رنگ آمیزی

انواع ترکیب‌های رنگ بنفش

انواع ترکیب‌های رنگ بنفش

انواع ترکیب‌های رنگ بنفش
همه ما انسان‌ها حداقل یک رنگ مورد علاقه‌ داریم.اما در انتخاب بین یک طیف رنگی، ممکن است رنگ‌هایی را انتخاب کنیم که ما را جذب می‌کنند و برایمان دلنشین هستند. این مسئله در رابطه با رنگ بنفش صادق است.

همه ما انسان‌ها حداقل یک رنگ مورد علاقه‌ داریم.

اما در انتخاب بین یک طیف رنگی، ممکن است رنگ‌هایی را انتخاب کنیم که ما را جذب می‌کنند و برایمان دلنشین هستند. این مسئله در رابطه با رنگ بنفش صادق است. بنفش رنگ برجسته و چشم گیری است و باید آن را با رنگ‌هایی ترکیب کرد که خصوصیات این رنگ را تکمیل می‌کند. رنگ بنفش خود به دست آمده از ترکیب دو رنگ اصلی ابی و قرمز است و با تغییر نسبت ترکیب این دو رنگ، طیف‌های مختلف رنگ بنفش پدید می‌آیند. مهم نیست رنگ بنفش را کجا استفاده می‌کنید، از آرایش گرفته تا دیوار خانه، ما به شما کمک می‌کنیم تا ترکیب مورد علاقه خود را بسازید.

*ترکیب رنگ بنفش با صورتی یا نارنجی

رنگ بنفش اصولاً دوست دارد که جنبه اصلی فضا باشد و نیازی به آن ندارد تا رنگ دیگری این حس را به آن بدهد. با این حال، ترکیب آن با همسایگانش در طیف رنگی، یعنی صورتی و نارنجی، بسیار زیبا خواهد بود.

ترکیب این رنگ‌ها یک حس انرژی، خوش‌حالی و شوق به فضا القا می‌کند.

برای استفاده از دیگر ترکیبات رنگی در طراحی داخلی خانه و فضاهای مختلف خانه خود می توانید از اطلاعات مفید و کاربردی مقالات مرتبط با ترکیبات رنگ ها در دکوراسیون داخلی موجود در سایت ایرانا دکور استفاده نمایید:

ترکیب های رنگ قرمز

ترکیب های زیبای رنگ زرد

انواع ترکیب رنگ ها با خاکستری

رنگ نارنجی در طراحی داخلی

برچسب ها :

انواع ترکیب های رنگ بنفشطیف رنگبنفشدکوراسیون داخلیکابینت اشپزخانهسقف کاذب کناف برایسقف کاذب کناف برای آرایشگاه زنانهسقف کاذب کناف برای آزمایشگاه

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه