دکوراسیون

کاغذ‌‌دیواری‌های مدرن

کاغذ‌‌دیواری‌های مدرن

کاغذ‌‌دیواری‌های مدرن
زمانی کاغذ دیواری تنها در خانه‌های قدیمی استفاده می‌شد. آنها اغلب طرحهای گلهای بزرگ سبک ویکتوریا یا رنگها و سبکهای عجیب و غریبی که فقط مادربزرگها دوست دارند را داشتند. اما این مسئله رو به تغییر است.

زمانی کاغذ دیواری تنها در خانه‌های قدیمی استفاده می‌شد. آنها اغلب طرحهای گلهای بزرگ سبک ویکتوریا یا رنگها و سبکهای عجیب و غریبی که فقط مادربزرگها دوست دارند را داشتند. اما این مسئله رو به تغییر است. اکنون میتوان سبک‌ها و مدل‌های مدرن و امروزی را نیز با کاغذ دیواری‌ها پیاده کرد.

یکی از مزایای استفاده از کاغذ دیواری، انتخاب‌های زیاد از سبک‌های مختلف است. کاغذ دیواری میتواند بسته به فضا و سلیقه‌ی شما، آرام یا پر هیجان باشد. در ادامه بیشتر به استفاده‌های مدرن کاغذ دیواری میپردازیم.

*رنگ خنثی انتخاب کنید.

کاغذ دیواری انتخابی است که افراد برای داشتن طرح‌های سنگین و جذاب بدون درگیر شدن با دردسرهای نقاشی دیوارها سراغ آن میروند. اما کاغذ دیواری شامل سبک‌های خنثی و آرام نیز می‌شود. اگر میخواهید کاغذ دیواریی در سبک‌های مدرن داشته باشید، طیف‌های خنثی را انتخاب کنید.

*از سبک‌های هنری در کاغذ دیواری خود استفاده کنید.

بافت‌های ترکیبی مانند سقف ساده و سبک و کف چوبی به فضا یک حس امروزی‌تر القا می‌کند و اضافه کردن کاغذ دیواری هنری و تامل برانگیز به این ترکیب، جذابیت‌های آن را دوچندان میکند.

*طرح‌های سبک و ساده 

الگوهای گل‌های بزرگ در سبک مدرن به کلی از بین نرفته است. با بهره گیری از یک طراحی سبک و ساده، این الگوها نیز به زیبایی سبک مدرن افزوده و آن را پررنگ‌تر می‌کنند.

*رنگ سیاه و سفید 

ترکیب رنگی سیاه و سفید یکی از مدرن‌ترین ترکیب‌های رنگی است. تضاد در ترکیب‌ رنگی یکی از سبک‌های مدرن بوده و سیاه و سفید نهایت این تضاد رنگی را القا می‌کنند.

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه