را به خود جلب می کند، پس این نکته را حتماً در چیدمان فضای داخلی آشپزخانه خود در نظر داشته باشید.
  • رنگ آبی پرده جدید آشپزخانه تقریباً با تمام سبک های آشپزخانه هماهنگ است و می توان از آن استفاده کرد. آبی یک رنگ همه کاره و چند منظوره است. این رنگ می تواند هم آرامش بخش و هم پر زرق و برق باشد و به همین دلیل می توان از رنگ پرده آبی در آشپزخانه های مدرن، لاکچری و ساده استفاده کرد. اگر رنگ آبی پر رنگ شما را اذیت می کند، می توانید از آبی کمرنگ استفاده کنید تا حس آسمان و آرامش را به شما القا کند.

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه