آشپزخانه و کابینت آشپز خانه

مسدود کردن رنگ در آشپزخانه

مسدود کردن رنگ در آشپزخانه

مسدود کردن رنگ در آشپزخانه
مسدود کردن رنگ، یک تکنیک متشکل از تقابل دو یا چند رنگ تیره با هم است که روندی محبوب در طراحی داخلی است و می‌تواند به راحتی در آشپزخانه روی کابینت و دیوارها پیاده شود.

مسدود کردن رنگ، یک تکنیک متشکل از تقابل دو یا چند رنگ تیره با هم است که روندی محبوب در طراحی داخلی است و می‌تواند به راحتی در آشپزخانه روی کابینت و دیوارها پیاده شود. در ادامه چندین مثال از این سبک را بررسی می‌کنیم.

*دفتر مرکزی استاین گویا، دانمارک

نام تجاری معروف دانمارکی، IKEA، این آشپزخانه طلایی با کابینت های هایگلاس را برای استاین گویا طراحی کرده است. فضا که با دیوارهای زرد رنگ تکمیل شده است، طوری در نظر گرفته شده تا با پالت رنگ روشن محصولات شرکت گویا مطابقت داشته باشد.

*آپارتمان پاریسی، فرانسه

آشپزخانه‌ای با کابینت های سفید که طرح‌های چوبی آن را تکمیل کرده و در اختیار یک هنرمند طراحی جوان در پاریس قرار داده است. این رنگ غنی کابینت با رنگ‌های لمینت سبک مسدود کردن رنگ را به زیبایی به وجود آورده است.

*خانه فاریا گویمارس، پرتغال

فالا آتلیر، طراح این آشپزخانه، رنگ آبی طاووسی را به کابینت‌ها اضافه کرده تا این آشپزخانه واقع شده در آپارتمان پورتو را به زیبایی دکور کند. پرده‌ای تیره‌تر از رنگ آبی نیز به کرکره‌های پنجره و قطعات کاشی در نمای ساختمان اعمال شده، در حالی که سنگ مرمر تک رنگی کف فضا را پوشانده است.

*خانه کنینگتون، انگلستان

استودیوی R2 از استفاده از سطوح سرد و براقی برای طراحی این «آشپزخانه که خیلی به آشپزخانه شباهت ندارد» که در لندن واقع شده، اجتناب کرده است. کابینت مدل خط خطی و جزیره‌ای به واسطه سطوح مات رنگ آبی، زرد روشن و سبز تکمیل شده است.

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه