آشپزخانه و کابینت آشپز خانه

اجرای کابینت آشپزخانه در شیراز

اجرای کابینت آشپزخانه در شیراز

اجرای کابینت آشپزخانه در شیراز
اجرای کابینت آشپزخانه در شیراز توسط یک تیم متخصص و حرفه‌ای انجام می‌شود. فقط کافی است تا طرح و مدل مورد علاقه خود را انتخاب کنید و منتظر بهترین‌ها بمانید.

همان طور که همگی می‌دانیم، کابینت‌ها از مهم‌ترین و تاثیرگذارترین اجزای دکوراسیون یک آشپزخانه به حساب می‌آیند. امروزه، انواع مختلفی از کابینت‌ها در طرح و رنگ‌های متعدد وجود دارند که هر شخص می‌تواند با توجه به سلیقه و سبک دکوراسیون داخلی منزل خود به انتخاب کابینت مناسب برای آشپزخانه بپردازد.

اجرای کابینت آشپزخانه در شیراز از اهمیت بسیاری برخوردار است؛ تمامی افراد و ساکنین یک خانه تلاش می‌کنند تا طرحی خاص و منحصر به فرد از کابینت را برای آشپزخانه منزل خود انتخاب کنند. در این مقاله از ایرانادکور قصد داریم تا به بررسی روند انتخاب کابینت و اجرای آن در آشپزخانه بپردازیم.

enlightened همچنین توصیه می کنیم در کنار این محتوا مقاله بهترین شرکت طراحی کابینت در شیراز را تیز بخوانید و علاوه بر آشنایی با شرکت ایرانادکور و نحوه ارائه خدمات ، اطلاعات کامل و به روزی در زمینه طراحی و اجرای کابینت آشپزخانه را دریافت کنید.

اجرای کابینت آَپزخانه در شیراز 5

انواع کابینت در آشپزخانه

در حالت کلی، کابینت‌های آشپزخانه به هر سبکی که طراحی و ساخته شوند، آشپزخانه نیز همان سبک را به خود می‌گیرد. کابینت‌هایی به سبک مدرن، همانند تمامی لوازم طراحی شده در سبک دکوراسیون داخلی منزل و طراحی کابینت‌های آشپزخانه، ساده و بدون کوچکترین جزئیات هستند؛ که طرح آن‌ها کاملا برعکس کابینت‌هایی به سبک کلاسیک می‌باشند. کابینت به سبک کلاسیک همیشه همراه با حاشیه‌های بر آمده و منبت کاری شده طراحی و ساخته می‌گردند.

اجرای کابینت آَپزخانه در شیراز 4

کابینت‌های چوبی در آشپزخانه از گران قیمت‌ترین و لوکس‌ترین نوع کابینت‌ها در آشپزخانه به حساب می‌آیند. بدنه، درب کابینت‌ها و اجزای کابینت مانند تاج، پاخور و زیر چراغی در این کابینت‌ها از چوب خالص ساخته شده است. نوع چوب به کار رفته در ساخت کابینت‌ها میتواند از جنس چوب بلوط،گردو، افرا، روسی و راش باشد. نگهداری از این کابینت‌ها نیز از اهمیت بسیاری برخوردار می‌باشد. انتخاب بهترین مدل کابینت آشپزخانه بسیار مهم است.

کابینت‌های ام دی اف در اصل بسیار شبیه به متریال چوب هستند و از کیفیت بالایی نیز برخوردارند. کابینت ام دی اف امروزه از پر کاربردترین و رایج ترین نوع کابینت به حساب می‌آید. تنوع در رنگ و بافت، استحکام، زیبایی و قیمت مقرون به صرفه این کابینت‌ها باعث شده است تا در رده بهترین کابینت‌ها برای آشپزخانه  قرار بگیرد. این موضوع برای کابینت‌های هایگلاس نیز صدق می‌کند. کابینت‌های هایگلاس در واقع روکشی نازک از هایگلاس بر روی ام دی اف هستند و دارای درخشش زیادی می‌باشند.

اجرای کابینت آَپزخانه در شیراز 3

اجرای کابینت آشپزخانه

پس از انتخاب بهترین و مناسب‌ترین نوع کابینت برای آشپزخانه منزل خودتان، نوبت به اندازه‌گیری دقیق متراژ و طرح کابیت می‌رسد. پس از ساخت مدل کابینت انتخاب شده، به سراغ نصب کابینت‌ها خواهیم رفت؛ که مرحله‌ی پایانی و نهایی کار به حساب می‌آید. اولین مرحله برای نصب کابینت در اصل علامتگذاری می‌باشد. علامت‌زدن اندازه‌ها برای نصب اتصالات و کابینت‌ها در آشپزخانه باید بسیار دقیق و با ظرافت انجام شود. نصاب‌های حرفه‌ای کابینت آشپزخانه، در این مرحله نهایت دقت و توجه را نشان می‌دهند و اندازه‌هایی دقیق و خطوطی صاف بر روی دیوار ترسیم می‌کنند تا نمای پایانی کار زیبا و خوش جلوه باشد.

پس از اتمام علامت‌گذاری، باید اتصالات را به دیوار وصل کرد. اتصالات باید به حد کافی محکم و مقاوم باشد تا بتواند وزن کابینت را تحمل نماید. بعد از نصب اتصالات کابینت، باید بدنه‌ یا اسکلت کابینت را بر روی آن‌ها نصب کرد. نصب کابینت‌ها دو مرحله دارد. در مرحله‌ی اول باید کابینت‌های زمینی نصب شود و بعد از آن، اقدام به نصب کابینت‌های دیواری و بالایی می‌شود. در مرحله آخر باید درب‌های کابینت که به اندازه برش داده شده‌اند، بر روی محفظه‌های کابینت سوار شوند. نصب درب ام دی اف روی کابینت فلزی نیز امکان‌پذیر است.

اجرای کابینت آَپزخانه در شیراز 2

اگر شما نیز همیشه به دنبال بهترین و خاص‌ترین مدل‌های کابینت برای آشپزخانه منزل خود هستید یا قصد بازسازی کابینت‌های آشپزخانه را دارید، بهتر است تا با در مرحله اول با متخصصین این امر مشورت نمایید و با مطالعه مقالات زیر، اطلاعات خود را در این زمینه بالا ببرید.

اجرای کابینت آَپزخانه در شیراز 1

ایرانادکور، مرجع معماری و دکوراسیون داخلی در شیراز و جنوب کشور با بهره‌مندی از دانش و تخصص معماران و طراحان حرفه‌ای و همچنین داشتن سابقه‌ای طولانی و درخشان در طراحی و اجرای کابینت آشپزخانه در شیراز و جنوب کشور همواره تلاش می‌کند تا خدماتی شایسته و منحصر به فرد را به مشتریان خود ارائه دهد. جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت سفارش‌های خود می‌توانید با مشاورین ایرانادکور تماس حاصل فرمایید.

نویسنده: ه. درعلی/ عضو تیم تحریریه ایرانادکور

برچسب ها :

کابینت آشپزخانه شیرازطراحی و اجرای کابینت آشپزخانه شیرازکمد دیواری شیراز

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه