دکوراسیون

جیدمان مبلمان و میز در خانه

جیدمان مبلمان و میز در خانه

جیدمان مبلمان و میز در خانه
ممکن است مبلمان مورد نظر خود را انتخاب کرده باشید، اما شما همچنان به یک عنصر اساسی دیگر نیاز دارید که دکوراسیون خانه‌ شما را تکمیل می‌کند و آن چیزی نیست جز میز عسلی.

ممکن است مبلمان مورد نظر خود را انتخاب کرده باشید، اما شما همچنان به یک عنصر اساسی دیگر نیاز دارید که دکوراسیون خانه‌ شما را تکمیل می‌کند و آن چیزی نیست جز میز عسلی. انتخاب یک میز عسلی خوب کار دشواری است، این عنصر باید هم کاربردی بوده تا بتوان لیوان‌ها، فنجان‌ها و دیگر اشیاء روی آن قرار داد و هم باید زیبا و جذاب باشد زیرا معمولا در مرکز توجه اتاق شما قرار خواهد گرفت.

انتخاب‌های زیادی برای میز عسلی وجود دارد، از میزهای چوبی و قدیمی گرفته تا میزهای شیشه‌ای مدرن. پس چطور می‌توان یک میز مناسب را برای همخوانی با مبلمان خود انتخاب کنید؟ این کار از آنچه فکر می‌کنید ساده‌تر است!

*آن را به عنوان آخرین عنصر انتخاب کنید.

می‌دانیم که انتخاب یک میز جذاب و زیبا می‌تواند بسیار خوشحال کننده باشد، اما اگر آن را زود انتخاب کنید ممکن است در ادامه با مشکل روبرو شوید. تنظیم کردن میز با اتاق بسیار ساده‌تر از چیدن کل اتاق با توجه به میز است.

*شکل

به طراحی داخلی خود نگاه کنید. چه مدل میزی برای شما ایده‌آل بوده و بیشترین کاربرد را برای شما دارد؟ معمولا خانواده‌های پرجمعیت میز بزرگتری را نیاز دارند.

*ارتفاع

یکی از نکات کلیدیی که تعیین می‌کند میز عسلی شما مناسب فضا است یا نه، ارتفاع آن است. ارتفاع ایده‌آل برای یک میز عسلی حدودا بین 40 تا 45 سانتی‌متر است.

*جنس

جنس این میزها چیزیست که بی نهایت انتخاب برای آن وجود دارد. چوبی، فلزی، لاکی و شیشه‌ای از پرکاربردترین جنس‌ها برای میز عسلی است.

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه