دکوراسیون

اشتباهات طراحی در ساختمان‌های کوچک

اشتباهات طراحی در ساختمان‌های کوچک

اشتباهات طراحی در ساختمان‌های کوچک
هنگامی که شما با فضایی محدود روبرو هستید، باید عناصر طراحی خود را نیز به نسبت فضا کوچکتر کرده و اطمینان حاصل کنید که طراحی و فضا با یکدیگر همخوانی دارند.

این مسئله یک امر واضح است که طراحی فضاهای کوچک بسیار سخت و حساس‌تر است. هنگامی که شما با فضایی محدود روبرو هستید، باید عناصر طراحی خود را نیز به نسبت فضا کوچکتر کرده و اطمینان حاصل کنید که طراحی و فضا با یکدیگر همخوانی دارند. اما بعضی این مسئله را بیش از اندازه بزرگ کرده و به آن توجه می‌کنند که طبیعتا اشتباه است.

*خرید مبلمان زیادی کوچک!

وقتی فضای شما کوچک است، منطقی است که مبلمان شما نیز کوچک باشد، اما باید بدانید سخت در اشتباهید. در حالی که این ایده به نظر منطقی میاید اما بسیاری به استباه افتاده و مبلمان بسیار کم و کوچکی انتخاب میکنند.

وقتی از مبلمانی استفاده می‌کنید که برای فضای شما کوچک هستند، نه تنها باعث بزرگتر جلوه دادن فضای شما نمی‌شوند، بلکه به آن حس کوچکتری را القا می‌کنند.

*از قانون 2/3 استفاده کنید.

هنگامی که درباره اندازه ایده‌آل مبلمان خود فکر می‌کنید، مهم است که نسبت 2 به 3 را در نظر داشته باشید. در ابتدا با اندازه‌گیری فضای خود شروع کنید و مبلمانی انتخاب کنید که دو سوم یک بخش خاص را اشغال می‌کند. مثلا در حالت ایده‌آل، مبل شما باید دو سوم از دیوار پشتی خود را اشغال کند و طول میز عسلی باید دو سوم مبل باشد.

*به حس خود اطمینان کنید.

در حالی که ما همیشه از ارائه نکات طراحی لذت میبریم، آخر سر این شما هستید که باید طراحی و چیدمان خانه خود را انتخاب کنید، پس به حس خود اعتماد داشته و هر طور که میپسندید طراحی خود را انتخاب کنید.

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه