دکوراسیون

انواع طرح‌های شومینه

انواع طرح‌های شومینه

انواع طرح‌های شومینه
چگونه شومینه خود را با طرح کلی اتاق سازگار کنید؟ آیا شومینه در سبک روستایی و قدیمی می‌پسندید یا براق و مدرن؟

چگونه شومینه خود را با طرح کلی اتاق سازگار کنید؟ آیا شومینه در سبک روستایی و قدیمی می‌پسندید یا براق و مدرن؟ چگونه شومینه، طراحی داخلی شما را تکمیل می‌کند؟ برای پاسخ به این سوال‌ها با ما همراه باشید.

*یک شومینه مجزا داشته باشید.

اگر به گرما و آرامش شومینه علاقه دارید و به دنبال ایده‌های کوچک و جمع و جور برای آپارتمان خود هستید، پیشنهاد ما به شما یک شومینه مجزا است. این مدل شومینه‌ها مانند دیگر طرح‌ها گرمای خوبی داشته و به راحتی در یک گوشه از فضا قرار می‌گیرند.

*استفاده از دودکش در طراحی

هنگام چیدمان مبلمان خود را در اطراف شومینه، به یاد داشته باشید که حتما به دودکش به عنوان جزئی طراحی نگاه کنید. یک شومینه جذاب با یک دودکش فولادی می‌تواند حس فضای اتاق شما را متحول کند، همچنین می‌تواند از این دودکش فولادی استفاده کرده و یک سبک روستایی در خانه خود طراحی کنید.

*شومینه مناسب خود را پیدا کنید.

هنگامی که ایده‌های طراحی شامل شومینه را بررسی می‌کنید، متوجه طرح‌های مناسب فضای خود خواهید شد. فولاد براق، آجر، سنگ، سنگ مرمر، آهن، شیشه‌ و سرامیک؛ انتخاب‌ها زیاد است.

*یک نقطه کانونی ایجاد کنید.

وقتی شومینه خود را انتخاب کردید، زمان آن است که آن را با فضا ترکیب کرده و در آن قرار دهید. مکان‌های مناسب برای قرار دادن شومینه را امتحان کنید. شومینه یک عنصر گرم و جذاب است که همیشه در یک اتاق مورد توجه قرار می‌گیرد. گر شما یک اتاق نشیمن کوچک و شومینه دارید، می‌توانید مبلمان خود را متناسب با آن در کنار شومینه قرار دهید.

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه