دکوراسیون

فضای صبحانه‌خوری

فضای صبحانه‌خوری

فضای صبحانه‌خوری
اگر در خانه خود فضای اضافی دارید، ما حتما به شما پیشنهاد می‌کنیم که یک صبحانه‌خوری کوچک و شیک داشته باشید.

اگر در خانه خود فضای اضافی دارید، ما حتما به شما پیشنهاد می‌کنیم که یک صبحانه‌خوری کوچک و شیک داشته باشید. این فضای ایده‌آلی برای دور هم جمع شدن خانواده و خوردن چایی یا قهوه چه در صبح و چه در عصر جهت خوردن عصرانه است. در ادامه به بررسی این فضا می‌پردازیم.

*صندلی‌های خلاقانه‌ای انتخاب کنید. 

صندلی بارزترین و مهمترین بخش صبحانه‌خوری است. با این حال به شما توصیه می‌کنیم که فراتر از میز و صندلی فکر کنید. کمی خلاقیت در صندلی‌ها تفاوت زیادی به وجود می‌آورد. فضای صبحانه‌خوری باید راحت و آرام بوده و برای تمامی افراد خانه مناسب و دلنشین باشد.

*نورپردازی!

هر زمان که یک فضای کاربردی جدید را در خانه خود ایجاد می‌کنید، مهم است که برخی از نکات بصری را در آن رعایت کرده و فضا را مجزا و به خودی خود مستقل کنید. شما باید عناصر نورپردازی را طوری در آن استفاده کنید تا مشخص باشد که این فضا از بقیه محیط خانه مجزا بوده و عملکرد خاص خود را دارد.

*آن را گرم و نرم طراحی کنید.

ما پیشنهاد می‌کنیم که در این فضا نهایت آرامش را به کار ببرید. فضایی ایجاد کنید که افراد دوست داشته باشند برای مدت طولانی در آن نشسته و لذت ببرند.

*ساده و سرگرم کننده

معمولا صبحانه‌خوری‌ها جای رسمی و سردی نیستند، برعکس این فضا باید سرگرم کننده و ساده باشد. دو راه برای رسیدن به این مهم، رنگ و طرح است. می‌توان یک قدم فراتر رفته و دیوارهای این فضا را نیز در سبک خاص خود رنگ‌آمیزی و طراحی کنید.

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه