دکوراسیون

طراحی داخلی به سبک استعماری!

طراحی داخلی به سبک استعماری!

طراحی داخلی به سبک استعماری!
دو سبک عمده وجود دارد که در قرن بیست و یکم همواره در حال رقابت با یکدیگرند- سنتی و مدرن. به طور کلی، به نظر می‌رسد که سبک سنتی خانه محبوبیت بیشتری داشته باشد

دو سبک عمده وجود دارد که در قرن بیست و یکم همواره در حال رقابت با یکدیگرند- سنتی و مدرن. به طور کلی، به نظر می‌رسد که سبک سنتی خانه محبوبیت بیشتری داشته باشد، اما همچنان سبک مدرن طراحی داخلی مدنظر بسیاری از افراد است. طراحی داخلی به سبک استعماری در نیمه اول قرن بیستم به شدت مورد توجه قرار گرفت و همچنین قسمتی از هر دو سبک سنتی و مدرن را در خود به همراه داشت. آمریکایی‌ها مدت‌هاست که سبک‌های مورد علاقه خود را از بهترین فرهنگ اروپاییان انتخاب کرده و آن‌ها را با تکنیک‌های تزئینی خود ترکیب کرده‌اند، مثال این مورد می‌تواند سبک استعماری هلندی باشد.

*لحاف‌دوزی و صنایع دستی

اگر به صنایع دستی علاقه دارید، می‌توانید همیشه از یکی از کتاب‌های طراحی موجود استفاده کنید تا به شما کمک کند سبک استعماری را در خانه خود طراحی کرده و بسازید. در دوران اولیه آمریکا، لحاف‌هایی بر روی تخت‌ها و دیوارها استفاده می‌شد تا فضا را پوشانده و همچنین باعث ایجاد گرما شود. شما نیز می‌توانید این سبک را با اضافه کردن لحاف روی بالش‌ها و کوسن‌های تزئینی شبیه سازی کرده و از آن استفاده کنید.

*رنگ در دکوراسیون سبک استعماری

این دوران با رنگ‌های طبیعی و خیره کننده منحصر بفردی همراه بوده که یک طرح رنگی خاص برای خانه‌های سبک استعماری به حساب می‌آید. در طول این دوره، رنگ‌های شاد و شلوغ به هیچ وجه استفاده نمی‌شده است. سفید، قهوه‌ای، زرد، قرمز و خاکستری رنگ‌های اصلی سبک استعماری هستند که در همه‌ی خانه‌های استعماری به چشم می‌خورد.

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه