دکوراسیون

طراحی داخلی الهام گرفته از شرق

طراحی داخلی الهام گرفته از شرق

طراحی داخلی الهام گرفته از شرق
سبک آسیایی، یک سبک جالب است که رفته رفته جای خود را در طراحی داخلی مدرن بدست آورده که آرامش و آسایش خاطر خاصی نیز به فضا القا می‌کند.

سبک آسیایی، یک سبک جالب است که رفته رفته جای خود را در طراحی داخلی مدرن بدست آورده که آرامش و آسایش خاطر خاصی نیز به فضا القا می‌کند. این سبک، روح را با طبیعت غنی و آرامش‌بخش خود همراه ساخته و به خوبی با سبک‌های مورد استفاده حال حاضر ترکیب می‌شود.

*ویژگی‌های سبک ذِن

سبک ذن جای پای خود را به عنوان یک سبک آسیایی محکم کرده است. رنگ‌هایی که باید بر روی آن تمرکز کنید، آب و خاک و پرده‌های خنثی است. اجرای سبک ذن در منزل شما فرآیندی ساده است زیرا اجرای آن نیاز به وسایل و لوازم خاصی ندارد، خود سبک از سادگی و مینیمالیسم حمایت می‌کند.

*استفاده از رنگ‌های سرزنده

بعضی ممکن است بگویند که سبک‌های آسیایی رنگ‌های قوی و واضحی ندارند، اما این مسئله کاملا اشتباه است. رنگی روشن با پس زمینه‌ی خنثی یک سبک طراحی کلاسیک آسیایی است.

شما می توانید رنگ‌های سیاه و سفید لطیفی را برای ایجاد فضایی عرفانی در اتاق و یا حتی رنگ‌های طلایی به پس زمینه خنثی اضافه کنید.

*هرچه می‌توانید لوازم کمتر!

در دکور خانه الهام گرفته از سبک آسیایی جای هیچ شلوغیی وجود ندارد، به خصوص از آنجا که فلسفه فنگ شویی می‌گوید که فراوانی اقلام کوچک می‌تواند انرژی بد را به دام اندازد.

خود آسیایی‌ها نیز در خانه‌هایشان تزئینات زیادی ندارند زیرا بر خلاف آمریکایی‌ها تمایل خاصی به وسایل تزئینی ندارند.

*تعادل بصری و بافتی

تعادل بخش مهمی از سبک آسیایی است؛ این یک موضوع تکراری در اکثر انتخاب‌های سبک طراحی شرقی است. هنگام صحبت در مورد تعادل، باید به انتخاب رنگ و بافت برای اتاق خود، توجه زیادی کنید.

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه