رنگ آمیزی

رنگ نارنجی در طراحی داخلی

رنگ نارنجی در طراحی داخلی

رنگ نارنجی در طراحی داخلی
مقداری رنگ گرم هیچوقت برای خانه شما زیاد نیست! چند عنصر نارنجی در لیست طراحی شما وجود دارد؟ نارنجی تنها رنگ پاییز نیست.

مقداری رنگ گرم هیچوقت برای خانه شما زیاد نیست! چند عنصر نارنجی در لیست طراحی شما وجود دارد؟ نارنجی تنها رنگ پاییز نیست.

حس خوب احاطه شدن توسط برگ‌های خشک پاییزی چیزیست که می‌توان در تمام فصول آن را تجربه کرد. بعلاوه این رنگ در طراحی محبوبیت زیادی پیدا کرده و در مجله‌ها و کاتالوگ‌ها بیش از پیش در حال استفاده است.

بنابراین وقت آن رسیده که به رنگ‌های نارنجی و پرتقالی و استفاده از آن‌ها در طراحی داخلی خانه خود فکر کنید.

*از محیط بیرون منزل شروع کنید

استفاده از رنگ نارنجی در طراحی داخلی کاری شجاعانه است. اگر فکر می‌کنید این رنگ، رنگ مناسب و مد نظر شما نیست، می‌توانید از طراحی خارجی خانه شروع کنید.

*رنگ نارنجی دیوارهای سالن

بهترین راه برای آوردن این رنگ به طراحی داخلی خانه، رنگ زدن دیوارهای بزرگتری اتاق خانه است. این رنگ حس سرزندگی و نشاط به فضای شما القا می‌کند.

*رنگ نارنجی در مرکز توجه دکوراسیون شما

نارنجی رنگ مناسبی برای ترکیب شدن با رنگ‌های خاکی و آبی است مخصوصا اگر قصد استفاده از سبک‌های جنوب غربی یا گرمسیری دارید.

*نارنجی می‌تواند اندازه فضا را تغییر دهد

رنگ نارنجی می‌تواند یک فضای باز و بزرگ را در ظاهر کوچکتر یا بزرگتر از آنچه در واقع است، نشان دهد. به لطف رنگ نارنجی، این حس ایجاد می‌شود که کل فضا به هم متصل شده است یا اینکه دو قسمت جداگانه‌ای وجود دارد که هر کدام استفاده‌ی متفاوتی داشته و به هم متصل شده‌اند. این بدان معنی است که می‌توان آن را به عنوان یک اتصال دهنده یا جداساز دقیق و متضاد استفاده کرد.

برچسب ها :

رنگ نارنجی در طراحی داخلیبازسازی منزلتزئینات داخلیدکوراسیون داخلی در شیرازطراحی و اجرای دکوراسیون داخلی در شیرازمعماری در شیرازاجرای دکوراسیون داخلی در شیراز

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه