دکوراسیون

دکوراسیون اتاق خواب کوچک

دکوراسیون اتاق خواب کوچک

دکوراسیون اتاق خواب کوچک
فضاهای کوچک برای طراحی بسیار سخت هستند. اتاق خواب‌های کوچک اغلب شلوغ می‌شوند، حتی زمانی که کم‌ترین مبلمان در آن‌ها استفاده می‌شود.

فضاهای کوچک برای طراحی بسیار سخت هستند. اتاق خواب‌های کوچک اغلب شلوغ می‌شوند، حتی زمانی که کم‌ترین مبلمان در آن‌ها استفاده می‌شود. تخت یک قطعه بزرگ از مبلمان است که می‌تواند همان فضای کم اتاق خواب را نیز اشغال کند. یک اتاق خواب به هم ریخته فضایی آرامش بخش نیست و اتاق خواب کوچک خیلی سریع شلوغ می‌شود. با این حال، لازم نیست که حتما اینطور باشد. با رعایت نکات طراحی کوچکی می‌توانید کاری کنید که اتاق‌های کوچک شما به فضایی آرام و دلنشین تبدیل شود.

*فضای اتاق را باز نگه دارید.

در حالی که همیشه خرید بزرگترین تختخواب می تواند وسوسه انگیزترین انتخاب باشد، در طراحی یک اتاق خواب کوچک، این ایده جالب نیست. یک تخت بزرگ در یک فضای کوچک، همه چیز را به هم ریخته می‌کند.

*از رنگ‌های گرم استفاده کنید.

دو راه وجود دارد که بتوان یک اتاق خواب کوچک را سازماندهی کرد: می‌توان از رنگ‌های سیر مانند قرمز یا قهوه‌ای شکلاتی استفاده کرد و یا می تواند به واسطه‌ی پنجره‌های بدون پرده و یک رنگ که نور خورشید را انعکاس می‌دهد، مثل زرد و سفید بر روشنایی طبیعی تمرکر کند.

*به دنبال راهی برای ویژه نشان دادن اتاق باشید.

در اتاق خواب‌های کوچک، معمولا جزئیات کوچک است که تفاوت بزرگی ایجاد می‌کند. از بافت‌ها و پارچه‌های رنگی استفاده کنید. از نورپردازی‌های جالب مانند لوسترهای شیک و جذاب استفاده کنید.

*لبه‌های گرد

هنگام انجام دکوراسیون یک اتاق کوچک، مبلمان اتاق خواب با لبه‌های گرد را انتخاب کنید. این وسایل فضا کمتری را اشغال کرده و فضای عبور بیشتری ایجاد می‌کنند.

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه